יום שבת, 31 באוקטובר 2015

גם אנחנו יכולות לעשות תסרוקות בבית- פנטן סטייל

כאמא ל-2 בנות עשיתי לא מעט תסרוקות , אך מודה רובן היו די חובבניות, יש לי שתי ידיים שמאליות ואני לא תמיד יודעת לצאת מהקופסא וליצור.

לאחרונה קיבלתי להתנסות אישית את סדרת המוצרים של פנטן ולאחר החפיפה עם השמפו והמרכך הנפלאים (אותם אגב אנו צורכות באופן קבוע) נכנסנו לאתר ועם הסברים קלילים, סרטונים והדגמות יצאנו לדרך, האמת? הופתעתי בענק, הפעם גם אני הצלחתי וביתי בת ה-15 אהבה לראשונה את התוצאה.

אני באופן אישי עדיין לא הגעתי ליחסים מושלמים עם השיער שלי, מי שמכיר אותי יודע שאני מתולתלת אשר נוהגת לעשות פן מידי שבוע, לאחרונה ממש משקיעה במוצרים טובים - שמפו, מרכך, הזנה, מסיכות, מה לא? רק שיראה מבריק, בריא, רך כמשי ונעים.

עם מוצרי פנטן זה אכן קורה, אז איך אני עושה את זה אתן שואלות? בבקשה מספר טיפים מבית פנטן:



השלב הראשון לקראת הבראה של השיער הוא להשרות אותו בלחות. שמפו ומרכך עם הזנה עמוקה יעשו את הטריק ויאטמו את הלחות בתוך השערה, מה שיקל גם על עיצוב השיער. פעם בשבוע (או יותר במקרה של יובש קיצוני) השרי את השיער במסיכה ללילה שמעניקה לחות והזנה. לא תאמיני כמה נעים וגמיש השיער שלך יהיה.

אם השיער שלך בלחץ, עכשיו זה לא הזמן להתנסות עם צבע לשיער, אבל אם את לא יכולה בלי הגוונים שלך אז נסי ללכת על גוון כהה מהרגיל. החמצון שדורש צבע בהיר יותר הוא מזיק, אבל שטיפות עמוקות יותר ופחות קבועות מזיקות פחות. בנוסף, נסי לתת לשיער להתייבש באופן טבעי במקום עם מייבש.

כדי לשקם שיער שעבר התעללות של מוצרים, השתמשי בקולקציית לחות מוגברת של פנטן. השמפו והמרכך מכילים ויטמינים שטובים לך ומווסתים רמות של לחות בשיער, הם משקמים נזקי ייבוש ממושך בחום ומשאירים את השיער נעים וחזק. לזריקת לחות נוספת השתמשי על בסיס שבועי במסיכת שיקום אינטנסיבי ב-2 דקות של פנטן – טיפול עשיר ומזין שמפחית חיכוך ומגן על השיער מפני חום. כדי לגבור על יובש חורפי השתמשי במוצרי עיצוב שישקו את השיער שלך.
קרם לחות עשיר מסדרת לחות מוגברת של פנטן יפצה על בריחת הלחות מהשיער וישמור עליו למשך זמן.

אז כפי שציינתי מעלה באתר של פנטן סטייל ניתן למצוא מדריכי תסרוקות מקסימים לפי קטגוריות, הכנסי, צרי והפתיעי עוד היום את יקיריך.

זאת התוצאה שלנו:





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה