יום שבת, 10 ביולי 2021

מוצרי הטיפוח המושלמים של אלונה שכטר – כוהנת הביוטי והטיפוח


השבוע חוגגת יום הולדת וממש רגע לפני כן התחילו להגיע המתנות המפנקות. היום אני רוצה לספר לכם על מתנה מיוחדת עם ערך עליון בעבורי- מארז גדוש מוצרים איכותיים של אלונה שכטר – כוהנת הביוטי והטיפוח. 

עוד לפני שאפרט על המוצרים ועל איכותם חייבת לספר לכם מעט אודות האגדה אלונה שכטר. כאן מדובר על עסק שהקימה אלונה בעשר אצבעותיה. מדובר בעסק משפחתי כאשר אלונה הינה הבעלים, המייסדת ואשת השיווק המובילה של החברה, בעלה צבי הינו בעלים, שותף ומנהל תחום הייצור והלוגיסטיקה, בנה אלמוג משמש כמנכ"ל ומנהל תחום הקוסמטיקה, השיווק והמדיה, כלתה שרית מנהלת את תחום האסטתיקה ואחראית על ליווי מנותחות והאחות קורל מנהלת קשרי לקוחות. 




אז איך הכל התחיל? בגיל 17 גילתה פצע מתחת לבית השחי שלה, מה שלימים יתגלה כמחלת הפסוריאזיס.
בשלהי שנות השמונים, כשהיא אמא ל-2 ילדים קטנים, התעוררה בוקר אחד עם פריחה אדומה וגסה שכיסתה את רוב חלקי גופה. הפריחה אובחנה כמחלת פסוריאזיס, כרונית-אוטואימונית בעלת מרכיבים גנטיים, הפורצת על רקע של מתח נפשי.

מחלה שגרמה לכך שכמעט כל פעולה פשוטה שעשתה (כמו להרים את ילדיה) גררה פציעה של העור עד זוב דם. לאחר התייעצות עם מומחי עור רבים, התחילה טיפולים אינטנסיביים של קורטיזונים, הקרנות פובה ואף אשפוזים ממושכים, אולם דבר לא עזר: "עשיתי דיאטות מיוחדות והגעתי ל-45 קילו, הייתי ממש שבר-כלי עד לעילפון.

במשך שנים הסתובבה עם בגדים ארוכים וגרביונים שחורים בקיץ הלוהט של ערד, כדי להסתיר את העור ובאותה תקופה הייתה מנודה חברתית. "החברה נורא אוהבת אותנו יפות, מחייכות, צעירות ובריאות... הסביבה לא כל כך אוהבת אותנו חולות, מדממות ועצובות".

שכטר החליטה שהיא נלחמת בכל הכוח: "אני מהאנשים שברגע שקורה להם משהו, קודם כל נשברים ואז נלחמים, והתחלתי להילחם. פגשתי אנשים רבים מכל עולמות הריפוי, מרפאים, מדקרים, קריאה בקפה ואפילו קלפים, עד שפגשה בדרמטולוג יהודי-בריטי ידוע שרגע לפני צאתו לפנסיה קיבל לידיו את הספר של הרמב"ם. אותו דרמטולוג רקח לה מול עיניה משחות המבוססות על מרכיבים טבעיים בלבד, וזאת, מתוך התפיסה כי הריפוי האמיתי גלום בטבע שמסביב, ונמצא בחומר הפעיל שבצמחים, עלים, שורשים, שרפים ועוד. לא הייתה לי שום אופציה ולכן, הייתי חייבת לנסות.

לאחר השימוש במשחות הטבעיות שרקח לה הדרמטולוג חל שיפור בעורה והגוף עבר תהליך ריפוי: "בהתחלה לא קרה כלום, אבל לאט לאט העור התחיל להשיל את עצמו והאדום התבהר". מהר מאוד הבינה אלונה שיש קסם בטבע והיתה להוטה להפיץ את הבשורה ולעזור לאנשים במצבה, היא החלה ללמוד את תורת העור, תורת הרמב"ם ואת קסם הריפוי של הצמחים: הכל נמצא באדמה - רק לקחת ולקטוף". בנוסף לריפוי הגוף הבינה שכטר שצמחי המרפא שעזרו לה להתמודד עם מחלת הפסוריאזיס, יכולים לעזור גם לבעיות נוספות כמו פיגמנטציה, נפיחות מתחת לעיניים, קמטים ועוד.

ההצלחה האדירה הובילה אותה להמשיך להרצות באופן קבוע ברחבי הארץ ולמכור מוצרים לנשים , תוך 3 חודשים הרוויחה מיליון שקל, נתון שהיה חסר תקדים בשנות ה-90' המוקדמות.
ההצלחה הגדולה הביאה מחזרים רבים מהתחום העסקי, ואחרי שהתלבטה בין כמה הצעות עסקיות, פנתה לעצמאות וייסדה בשנת 1994 את החברה שלה "אלונה שכטר בע"מ" המשווקת מוצרי טיפוח המבוססים על מרכיבים טבעיים, צמחי מרפא ומינרלים מים המלח.

בתחילת שנות האלפיים התרחבה החברה והתפתחה לתחום נוסף – תחום הפלסטיקה.

חברת "אלונה שכטר" עוסקת בתחום מוצרי הקוסמטיקה והאסתטיקה (ניתוחים פלסטיים, הזרקות, הקפאת שומנים, מילוי קמטים ועוד). מוצרי הטיפוח של החברה כוללים מוצרי אנטי אייג'ינג לעור הפנים, מוצרי הזנה לשיער, מוצרי טיפוח לגוף ועוד. המוצרים מכילים תרכובת עתירת ויטמינים, צמחי מרפא ומינרלים מים המלח המעניקים לעור הזנה ומגבירים את יכולתו להתמודד עם פגעי הטבע והזמן, כאשר מגוון המוצרים מותאמים לסוגי עור שונים וגילאים שונים. מוצרי החברה לא נוסו על בעלי חיים והם בעלי רישיון משרד הבריאות בישראל ו-CPNP באירופה. החברה משווקת את מוצריה בישראל, באירופה (המוצרים אפילו נמכרו בבית המרקחת של הוותיקן), באסיה ובמרכז ודרום אמריקה. כיום מועדון הלקוחות של החברה מונה מעל 130,000 איש.

על פי שכטר: "העור שלנו הוא תעודת הזהות שלנו", ולאנשים בעלי אסתטיקה גבוהה יש יותר סיכויים להצליח: "העור זה הדבר הראשון שאנשים נפגשים איתו כשהם רואים מישהו. במהלך השבוע היא מקפידה לשחות כל יום (פעילות שהצילה אותה מניתוח בעמוד השדרה אחרי פריצת דיסק) ולעשות פעמיים פילאטיס, ומקפידה לאכול הכל-מהכל אבל באיזון ובכמויות קטנות ("אני לא מגבילה את עצמי בשום דבר, אבל ברור שמשתדלת ללכת על דגנים מלאים, פירות, ירקות ויוגורט").
לנפש היא מתרגלת נשימות, מטיילת בעולם ובעיקר נהנית ממשפחתה ומחמשת נכדיה ("הסוד שלי זה הנכדים שלי, הם הכוח שלי").

אז מה היה לנו? כאמור כפי שבפתח דברי שיתפתי קיבלתי קופסא מלאה בכל טוב עם מוצריה המעולים של אלונה שכטר. 





סבון אכילאה - המלצת הטיפוח של אפרודיטה!

סבון אכילאה. פיתוח ייחודי המהווה את אחד ממוצרי הדגל של המותג, המיועד לניקוי וחיטוי ומכיל ריכוז גבוה של צמח אכילאה אלף העלה.

צמח אכילאה אלף העלה ידוע בתרבויות שונות כבעל סגולות ריפוי, בו השתמשו חיילים ולוחמים בתקופות שונות בימי הביניים ובעולם הקדום לחיטוי פצעים, עקיצות והכשות של בעלי חיים ארסיים שונים. הצמח נקרא על שם אכילס מהמיתולוגיה היוונית שנהג לטפל בו בחייליו הפצועים על פי הצעתה של אפרודיטה. על אף יכולות החיטוי הגבוהות, נחשב לסבון עדין לעור ולכן מתאים גם לעור הפנים, לאזורים אינטימיים ואפילו לעורם העדין של תינוקות. הסבון המיועד לשימוש יומיומי מנקה ומחטא את העור, מונע הצטברו של לכלוך, יעיל לטיפול בזיהומים והקלה על תסמיני בעיות עור שונות, כדוגמת סבוראה, פסוריאזיס, אטופיק דרמטיטיס, פטריות, אלרגיות, שפשפות, אקנה ואף לניקוי האזורים האינטימיים. בנוסף, פותח את הנקבוביות ומאפשר חדירה טובה יותר של תכשירי טיפוח מזינים לעור, כדוגמת סרומים וקרמים. מעבר לצמח אכילאה אלף העלה, מכיל גם ריכוזים גבוהים של מלח מים המלח, תמצית אלוורה ותמצית קמומיל. הסבון מגיע בצורה נוזלית. יש לשים ממנו מעט על עור רטוב, להקציף ולשטוף היטב. אינו מכיל פרבנים. 
מחירו: 95 שקלים ל- 400 מ"ל או 30 שקלים ל-100 מ"ל.







מזינים את השיער בשמנים מהטבע!

שמן הזנה לשיער מבוסס תמציות שמני גרניום, זרעי גזר ונבטי חיטה, המזין ומחזק את השיערה מהשורש, מפחית קשקשים ומהווה תחליף נהדר למרכך ומיועד לשימוש יומיומי.

התכשיר מזין את השיער מהשורש, מחזק אותו ובכך, מפחית את נשירתו באופן משמעותי. כמו כן, מזין את הקרקפת ותורם רבות להפחתת תופעת הקשקשים ולחיזוק שורש השיערה. יתרונות נוספים הינם בשמירה על לחות העור, מניעת קצוות מפוצלים והקניית מראה זוהר וגמיש. השמן מהווה תחליף נהדר למרכך שיער, אשר בניגוד אליו אינו מרכך את שורש השיערה ומחלישו. השמן אינו מכיל מלחים אשר עלולים לפגום בתפקוד שורש השיערה. מתאים לכל סוגי השיער, כולל שיער פגום, יבש, שמן, מלא, דליל, מתולתל, חלק, צבוע ובריא. את השמן יש למרוח על השיער וקרקפת רטובים לפני החפיפה ולעסות היטב. לאחר מכן יש לחפוף את השיער באמצעות שמפו. 
מחירו: 110 שקלים ל- 250 מ"ל.



קרם לחות אנטי אייג'ינג - ביוטילי




קרם לחות אנטי אייג’ינג לשימור ומיצוק עור הפנים והצוואר המשלב חומרים פעילים מיוחדים לשיפור רמת הלחות ומיצוק העור .

הקרם מכיל חומרים פעילים כמו: אבקת אבן הג'ייד המזינה את העור, מעכבת את הזדקנותו ותורמת רבות לשימור וחידוש הקולגן העורי. אבן הג'ייד תורמת להפחתת סימני קמטים וידועה בתרבות הסינית כבעלת יכולת הרגעה נפשית. מינרלים מים המלח לצד תמציות יערת דבש ויערת דבש יפנית, שתיהן מגינות על העור מפני רדיקלים חופשיים ומסייעות בריפוי פצעים וכוויות.

בנוסף, מכיל הקרם צמחי מרפא כמו תמצית קמומיל שיעילה מאד בהתמודדות עם דלקות, תמצית רימונים בעלת תכונות אנטי אייג'ינג והגנה טבעית מפני קרינת השמש, תמצית תה ירוק המסייעת להצערת העור ומסייעת בטיפול בבעיות עור כמו סבוריאה ועור יבש.

מעניק לעור לחות רבת עוצמה לאורך זמן ומיועד לעור פנים וצוואר. מחיר: 140 ₪ ל-50 מ"ל.

אז יצאתי לדרך עם המוצרים הנפלאים ואחזור לדווח בימים הקרובים. 



אלונה שכטר- להשיג באתר www.alonashechter.com ובמרכז ההזמנות בטלפון: 1800-210-210

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה