יום שבת, 31 באוקטובר 2015

יער הקופים- כיף לכל המשפחה

בשבוע שעבר יצאנו לנפוש בקיבוץ מורן שבצפון, בין מנוחה למנוחה קפצנו לבקר עם הילדודס ביער הקופים השוכן בקיבוץ יודפת.




יער הקופים הינו מקלט לבעלי חיים, מקום חינוכי ותיירותי מקסים , שהשם לא יטעה אתכם לא רק קופים תמצאו כאן אלא מגוון רחב של בעלי חיים כגון : :קופי סנאי, קופי מקוק סרטני, קופי גנון ירוק, חמורים, סוסי פוני, עיזים, כבשים, דביבון (רקון), תוכים, עופות מים, יען אפריקאי, אמו אוסטרלי, חמוס, נחש בואה, איילים, צבי א"י,צבי מים, חוטמנים, למורים ועוד חיות נוספות שנוכל לגלות במהלך הביקור.







הצוות פזור ברחבי היער, נכון לעזור ולענות על שאלות המבקרים, אוהבי הטבע וההיות, מוזמנים לבוא, להסתובב בנחת בשבילי היער, לפגוש את החיות המתגוררות בו, לשבת לפיקניק ולהנות - מבלי לפגוע באמון שנוצר עם החיות, בביטחונן ובצמחייה.



בעלי החיים מסתובבים בין עוברי האורח ובכך הילדים לומדים לא לפחד, לגשת ללטף ולהאכיל, כאן בשונה מעט ממקומות אחרים הצוות מזמין אותנו להאכיל את החיות בלחם, פירות וירקות טריים ושטופים או לקנות "צופר לקוף ו/או לברווז" הנמכר במקום. 



מחירון כניסה - פרטי
כרטיס כניסה יחיד (מגיל 3 ומעלה)        35 ש"ח
אזרח ותיק                                        20% הנחה
נכה                                                   20% הנחה
חייל בשירות חובה                            20% הנחה
תושב משגב                                      20% הנחה
סטודנט                                             10% הנחה


יער הקופים החל את דרכו בשנות ה-70 ונפתח לקהל הרחב בשנת 1990 עם גישה חדשנית, אז וגם היום, שעיקרה להעניק לחיות מרחבי מחייה קרובים לטבע ככל האפשר, בהם החיות יכולות להתנהג בטבעיות ולהיות עצמן.


קיבוץ יודפת
04-9801265

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה