יום ראשון, 18 ביולי 2021

קיץ ישראלי בפארק המים שפיים

החופש הגדול כבר כאן וכהורים לילדים גם אנחנו מחפשים פעילויות כיפיות להעביר את החופשה הקיצית. ביום שישי האחרון העמסנו את הילדודס, מלא ציוד (חצי בית לערך) ויצאנו לדרך לעבר פארק המיים שפיים. אחד הפארקים אשר מעוררים בי נוסטלגיה וזכרון ילדות. הפארק מאז התחדש בהמון מתקנים חדשים וכיום מהווה פארק מיים רחב ידיים עם שלל פעילויות לקטנים ולגדולים. 




קבענו עם חברים טובים בשעת בוקר מוקדמת (די סמוך לשעת הפתיחה) מה שיותיר לנו שעות הנאה מרובים וגם שעות אלו לא הספיקו לילדודס אשר ממש סירבו להתפנות וזאת בעיקר בשל העובדה כי יש ה-מ-ו-ן מה לעשות בפארק. 



פארק המים שפיים פתח בימים אלו את שעריו, ומשיק את ריינבו סליידס, מתחם חדש ומרשים של ארבעה עשר מסלולי גלישה חווייתיים במיוחד מגיל שבע ומעלה, עם אפשרות תפוסה נרחבת, המצמצמת את התורים למגלשות משמעותית.


לרוב בביקורים שלנו בפארקי המים השונים הדוחק והעומס ניכרים בכל פינה אולם כאן בשל העובדה כי הפארק משתרע על שטח של חמישים דונמים לא חשנו בעומס כלל. במתחם ניתן להנות משלל בריכות (בריכה לקטנים, בריכת גלים), מסלולי אבובים ומגלשות לכל הגילאים, מתחמים רבים ואטרקציות מגוונות, שטחי דשא מרווחים עם המון אופציות ישיבה- כסאות, פינות זולה ועוד. כל מתחמי הישיבה מוצלים ומזמינים.


כמו כן במקום ישנם מתחמי מזון שונים, בהגשה בכלים מתכלים, החל מארוחות בוקר, כריכים ומאפים, סלטים ושתיה חמה, דרך מזון מהיר דוגמת המבורגרים, נקניקיות, מוקפץ אסייתי, תפו"א מוקרם, פיצה ועוד, ועד פינוקים מתוקים כגלידות, קרפ צרפתי, ברד, דונאטס ועוד, לבילוי מהנה של יום שלם- חשוב לציין כי כלל המחירים נוחים מאוד.






כפי שציינתי מעלה במקום ישנה בריכת הגלים הגדולה בישראל, מתחם הפיראטים בו ספינת פיראטים ייחודית עם 8 מגלשות, תותחי מים, בריכה רחבה עם מסלולי שחייה ואזור ג'קוזי מפנק למבוגרים (אותו לצערי ככל הנראה פספסנו).






המגלשות החדשות מצטרפות למתקנים המבוקשים: ארבעת מגלשות רייסר על גלשן מיוחד, מגלשת סופה מהירה במיוחד לגילאי 12 ומעלה, מגלשות קמיקאזה - מגלשות אקסטרים מהירות במיוחד לגילאי 10 ומעלה ומגלשה מפותלת במסלול סלאלום מרגש לילדים מגיל ארבע וגם למבוגרים. מגלשות ומסלולי האבובים כוללים את פאנטזיה, שייט אבובים זוגי במסלול חשוך עם אפקטים מיוחדים במהלך הגלישה לגילאי 5 ומעלה ואת קרייזי קונס, מגלשת אבובים יחידה מסוגה בישראל – עולים, מתהפכים וממשיכים, 3 פעמים.

לגילאים הצעירים מתחמים ייעודיים: עולם הילד, המותאם לגילאי שנתיים ומעלה, מעוצב כחוף ים קאריבי עם מזרקות המתוזמנות למוזיקה ולתאורה, ברז מים ענק, מגלשות, מתקני משחקים, בריכת פעוטות המעוטרת בדמויות מעולם המים ועוד, ומתחם ג'ונגל לפעוטות ולילדים מגיל שנה ועד שמונה, בו 700 מ"ר של מזרקות, חיות משפריצות, מנהרות מים ומתקנים ייחודיים ומשעשעים.






העברנו יום גדוש בפעילות חוויוית ומשפחתית כאחד, כולנו נהננו החל מבננו הקטן בן התשע וכלה בביתי הבכורה בת ה-23. כאן כל אחד ימצא את מבוקשו ויעביר יום מלא בכיף, הנאה, מים ואטרקציות. ממליצים בחום.

פארק המים שפיים, הממוקם בצמוד לקיבוץ שפיים מונגש, מספר המקומות מוגבל, ממומלץ לשריין מקומות מראש דרך אתר האינטרנט ולהתעדכן במועדי הפעילות, משום שיש תאריכים בהם הפארק סגור לאירועים עסקיים ופרטיים: https://waterpark.co.il/

שעות פעילות: 
ראשון עד חמישי וגם שבת - ביקור יום 9:00 עד 16:00
ביקור ערב: 17:00-22:00
שישי – 9:00 עד 16:00
בכפוף למועדים הזמינים באתר האינטרנט בלבד.

מחיר כניסה: 
129 ₪ לכרטיס החל מגיל שנתיים. 
מחירים מיוחדים לחיילים ולבעלי מוגבלויות עם הצגת תעודה מתאימה בכניסה. 

אתם עוד פה? רוצו והזמינו מקומות, הנאה מרובה מובטחת לכם, מילה שלי!!!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה