יום שלישי, 20 ביולי 2021

אני מוכנה ל ט"ו באב עם מארזי השוקולד של לולי

מבלי שנשים לב ועוד רגע ט"ו באב כבר כאן. שלא תטעו אני לא ממש זקוקה למועד מסויים על מנת להגיד לזוגי כמה אני אוהבת אותו, אנחנו עושים זאת מידי יום אולם בימים כאלו אני מכינה הפתעות קטנות והפעם דאגתי להצטייד בשוקולד הטוב ביותר שיש- הזמנתי בעבורו את מארזי השוקולד של לולי




ללולי נחשפתי די במקרה כאשר ראיתי מודעה שלהם בפייסבוק ומאז ידעתי שאני חייבת להזמין בעבור הזוגי מארז שמלא באהבה. לולי הינו בית ייצור קטנטן לפרלינים ולמוצרי שוקולד ייחודיים, כלל המוצרים נעשים 100% עבודת יד , מיוצרים באהבה גדולה במטבח הביתי אי שם במושב יונתן במרכז רמת הגולן. כל מארז עובר עיצוב מיוחד (עובדים בשיתוף פעולה מלא עם "פשוטים הדברים"). 

אז איך הכל התחיל אתם שואלים? נופר ששון לאחר שחרורו מהצבא החל לשחק בשוקולד, די מהר התחביב הטעים הפך להתמקצעות בתחום , התנסה, יצא לקורסים ביניהם קורס מקצועי אצל ניל ג'ון פוגל. לאחר ההתנסות והלמידה הרבה פתח את לולי במושב יונתן במרכז רמת הגולן, בו כיום הם מייצרים כאמור בעבודת יד פרלינים ומוצרי שוקולד ייחודיים שלהם. את רוב חומרי הגלם שלהם הם מייצרים לעצמם ובעצמם (פרלינה - מחית לוז מקורמל, מחיות אגוזים, קרמל, אגוזים מסוכרים וכו') כמו כן רוב הפרלינים שלהם הינם למעשה  פרלינים מורכבים, בעלי 2 שכבות המשתלבות לסיפור אחד מעניין בפה- ביס אחד מהפרלינים ותבינו על מה אני מדברת.

כלל מארזי הפרלינים הינם מארזי קונספט מובנים, המשלבים שוקולד איכותי יחד עם תוכן מקורי לחוויה שלמה. ישנה גם אפשרות להתאים מארזי פרלינים בהתאמה אישית לכל אירוע בו חשקה נפשכם.

אז מה היה לנו? הפעם בחרתי להזמין 2 מארזים, האחד לט"ו באב ואילו השני מארץ קיץ לפנק את שאר בני המשפחה.

מארז ט"ו באב- המארזים מגיעים ב2 סוגים:

* 'שיר אהבה' - מארז 9 פרלינים הכוללים 2 גלוית בעיצוב המופלא של 'פשוטים הדברים':
    גלוית שיר, הנחשף תוך כדי אכילת הפרלינים | גלוית אהבה, שמאחוריה משימה קלילה
    המשימה מותאמת או לזוגות או לרווקים/ות, כדי שכולנו נחגוג בט"ו באב את האהבות שבחיינו.
* 'שיח אהבה' - מארז 9 פרלינים הכוללים 9 שאלות מתוך '36 השאלות שיגרמו לכם להתאהב' המסתתרות תחת כל פרלין.

כלל המארזים מגיעים ארוזים בקפידה ובעיצוב יוקרתי ורומנטי. 






מחיר המארזים – ₪69 (לא כולל משלוח).
כשרות בייתית, חלבי – א. חלב נכרי

כפי שציינתי מעלה הזמנתי גם את מארז הקיץ המפנק במיוחד. בלולי  יצרו ליין קייצי במיוחד עם מגוון טעמים קייציים במיוחד ועם תוכן מהמם במיוחד.

המארז כולל 12 פרלינים וחטיפוני שוקולד.
2 גלויות קיץ נהדרות של פשוטים הדברים שמשלימות אחת את השנייה.

טעמי הפרלינים: קפה וודקה דאבל אספרסו, מרציפן ולימונענערק, מרמלדת ליים ויסקי ושום שחור, פאדג' חמאה וניל, קרמל מלוח וזעתר, אצבע ג'אנדויה עם לוז מקורמל שלם, אצבע שקד מסוכר ופרנג'ליקו, שקד קראנצ' ולוז מוסקט עם קואנטרו, מרמלדת קסיס ולבנדר, חלת דבש וג'אנדויה לוז וגנאש פסיפלורה קרנית לימונית, מרציפן פיסטוק וגנאש בזיליקום עם יין רימונים, מנטה פלפל שחור ואבטיח.

ראשית ולפני הכל אציין כי באמת מדובר בשוקולדים ברמה סופר גבוהה, בדיוק כמו שאני אוהבת. הטעמים סופר מעניינים ועם טוויסט ייחודי , כל ביס חגיגה אמיתית. 







מחיר המארז – ₪109 (לא כולל משלוח).


משלוחים יוצאים ביום רביעי מהגולן ומגיעים עד לאיזור באר שבע .

בהזמנה מעל 250₪ המשלוח חינם (בכפוף למסלולי המשלוחים המקובלים).

אז חברים, אם גם אתם אוהבים דברים ייחודיים ומיוחדים, כאלו שלא מוצאים בכל מקום, זה המקום בעבורכם. בלולי  תמצאו פרלינים מיוחדים מאוד, ברמה אחת מעל כולם, אז ייאלה אתם עוד פה? רוצו להזמין והפתיעו את יקירכם רגע לפני ט"ו באב.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה