יום שבת, 10 באוקטובר 2015

מסעדת פליי מרקט- פנינה קולינרית רומנטית

בצל המאורעות הקשים שעוברים עלינו בימים אלו החלטנו שלא ניתן לטרור לנצח ויצאנו לאחר חופשת החגים הארוכה לדייט זוגי רומנטי, חיפשתי מסעדה רומנטית ושקטה אך מנגד תוססת ומעניינת אשר מציעה תפריט עשיר ומקורי לצד קוקטיילים מעניינים ומיוחדים.

מסעדת פלימרקט עונה בדיוק לקטגוריות הללו- מסעדה מקסימה, רומנטית ואותנטית עם עיצוב יפייפה , חלל המטבח פתוח לעיני כל ומקסים בעיני, ישבנו במסעדה 3 שעות מבלי להרגיש, היה כל כך כיף שלולא השעה המאוחרת היינו ממשיכים להנות.

שף המסעדה אורון אסקין - בחור צעיר, צנוע אשר מפיק פנינים ממטבחו העשיר, תפריט המסעדה מאוד מגוון וניתן למצוא בו מנות מהמטבח האסיאתי, האיטלקי והים תיכוני.

להבדיל מהרבה מסעדות יש כאן מבחר מנות לצמחונים, טבעונים ואף ארוחות ילדים. המנות חלומיות וגם כיום לאחר יומיים אני עדיין "מפנטזת" על 2 מנות שאכלתי, אין לי ספק כי זאת הולכת להיות מסעדת הבית שלנו.

לצד תפריט האוכל בפלימרקט ישנו תפריט יינות ובו מגוון יינות ישראליים קוקטיילים מיוחדים וטעימים במיוחד.

מרגריטה קוקו שאנל- וודקה חלפניו, מיץ אננס, ליצ'י וצ'ילי.
רימוניטו- רום, נענע, לימון ומיץ רימונים.

ג'ין סלט ירוק - מלפפון, חסה, כוסברה, בצל ירוק, פלפל חריף, ג'ין ולימון.

שלושת הקוקטיילים היו כל כך טעימים ומושקעים.

אז מה היה לנו?

התחלנו עם מנת שרימפס קוקטייל- שרימפס צלוי שמונח על קרם תירס חלומי, אבקת זיתים, כמהין ופרמזן- אחת המנות הכי טעימות שאכלתי עד היום- השרימפס צלוי וטעים מאוד, הקרם תירס פשוט מדהים, אני לא מפסיקה לחשוב עליו:

טטאקי טונה בקראסט פלפל שחור ושומשום שחור, ג'ינג'ר כבוש, בצל ירוק וויניגרט אסייתי- מנה קלילה ועם זאת מיוחדת מאוד:

סלט תמנון- מזכיר מעט את סלט הוולדרוף הידוע, מכיל סלרי, תפוחים, שקדים, פרוסות צנוניות, עלי בייבי ורצועות תמנון צלויות, עד היום היו לי 2 ניסיונות עם תמנון שכשלו, הפעם הצליח לאורון בענק, התמנון היה צלוי וקראנצי וכל כך טעים, שילוב הטעמים היה פשוט מוצלח:

קדרת פירות ים אסייתית- חצי סרטן, מולים, שרימפס, קלמארי, ג'ינג'ר, גזר, בצל, כוסברה, קרם קוקוס וטום יאם- גם מנה זו פשוט מושלמת, בעת האכילה נראה לי ששכנינו לשולחן לא הפסיקו לשמוע אותי מתענגת ומתמוגגת, הרוטב כל כך טעים עם עקצוץ קליל של חריפות, פירות הים כל כך טעימים ואיכותיים- מנה מושלמת שאילולא היה לי כיכר לחם שלמה הייתי מנגבת עם הרוטב הטעיםםםםםםםםםם:

רביולי פתוח- קרם ארטישוק ירושלמי, דפי פסטה, זנב שור, ג'ינג'ר, צ'ילי, פטריות שימאג'י, פרמזן ומח עצם- המנה הזו נזללה בהנאה גמורה ע"י בעלי, אני באופן אישי לא אוהבת זנב שור אז מלבד הפסטה לא טעמתי יותר מידי מהמנה.
גם את הפסטה מכינים במקום והיא הייתה כל כך טעימה, נימוחה ואיכותית.

ניוקי ציידים- ניוקי ביתי, נתחי פילה בקר, מיקס פטריות, בצלי שאלוט, צ'ילי, תרד, קרם גזר, פלפל שחור ועירית- מנה חלומית, גם בשלב זה כאשר הייתי ממש שבעה התענגתי על המנה והשארתי צלחת  ריקה, הניוקי ביתיים ונימוחים בפה, נתחי הפילה עשויים בדיוק במידת הצלייה הנכונה מתובלים בעדינות ובמתינות, שילוב הירקות ביחד עם המרכיבים יוצרים חגיגה קולינרית בפה, הגעתם? אל תוותרו על המנה- שלמות!!

גם בגזרת הקינוחים הוקסמנו- אומנם אכלנו מלבי אבל הוא היה כל כך טעים ושונה מהרגיל, עם רוטב צילי מדהים ומעל אבקת היביסקוס ופיסטוקים- קינוח קליל, מרענן וכל כך טעים:

אם הייתי צריכה לתת למסעדה ציון ו/או להכתיר אותה היא הייתה זוכה במקום הראשון, כל כך נהננו, השירות כאן כל כך מוקפד ואדיב, השירותים כל כך נקיים (לי יש סברה כי אם השירותים נקיים כך נראה המטבח ואכן כך הדבר כאן), הבעלים מסתובב בין היושבים מסביר פנים וכל כך נעים, השף והמנות שיוצאות תחת ידיו מוקפדות מאוד וטעימות בטירוף, האווירה כל כך נעימה, רומנטית, עם מוזיקת רקע נעימה- מושלם!!!

אנחנו עוד נבקר כאן רבות אין לי כלל ספק!!