יום שלישי, 6 ביולי 2021

ממלכת הצעצועים הקסומה שלנו - Teddyberry


בואו נדבר רגע נוסטלגיה.

כילדה שמרתי מספר משחקים / צעצועים שידעתי בתוך תוכי כי יום יבוא וגם ילדי ישחקו בהם. מודה, לא אחת תהיתי ביני לבין עצמי אם זוהי לא טעות וכי האם באמת ההיסטוריה תעשה מהפך ויום יבוא וילדי ישחקו בהם.

אחד מהם אלו הם הפוקימונים- אותן דמויות מקסימות ומיוחדות.

לאחרונה בני בן התשע הפתיע ובגדול עת התאהב באותם היצורים המופלאים - פוקימון, פיקצו, זראורה, פסיידאק ועוד.

עוד בתחילת אהבתו לאותם היצורים המופלאים שברתי רגליים ועברתי מחנות לחנות על מנת לרצות את נסיך הבית ולמצוא לו את אותן הדמויות המופלאות. לא אחת חזרתי הביתה בידיים ריקות ומיותר לציין את פרצופו העגום נכון? לא עוד!! מהרגע שהגעתי לאתר של טדי ברי החיים הפכו קלים יותר.

מי שלא מכיר את האתר של Teddyberry הלוא מדובר באתר עם היצע רחב של משחקים וצעצועים מדהימים שהילדים הכי אוהבים במחירים שאנו ההורים מאוד אוהבים. צוות המקום מאוד מאמין כי חווית רכישת הצעצוע מתחילה כבר בנוחות הגלישה באתר, דרך המחיר האטרקטיבי ביותר ועד הגעתו אלינו הביתה ארוז בקפידה ללא המתנה ארוכה.

ואכן כך הדבר, כבר בשיטוטנו באתר לראשונה אני וילדי נהננו מאתר סופר נוח וידידותי למשתמש, עם היצע רחב ומחירים סופר אטרקטיבים. האתר בנוי על הקטגוריות השונות: המותגים המובילים, משחקי חשיבה והגיון, פאזלים, מוצרי יום הולדת, מוצרי פופ, בובות ומותגים מוכרים מהארץ והעולם., יש המון מבצעים שווים, מארזי מתנה במחירים משתלמים במיוחד ועוד. מאז התאהבנו באתר ואנו מזמינים שוב ושוב ושוב ושוב.

צוות המקום שם לעצמו דגש רב והתחייבות לשירות מהיר ואדיב, ותמיד לדאוג למחירים הזולים ביותר! בלב שלם יכולה להעיד כי הם בהחלט עומדים במשימה!!

כל מכורי הפוקימון יוכלו למצוא כאן ממלכה שלמה של הפתעות, ביניהם: מארזי פוקימונים, בובת פיקצו מהממת, דמויות שונות בתוך פוכדור, פאזלים ועוד ועוד.




אנחנו הפעם בחרנו 2 דמויות שהגיעו בפוכדור ואף את בובת הפיקצו המושלמת.








רובה נרף אולטרה פייב – מסדרת הזהב NERF ULTRA

אם אתם כמוני הורים לבנים אתם בוודאי נתקלתם לא אחת בבקשתם לרכוש את אחד מרובי הנרף אולטרה.

יש לי 2 בנים בבית, האחד רק בן תשע ואילו השני בן 15, לא אחת אני שומעת אותם משחקים בחיילים וגנבים. המשחקים הללו התעצמו עת בתנו התגייסה כלוחמת בשירות קרבי והנשק הפך להיות כוכב בבית (אל דאגה כאשר היא מגיעה היא מיד פורקת אותו, אך הוא הפך מושא גאווה).

לפני מספר שבועות בני בן התשע הגיע אלי וביקש מתנת סיום כיתה ג' את רובה הנרף אולטרה פייב, מדובר למעשה ב"האקדח" שינצח לכם כל קרב וקרב.




האולטרה 5 מצויד במחסנית פנימית של 4 חיצים לשיגור חיצי אולטרה סופר מהירים, העשויים מספוג מיוחד המאפשרים דיוק מרבי ומרחק תעופה של עד 36 מטרים!
הערכה כוללת: רובה ו-4 חיצים.

חשוב לי לציין כי המוצר ברמה מאוד גבוהה, לא אחת רכשתי רובים מסוג זה ונחלנו כשלון חרוץ בשל העובדה כי מדובר במוצרים באיכות ירודה, עם פינות חדשות, פלסטיק שנשבר כתוצאה מנפילה קטנה ועוד.

אם פעם שיחקו החבר'ה בחצים מכאיבים הלוא שכיום מדובר בחיצי אולטרה סופר מהירים , קלילים ועשויים מספוג כך שגם מאפשרים דיוק מירבי וגם לא מכאיבים לזה שנורה.
אז חברים, אם גם אתם מחפשים את המשחק הבא, את החידוש הבא, זה המקום בעבורכם. הכנסו עוד היום ל-Teddyberry , הזמינו מתנה לילדכם/ליקירכם , הנאה מרובה מובטחת לכם.


כפי שציינתי האתר נוח מאוד וקל למשתמש, המחירים סופר נוחים , יש משלוחים וכמובן ההיצע רחב ואיכותי מאוד.

ממליצה בחום!!!

משלוח עד הבית חינם בקניה מעל 199 ש"ח | 30 ש"ח בקניה עד 199 ש"ח.

ושלא תגידו שאני לא דואגת לכם להנחות כתמיד- גם הפעם בהקלדת קוד קופון SARIT10 תקבלו הנחה בגובה 10%.





5 תגובות:

  1. אני רוצה לחלוק את העדות הנפלאה שלי איך החזרתי את בעלי, אני רוצה גם לנצל את ההזדמנות כדי להודות לד"ר איגבינוביה על עבודתו הנהדרת, הוא קוסם עוצמתי אמיתי. לאחרונה הוא עזר לי לאחד מחדש את מערכת היחסים שלי עם בעלי שזרק אותי אחרי שהתגרשנו במשך שלוש שנים אז יצרתי קשר עם דריגבינוביה והסברתי לו את המצב שלי אז הוא אמר לי לא לדאוג יותר, והוא עשה קסם אהבה שבעלי יחזור ו זה עבודה בדיוק כמו שהוא אמר לי תוך שלושה ימים בעלי שאמר שאין לו שום קשר איתי שוב התקשר אלי והתחנן שאקבל אותו בחזרה. אז בבקשה לכל מי שקורא את המאמר הזה וזקוק לעזרה, דריגבינוביה יכולה גם להציע כל מיני עזרה כמו איחוד נישואים ומערכות יחסים, תרופה לכל מיני מחלות או תביעות משפטיות והריון, אני מאוד שמח על השמחה שיש ל-Dr.igbinovia להכניס שוב לנישואים שלי. Dr.igbinovia גורם לו להבין כמה אני אוהב אותו. האיש הזה אמיתי וטוב מדי הוא גם יכול לעזור לך לתקן את מערכת היחסים השבורה שלך החזרתי את בעלי זה היה כמו נס בלי שום ייעוץ נישואין, צור קשר עם האיש הנהדר הזה אם יש לך בעיות כלשהן עם פתרון מתמשך באמצעות דוא"ל doctorigbinovia93@gmail.com
    WhatsApp: +12162022709
    Viber: +12066713285

    השבמחק
  2. מערכת היחסים שלי בת 3 שנים נהרסה והייתי הרוס. ארוסתי נפרדה ממני ולא קיבלתי ממנו הסבר. כדי שאחזיר אותו, אני חייב למצוא פתרון, הלכתי ל-3 אשפים שונים וכולם הכשילו אותי, אז אני מפסיק לחפש עזרה עד שבוקר אחד מצאתי כל כך הרבה עדויות ב- doctorigbinovia93@gmail.com בהתחלה הייתי א קצת סקפטי, אבל חבר שלי אמר לי לנסות את זה כדי לראות מה יקרה, אז שלחתי לו גם הודעה בוואטסאפ שלו +12162022709 ו-viber +12066713285 והסבר את המצב שלי הוא אמר שהוא יקח את הזמן שלו לעשות אהבה כישוף שיחזיר את אשתי אלי, אחרי שלושה ימים המלכה שלי השלימה איתי, היה טוב לקבל את אהבתי בחזרה, כשהיא חזרה היא אמרה שהיא לעולם לא תעזוב אותי יותר, ראיתי אותה משתנה ומשתנה עם העבר הזה חודש שבה היא חזרה. עכשיו האהבה שלנו חזקה יותר מבעבר, אנא צור קשר עם Dr.Igbinovia אם אתה צריך עזרה כלשהי בבעיות נישואין וגירושין עם ספירת זרע נמוכה וכל רפואת צמחים ובעיות פיננסיות Dr.igbinovia היא הדרך הטובה ביותר להציל את הנישואים שלך. צריך לנסות אותו?

    השבמחק
  3. שמי, מאיה אליהו אחרי 12 שנות נישואים, בעלי ואני רבנו בצורה כזו או אחרת עד שהוא עזב אותי לבסוף ועבר לקליפורניה כדי להיות עם אישה אחרת. הרגשתי שהחיים שלי נגמרו והילדים שלי חשבו שהם לעולם לא יראו את אביהם שוב. ניסיתי להיות חזקה רק כלפי הילדים, אבל לא הצלחתי לשלוט בכאב שייסר את ליבי, הלב שלי התמלא בצער ובכאבים כי באמת הייתי מאוהבת בבעלי. אני חושב עליו כל יום ולילה ותמיד הלוואי שהוא יחזור אליי, הייתי ממש מוטרד והייתי זקוק לעזרה, אז ביקשתי עזרה באינטרנט ונתקלתי באתר שמציע שד"ר אלאבה יוכל לעזור לשעבר שלו לחזור. אז הרגשתי שאני צריך לנסות את זה. פניתי אליו והוא אמר לי מה לעשות. עשיתי את זה ואז הוא עשה לי כישוף אהבה. 48 שעות לאחר מכן בעלי באמת התקשר אלי ואמר לי שהוא מאוד מתגעגע גם לילדים, כל כך מדהים!! אז, אז הוא חזר באותו יום, עם הרבה אהבה ושמחה, והתנצל על טעותו ועל הכאב שהוא גרם לי ולילדים. הנישואים שלנו היו חזקים יותר מבעבר, הכל הודות לד"ר אלאבה. הוא כל כך חזק והחלטתי לשתף את הסיפור שלי באינטרנט שד"ר אלאבה היה אשף אמיתי וחזק. אני תמיד אתפלל שהיא תחיה הרבה זמן לעזור לילדיה בשעת צרה, אם את כאן וצריכה בחזרה אקסית או שבעלך עבר לאישה אחרת, תפסיקי לבכות, צור קשר עם גלגל האיות העוצמתי הזה מיד. הנה כתובת הדוא"ל שלו ליצירת קשר בכתובת: {dralaba3000@gmail.com} או WhatsApp / viber אותו באמצעות איש הקשר שלו למטה +1(425) 477-2744 תודה לך ד"ר אלאבה.

    השבמחק
  4. אני מצטער להעלות את זה לאינטרנט אבל אין לי ברירה. האם מעולם לא האמנתי בכישופי אהבה או לחשים עד שפגשתי את הקוסם הזה כשביקרתי את חברי בישראל לפסגה עסקית השנה. אני פוגש אדם בשם ד"ר אפטה היה ממש חזק, והוא יכול היה לעזור עם לחשים שיחזירו את האבודים, האוהבים וכסף הקסם, קסם או קסם לעבודה טובה או אושר. אני שמח עכשיו. אני מעידה כי הגבר שרציתי להתחתן איתו עזב אותי 5 שבועות לפני החתונה והחיים שלי התהפכו בגלל שהקשר שלנו נמשך 3 שנים. מאוד אהבתי אותו, אבל אמא שלו הייתה נגדנו ולא הייתה לו עבודה בשכר טוב. כשפגשתי את הקוסם הזה, סיפרתי לו מה קרה והסברתי לו את המצב. בהתחלה התלבטתי וחשדנית, אבל פשוט ניסיתי. ובעוד יומיים, כשחזרתי לגרמניה, התקשר אליי חבר (היום בעל) ובא אליי והתנצלתי שהכל סודר עם אמו ומשפחתו וקיבלתי ראיון עבודה חדש להתחתן. לא האמנתי כי ד"ר אפטה רק שאל את השם שלי ואת השם של החבר שלי וכל מה שרציתי. ובכן, עכשיו אנחנו נשואים באושר ומצפים לתינוק הקטן שלנו וגם לבעלי יש עבודה חדשה והחיים שלנו השתפרו בהרבה. המייל שלו הוא: עכשיו אנחנו נשואים באושר ומצפים לתינוק הקטן שלנו וגם לבעלי יש עבודה חדשה והחיים שלנו נעשו הרבה יותר טובים. המייל שלו הוא: עכשיו אנחנו נשואים באושר ומצפים לתינוק הקטן שלנו וגם לבעלי יש עבודה חדשה והחיים שלנו נעשו הרבה יותר טובים. הדואר האלקטרוני שלו הוא: drapata4@gmail.com אתה יכול גם ליצור איתו קשר דרך WhatsApp / viber עם מספר זה +1(425) 477-2744

    השבמחק
  5. שלום חבר, שמי איזבל קדם, ואני רופאה ואני בת 48. אנא קרא את עדות חיי האמיתית שלי, יש לי כוונה חיובית שהמידע הזה יעזור למישהו שקורא את המאמר הזה, תוך יומיים לשקם נישואים מקולקלים ולשקם את יחסי האהבה האבודים. אחרי שנים של מערכת יחסים עם איתן, הוא נפרד ממני, עשיתי כל מה שיכולתי כדי להחזיר אותו לאהוב אותי, אבל כל מה שעשיתי היה לשווא, כל כך רציתי אותו בגלל האהבה שיש לי אליו , שאלתי אותו עם הבטחתי לכל מה שהיה לי, אבל הוא סירב. הסברתי את הבעיה לעמית שלי בעבודה והיא הציעה לי לפנות לאשף אהבה שיוכל לעזור לי להחזיר לו את האהבה, אבל אני מסוג האנשים שמעולם לא חשבו שחלק מכשפי אהבה קיים או עובד, לא היה לי ברירה אבל כדי לנסות את זה, שלחתי מייל לערוץ הקסם והוא אמר לי שאין בעיה שהכל יהיה בסדר לפני שלושה ימים, שהאקס שלי יחזור לפני שלושה ימים, הוא זרק לחש אהבה לאוויר באופן מפתיע היום השני היה בסביבות השעה 3:00 לפנות בוקר. המאהב לשעבר התקשר אליי בפלאפון, כל כך הופתעתי שעניתי לשיחת הטלפון וכל מה שהוא אמר זה שהוא כל כך מצטער על כל מה שקרה שהוא רצה שאחזור אליו על כך שהוא אוהב אותי כל כך. כל כך שמחתי ולכן התחלנו לחיות באושר ביחד. בדרך זו אתה יכול ליצור איתו קשר אם אתה צריך עזרה כלשהי אתה יכול ליצור איתו קשר עם כתובת הדוא"ל הזו:drapata4@gmail.com או ליצור איתו קשר ב-whatsapp / viber עם המספר הזה: (+22958359273)..

    השבמחק