יום שלישי, 27 ביולי 2021

Hoya - צמחי בית עד הבית

"יש לי רק חלום , לקנות לך יהלום", מכירים את השיר? ואילו לי באופן אישי יש רק חלום קטן- להצליח ולתחזק צמחים בבית ובגינה. מי שמכיר אותי יודע שאפילו קקטוס אני מצליחה להרוס, לא מצליחה להתמיד בגידול הצמחים למרות שיש לנו גינה ענקית עם צמחיה רבה (אולי המזל הגדול הוא שבעלי מטפל בכל מה שקשור לגינה).

בשיטוט בפייסבוק בחיפוש אחר המתנה האידיאלית לראש השנה הגעתי ל-Hoya - צמחי בית עד הבית- אתר מקסים  למגוון רחב של צמחים המתאימים לגידול בבית ישירות עד לפתח הדלת. מהיום לא צריכים לטרוח ולרוץ ממשתלה למשתלה. מי שעוקב אחרי יודע שאני מתחילת טרפת "הקורונה" מחפשת כמה שיותר לרכוש מהספה הביתית, כמה שפחות להחשף לאנשים בתורים השונים בחנות זו או אחרת. 

Hoya - צמחי בית עד הבית דואגים לחזק לנו את הקשר עם הצמחים. כאן מקלים בעבורנו על תהליך רכישת הצמחים על ידי אספקת צמחים בריאים ורעננים מבית הגידול ישר עד לפתח דלת ביתנו. יחד עם זאת מעניקים באתר מגוון רחב של טיפים וטריקים הדרושים על מנת לעזור לצמחים שלנו לשגשג ולחיות לאורך זמן (מיועד בול לאנשים כמוני!!).

הלוא כולנו יודעים כי צמחים הם לא רק ליופי. הם מטהרים לנו את האוויר, נותנים הרבה צבע, מחדשים את האנרגיה והופכים אותנו למאושרים יותר.

כפי שציינתי מעלה הכל החל בעצם משיטוט ברשת בחיפוש אחר המתנה המושלמת לתקופת החגים הקרובה ובאה עלינו לטובה. כאן ניתן למצוא מגוון רחב של מתנות ייחודיות לעובדים, ללקוחות, לבני משפחה, חברים וכו'. ב-Hoya - צמחי בית עד הבית נמצא את מגוון המתנות האידיאליות אשר ישארו עם מקבל המתנה לאורך זמן . כאן מציעים מגוון פתרונות טכנולוגיים שיאפשרו לנו לספק מתנה מותאמת אישית בקלות ובפשטות. הצמחים הינם הדרך הירוקה, הנוחה והמקורית למתנה המושלמת. 

אז מה היה לנו?

ראשית קיבלתי מארז מושלם עם צמח בגוניה מקולטה-  המארז כולל קופסה ממותגת ובתוכה:עציץ במידה S בכלי קרמיקה מהמם, בקבוק שפריצר ומדריך גידול.








יצירת האומנות המופלאה של הטבע.
צמח בעל עלים מוארכים, מנוקדים בנקודות
סימטריות שמעניקות לו את המראה הייחודי שלו.

שימו לב להוראות התחזוקה: 
קל לגידול רק זהירות עם המים.
עוצמת אור: בנונית עד גבוהה.
מתי להשקות: כשהאדמה יבשה לגמרי.

עוד הגיע: מונסטרה אדנסוני.






מונסטרה עם טוויסט. בעלת עלים מחוררים שיכניסו פאן לכל חלל. קלילה מאוד לגידול ושלא תגידו שלא אמרנו, היא אחת כזו
שתגדל לכם לכל עבר.

גם כאן כאמור ישנם הוראות סופר ברורות ופשוטות:

עוצמת אור: בינונית עד גבוהה. לא שמש ישירה!
מתי להשקות: כשהאדמה יבשה לגמרי.

באתר ניתן למצוא מגוון רחב של צמחים כאלו המתאימים לבית וכאלו המתאימים לגינה. פריטי אקססוריז שונים, מארזי מתנה ועוד ועוד. 

אין לי כלל ספק כי כל אחד ימצא את מבוקשו במחירים הטובים ביותר ובאיכות הטובה ביותר. חברים אם אתם שואלים אותי זו המתנה המושלמת לכל חג ו/או חגיגה.

משלוחים:

משלוח עד 3 ימי עסקים לאיזור החלוקה (תל אביב-יפו, רמת גן, גבעתיים, בני ברק, הרצליה, כפר סבא, רמת השרון, הוד השרון, חולון, בת ים, ראשון לציון, בית דגן, משמר השבעה, פתח תקווה, גבעת שמואל, ראש העין, אור יהודה, קרית אונו, יהוד, רחובות ונס ציונה) בעלות 30₪ (בקנייה מעל 250₪ המשלוח ללא תוספת תשלום).

משלוחים מהיום להיום ממבחר צמחים מתחלפים המסומנים באתר באייקון "משלוח מהיום להיום". את ההזמנות שתרצו שיגיעו באותו היום ניתן לבצע עד השעה 11:00 באתר. עלות משלוח מהיום להיום 45₪. אזורי החלוקה למשלוחים מהיום להיום הם בתל אביב, רמת גן וגבעתיים. המשלוחים מהיום להיום לא כוללים ימי שישי וערבי חג.

ניתן לבצע איסוף עצמי בתאום מראש מהסטודיו במשמר השבעה. 

אתם עוד פה? רוצו והזמינו, הנאה מרובה מובטחת לכם ולמקבל המתנה.

כתובת אתר להזמנות:

כתובת להגעה בתיאום מראש:
יצחק קורדובה 76 
משמר השבעה

טלפון לבירורים:
054-903-9389

שעות פתיחה:
ימים א'-ה'
9.00-18.00

גילוי נאות:המוצר התקבל להתנסות 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה