יום שלישי, 6 באוקטובר 2015

מסביב לעולם בשמונים יום- קרקס פלורנטין

אם יש מישהו שלא קרא/הקריא ומכיר את הספר מסביב לעולם בשמונים יום שירים יד- כן, תיארתי לעצמי שאין אחד כזה. כולנו גדלנו על הספר וכיום גם ילדינו מכירים מקרוב את הספר.



אמש צפינו במופע "מסביב לעולם בשמונים יום" של קרקס פלורנטין - מחזמר סוחף וחוויתי  המשלב בתוכו ביחד עם אומני קרקס פלורנטין תרגילי להטוטנות, אקרובטיקה, מופעי אש ומיצגים מסביב לעולם, רגע ביקרנו ביפן, רגע בהודו, רגע באיטליה ורגע בארצות הברית.






המחזמר "מסביב לעולם ב-80 יום בקרקס" - הוא קומדיה מוזיקלית לכל המשפחה המפגיש את הילדים עם אנשים מתרבויות שונות ומנהגים חדשים והכל, דרך סיפורי מתח והרפתקאות הבאים לידי ביטוי בעולם הקרקס. במסגרת ההפנינג קרקס פלורנטין יפעיל מתחם פעילות חווייתי לילדים בניחוח עולמי: דוכנים היתוליים, פינות יצירה, סדנאות, אוכל קרקס שכולם אוהבים, ליצנים, והרבה כיף והנאה!






המבוגרים והילדים לא הפסיקו להתפעל ולהתענג על המופע לאורך כל הדרך, המופע מועבר בצורה הומוריסטית, משעשעת, מרתקת ומהנה, הילדים נחשפים לתרבויות השונות.






אמש כבר שמעתי מספר הסתייגויות על קרקס פלורנטין, אז רגע לפני שאני מסיימת אני חייבת לציין לטובה , ראשית הכסאות הוחלפו וכיום ישנן כיסאות מאוד נוחים, המזנון לא נמצא בתוך האוהל והמחירים נוחים, השירות והיחס אדיבים מאוד, כל הצוות שנמצא במקום נכון לעזור בכל שאלה/בקשה/הארה.







האולם היה מלא עד אפס מקום ובצדק- חברים יקרים מופע מהנה מאוד, לכו ותראו הנאה מרובה מובטחת לכם!!!



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה