יום ראשון, 18 ביולי 2021

מתכוננת לראש השנה עם מבחר מתנות מבית פנומה

מי שעוקב באדיקות אחרי ואחרי הבלוג שלי כבר מכיר אותי ויודע כי אני מאוד אוהבת את המטבח, זהו החדר המועדף והאהוב עלי בבית, יכולה להעביר בו שעות רבות ועל כן דואגת לאבזרו בכלים, סירים ואקססוריז היפים והטובים ביותר שיש לשוק להציע.  רגע לפני ראש השנה הקרב ובא (אל תרימו גבה מבלי שתשימו לב והחג כבר כאן) ביצעתי הזמנה מפנקת וכיפית הן למטבח והן לשולחן החג מבית  פנומה. את פנומה הכרתי לפני מספר חודשים עת ביצעתי מספר הזמנות עם מוצרים מהפכניים שמשמשים אותי עד היום .

פנומה נמצא שלל פתרונות ביתיים חדשניים ויעילים ביותר שהופכים את חיי היום יום לקלים ונוחים יותר עבור כולנו. היצירות המדהימות שלהם הן תוצר של האהבה העמוקה ליצירתיות, חדשנות ויעילות.

חברת פנומה הוקמה אי שם בשלהי 2008 על ידי המעצב והיזם איתי חדד. איתי תמיד הקדיש את זמנו לפיתוח ועיצוב מוצרים ביתיים שיסייעו לשפר את חיי היומיום. הוא המשיך לרדוף אחר התשוקה שלו ולהמציא מוצרים עם ערך מוסף לצרכן. כיום, איתי עוסק בעיצוב בפיתוח מוצרים ביתיים רבי-מכר על ידי המשך יצירת פתרונות ביתיים המשקפים חדשנות עיצוב ומצוינות.


אז מה היה לנו?

הפעם בחרתי ראשית לאבזר את שולחן החג עם מפת שולחן ורונה רוז - מפת שולחן איכותית, בעלת מראה אלגנטי ויוקרתי. הבד דוחה כתמים, ללא גיהוץ (שנאת חיי). אין ספק שעם המפה הזו החג מתחיל חגיגי יותר. 
המפה מגיעה במגוון מידות  כך שכל אחד ימצא כאן את מבוקשו לשולחן החג שלו. 




ואם בראש השנה עסקינן אז הפעם הזמנתי תחתית לכלים חמים שנה טובה – בצבע אפור דקורטיבי, מדובר למעשה בתחתית לכלים חמים דקורטיבית אשר מבודדת ומגנה מחום עד 180 מעלות, ניתן להניח סירים וכל כלי חם היישר מהתנור על התחתית. התחתית קלה מאוד לאחסון וניקוי, בעלת בסיס גומי טבעי לאחיזה מצוינת על כל משטח, עבה במיוחד להגנה מושלמת.




אז שולחן החג כפי שאתם כבר רואים יהיה חגיגי במיוחד אז מי שמכיר אותי ידוע שאני כל הזמן מחפשת עוד גימיקים ואקססוריז למטבח שלי , כאשר ראיתי את המוצר החדש מבית פנומה מיד ידעתי שאני חייבת אחד כזה אצלי במטבח ולכן לא היססתי ומיד הזמנתי. אז מה הזמנתי אתם שואלים?

מדובר למעשה במגן וכיסוי לכיריים גז – שחור - מדובר למעשה בכיסוי פטנט שנצמד לכיריים ולא זז, מגן על הקיר מלכלוך ונוזלים בעת הבישול.

כאשר בישלתי ביום שישי את ארוחת השבת פשוט הצמדתי את הכיסוי לקיר והוא הגן מפני שומנים ולכלוכים בעת הטיגונים והבישולים וכאשר סיימתי את בישולי וניקיונות השבת פשוט הנחתי את הכיסוי לכיריים. הכיסוי לא זז, ובעצם יצר בעבורי עוד פינת אחסון לסירים ולדברים של שבת. כיף גדול!! ממליצה בחום. 

הכיסוי עשוי מזכוכית מחוסמת עם פטנט בלעדי, במידות 60X52 ס”מ.




אז חברים, שלא תגידו שאני לא דואגת לכם, גם הפעם דאגתי לכם לקוד קופון שווה במיוחד של 15% הנחה בכל הזמנה מהאתר המושלם הזה , רק תקלידו קוד קופון SARIT15 ותהנו מהנחה כיפית. 

אתם עוד פה? רוצו להזמין והתחדשו עוד לפני החג הקרב ובא עלינו לטובה. 

באתר פנומה  ניתן למצוא עוד שלל פתרונות מקסימים ומיוחדים למטבח, כאלו שלא תמצאו בכל מקום. שלל המוצרים סופר איכותיים וכאמור כפי שציינתי מעלה ברובם תוצרת כחול לבן, גאווה ישראלית מהבית.

משלוחים חינם ברכישה מעל 200 שקלים (יש אפשרות לאיסוף עצמי), זמן הגעת המשלוח עד 4 ימי עסקים.

רכשתם מוצר והתחרטתם? פנומה מאפשרת לכל לקוח שירצה להחזיר מוצר תוך 30 יום, מכל סיבה שהיא וכל עוד הוא באריזתו המקורית שטרם נפתחה ובצרוף קבלה מקורית. יש אופציה להחלפת מוצר או להשבת כספכם לפי אופן התשלום בו התבצעה העסקה!








אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה