יום חמישי, 29 ביולי 2021

בילוי שובר שגרה בפאנץ' ליין

ביום חמישי האחרון ממש רגע לפני שהסתיים לו השבוע יצאנו לדייט השבועי שלנו והפעם בפאנץ' ליין - בילוי שובר שגרה לחלוטין, זו לא רק מסעדה אלא חווית הנאה אחרת עם מלצרים מזמרים, ערב שירה בציבור, קריוקי , ריקודים והמון כיף כל אלו כאמור לצד ארוחה איכותית, מפנקת ומגוונת מאוד.


מי שלא מכיר בעוונותיו הרבות מועדון ה"פאנץ' ליין" המיתולוגי חוזר לרחוב הארבעה במהדורת ביסטרו-בר אינטימית לאירועים שהם חוויה אמיתית! זהו המקום בו הישראלים אוהבים לבלות ולחגוג בו את האירועים החשובים בחייהם ו/או סתם להנות מערב מהנה במיוחד עם חברים. המיוחד במועדון המפורסם, הקיים כבר למעלה מ- 25 שנה, הוא כי כל המלצרים בו הינם זמרים, רקדנים ושחקנים נפלאים. בתקופה זו צבר המועדון מוניטין רב בזכות הרמה המקצועית, השירה ויכולת ניהולית מרשימה ולא בכדי.



הגענו בשעה תשע עת התחיל הערב ואט אט המקום התמלא לו עד אפס מקום, האווירה במקום תוססת ומהנה מאוד, צוות המלצרים שרים ומניעים את הערב בצורה מעוררת התפעלות, הכל מתוקתק כמו שצריך, האוכל והשתיה זורמים לשולחנות בקצב מדוייק, נהננו מכל רגע ורגע וממש ניכר כי כלל הנוכחים במקום מסרבים להתפנות גם לאחר 23.00.

כיום בפאנץ' ליין מציעים לאורחים תפריט מגוון וקבוע הכולל מבחר סלטי הבית, בשרים, דגים, קינוחים וכמובן בר תוסס וצבעוני ומבחר קוקטיילים ומשקאות והכל במחירים נוחים. כל הארוחות כשרות ומוגשת בליווי שואו מרהיב הכולל שירים ישראלים מפורסמים לצד להיטים מהעולם כולו, המבוצעים כולם ע"י המלצרים המזמרים המופיעים על בימת המועדון, והקהל מוזמן להצטרף בשירה וריקודים.

אז כפי שציינתי מעלה התפריט הינו קבוע ובמחיר של 160 שקלים לסועד ניתן להנות מארוחה סופר מפנקת לצד מופע וריקודים. מגוון התפריט מגיע לשולחן באופן רציף (סיימתם ורוצים תוספת? אין שום בעיה, מיד תקבלו! רק טיפ שלי, יש המון אוכל וזה די מיותר).




אז רגע לפני האוכל שכבר יגיע לשולחננו הרמנו לחיים, אני מצידי עם מרלין מונרו- אלדרפלאוור, גי'ן, טוניק, לימון ונגיעה של מלפפון- קוקטייל נפלא, מרענן וטעים במיוחד. הזוגי חובב הערק בחר באלביס פרסלי- לימון, נענע, ליים ואניס על בסיס ערק- גם הקוקטייל שלו בדיוק כמו שלי היה עשוי בקפידה, מחוזק בדיוק כמו שצריך, בעל שילוב טעמים מושלם ומפנק- מומלצים בחום.




ראשית הגיעו לשולחננו מבחר מנות פתיח- כולן ככולן טריות, טעימות ומפנקות מאוד:

סלט בריאות – עלעלי חסה , בשילוב ירקות העונה מהטבע.




חומוס ביתי בשילוב פטרוזיליה קצוצה ושמן זית.



חציל בלאדי – חציל בלאדי ברוטב טחינה , צ'ימצורי ופטרוזיליה.




סלט טאבולה- בורגול, חמוציות וירק.




*מוגש בליווי פוקצ'ה בשמן זית ורוזמרין אפויה בתנור.


מנת ביניים:
נתחי פילה סלמון בתנור במרינדת השף לצד ירקות אנטיפסטי- הדג נימוח , עשוי בדיוק כמו שצריך- מנת ביניים קלילה וכיפית במיוחד. 




למנה עיקרית הגיעה לשולחננו צלחת מלאה כל טוב וכללה: 
קדרת נתחי אסאדו בתנור עם סויה וסילן.
נתחי פרגיות ברוטב אסיאתי.

מודה, בשלב זה כבר לא באמת הצלחתי לאכול, אך מהטעימות הקלות שדגמתי מדובר בבשרים טעימים ומפנקים עם טעמים של בית.



לסיום החוויה:
מגוון קינוחי כוסות לבחירה (כמובן פרווה).



שתייה חופשית כל הערב:
שתייה קלה הכוללת מיצים, מוגזים ודיאטטיים.

בר משקאות תוסס וצבעוני בתוספת תשלום :
יין, בירות מהחבית, קוקטיילים ומבחר משקאות אלכוהול איכותי לבחירתכם.




אז חברים, אם גם אתם מחפשים בילוי שובר שגרה, בילוי כיפי, שונה מכל מה שאתם מכירים זה המקום בעבורכם. אנחנו מאוד נהננו והפעם היינו רק זוג אולם בטוחני כי שולחן עם חבר'ה זה אף מהנה יותר. אם אתם חוגגים אירוע בקרוב- קטן כגדול זה המקום בעבורכם, הנאה מרובה מובטחת לכם, מילה שלי!!

ממליצה בחום להזמין מקומות מראש (לדעתי זה אף חובה).


כתובת:
רח׳ הארבעה 14, תל אביב
טלפון להזמנות:
03-5610785

גילוי נאות: הייתי אורחת המקום

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה