יום ראשון, 18 ביולי 2021

רשת "תיק התיקים" מציגה שלל מזוודות לעידן הנסיעות שלאחר הקורונה

אז אומנם הקורונה לא ממהרת לעזוב אותנו ואת חו"ל ככל הנראה לא נראה בקרוב אך ברשת תיק התיקים משיקים בימים אלו קולקציה רחבה של מזוודות ותיקי נסיעה לקראת עידן הנסיעות שלאחר הקורונה. את הרשת אני מאוד אוהבת ורוכשת את מוצריהם כבר שנים רבות. 



שבוע שעבר הוזמנתי להשקת קולקציית המזוודות החדשה המשופעת בשלל מזוודות ABS קשיחות, מזוודות מבד מלאנז', מזוודות קשיחות פוליפרופילן, מזוודות קשיחות - בלתי שבירות ושלל תיקים אופנתיים על גלגלים בשלל דוגמאות וצבעים. בין השלל הגדול בולטות המזוודות הבאות:







מזוודות בונד – extra strong - סט של 3 מזוודות בגדלים של 24 ,20 ו-28 אינץ', מזוודות חזקות, עם ידיות שמחוברות לגוף המזוודה, לעמידות גבוהה. ארבעת הגלגלים, איכותיים, עשויים מסיליקון, ידית טרול אלומיניום מתכווננת, תא צדדי לאורך המזוודה, הרחבה של שליש המזוודה ושלל תאים פונקציונאליים.

מחיר ל-3 מזוודות – 849 ₪.




מזוודה לעליה למטוס מבית בונד, עשויה מחומר ABS חזק ועמיד. המזוודה מסתובבת, מוכנה לעלייה למטוס, קלת משקל. הסידור הפנימי ותאי הרשת יחד עם רצועות האריזה יסייעו לאריזה מושלמת.

מחיר: 199 ₪




מזוודת בונד מבד מלאנז' 28 אינץ, מזוודה קלה ואיכותית , עם 4 גלגלים כפולים איכותיים מסיליקון. המזוודה בעלת רוכסן הרחבה, ידית טרול אלומיניום מתכווננת ושלל תיקים פונקציונאליים. המשקל 3.5 קילו סה"כ .

מחיר: 399 ₪.




תיקי נסיעה בשלל דוגמאות בצבעים אופנתיים, עם ידית אחיזה נוחה במיוחד.

מחיר : 149 ₪

כל אלו לצד כמובן המגוון הרגיל של תיקי בית ספר, תיקי צד, תיקי גב, ארנקים ועוד ועוד.








אתר תיק התיקים: www.tikhatikim.co.il

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה