יום חמישי, 29 ביולי 2021

חופשה קסומה ומיוחדת במלון בת גלים

שבוע שעבר בת משפחה חגגה את נישואיה באולם צפוני בקריות, אנחנו מאוד אוהבים לטייל בארצנו הקטנטונת ועל כן בחרנו לשלב את החתונה עם חופשה זוגית, רומנטית, נטולת ילדים, דאגות, משימות ועבודה. מאחר ואנו מכירים את מלון בת גלים ידענו שזו תהיה הבחירה הראשונה בעבורנו וגם הפעם התברר כי לא טעינו בבחירה המושלמת. 

מלון הבוטיק בת גלים , מכיל כ-12 חדרי בוטיק יפיפיה המעוצבים בקפידה. מיקמו מעולה, ממש במרכז העניינים, מרחק פסיעה מחוף הים, ממסעדות ומקומות בילוי. היחס הינו יחס אישי לכל אורח ואורחת ונהננו מאוד לראות כי ישנם לקוחות שחוזרים בפעם השישית והשביעית ואני ממש מבינה מדוע. המוטו של צוות המקום הינו להעניק לכל אורח ואורחת יחס אישי, הרגשה נעימה ואדיבות ללא תנאי. 




כבר כאשר נכנסים ללובי המלון מרגישים באנרגיות החיוביות, אווירה נעימה, רגועה ושלווה, בלובי המלון ניתן למצוא לאורך כל שעות היממה שתיה קרה (לימונדה מפנקת ומים קרים) , מכונת קפה, קערות עם פירות יבשים, פינוקי עוגות/עוגיות והכל באופן חופשי . כל שאלה/בקשה/טענה נענים במקום באופן מיידי שלטעמי זה לא פחות חשוב. המלון נקי ומצוחצח בכל מקום ומקום, הן בחללים המשותפים והן בחדרים. 






מלון הבוטיק בת גלים מתהדר במורשת ארכיטקטונית ייחודית מימי תקופת הבאוהאוס בשנות העשרים של המאה הקודמת, בבנין זה הוקם בשנת 1937 בית קפה , ביליארד ולימים גם סניפי בנק שונים. מאז הפך למלון בוטיק אקסלוסיבי המנוהל על ידי אירנה המדהימה אשר דואגת לכל לקוח ולקוחה. הבעלים הינם זוג אירופאים שזהו הבייבי שלהם והם איכפתיים ודואגים למלון.





המלון בן 2 קומות וכפי שציינתי מעלה ניתן להנות מ-12 חדרים בשלוש דרגות שונות:

חדר סופיריור :
חדר מפנק בגודל 20 מ"ר עם מיטה זוגית.
חדר מאובזר בטלוויזייה בכבלים, מיני בר, פינת שתיה חמה, מייבש שיער וכספת.
כל החדרים ממוזגים ואטומים לרעש. כוללים מערכת תאורה המאפשרת שליטה מלאה של האורח בעוצמת האור ליצירת אווירה מתאימה ונוחה.

חדר אקונומי:
חדר אינטימי במיוחד, בן 14 מ"ר עם מיטה זוגית, מתאים ליחיד או לשהות זוגית בלבד.
חדר מאובזר בטלוויזיית כבלים, מיני בר, פינת שתיה חמה, מייבש שיער וכספת.
כל החדרים ממוזגים ואטומים לרעש. כוללים מערכת תאורה המאפשרת שליטה מלאה של האורח בעוצמת האור ליצירת אווירה מתאימה ונוחה

חדר זוגי:
חדר מרווח בגודל 16 מ"ר עם מיטה זוגית.
חדר מאובזר בטלוויזייה כבלים, מיני בר, פינת שתייה חמה, מייבש שיער וכספת.
כל החדרים ממוזגים ואטומים לרעש. כוללים מערכת תאורה המאפשרת שליטה מלאה של האורח בעוצמת האור ליצירת אווירה מתאימה ונוחה.









בבוקר לובי המלון הופך לחדר האוכל, מתהדר עם ארוחה מפנקת וטעימה במיוחד אשר כוללת שתיה חמה, בקבוקוני לימונדה טבעית, מגוון גבינות איכותיות, מאפים, לחמים, סלטים ומטבלים- ה-כ-ל טרי מאוד, טעים, מגוון ומשוקע. אם נודה באמת הארוחה מאוד הזכירה לנו את החופשות באירופה, הכל כל כך טרי, כל דבר עם נגיעה אישית, נהננו מאוד.






עכשיו יש מבצע על כל לילה במלון תקבלו שובר לאטרקציה באחת ממגוון האטרקציות המופיעות מטה:





אז חברים אם גם אתם מחפשים את החופשה המושלמת, המפנקת והמיוחדת מאוד, מלון בוטיקי משפחתי ונעים זה המקום בעבורכם, ממליצים בחום, הנאה מרובה מובטחת לכם, מילה שלי!!


טלפון להזמנות:
073-3745548
כתובת:
רחוב יונתן 10 חיפה
אתר אינטרנט:

גילוי נאות: הייתי אורחת המקום.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה