יום שבת, 10 באוקטובר 2015

אנטריקוטה - סנדוויץ בר לאוהבי בשר

אחד הדברים שאנחנו הכי אוהבים לאכול זה סנדוויץ טוב ומפנק, אז הפעם בחרנו להתפנק במיוחד ויצאנו לאנטריקוטה השוכנת בראשון לצין.



כבר כמעט שש שנים קיימת מסעדת אנטריקוטה בראשון לציון,
זוהי מסעדה ביתית המנוהלת על ידי מוריס, רעייתו ובתו, מקום קטן, חמים וביתי המכיל מקומות ישיבה בפנים, על הבר, בחוץ או בחצר הרחבה והכיפית במיוחד.



כאן נמצא תפריט פשוט יחסית , לא מפונפן אך המבחר הקטן יחסית שווה ואיכותי במיוחד.



בבר של אנטריקוטה מגישים רצועות נדיבות של בשר אנטריקוט מובחר או המבורגרים עסיסיים הנעשים מדי יום בשילוב טיבול ייחודי בידי שף אומן. הבשר מוגש בתוך לחם פרנה מרוקאי הנאפה במקום ומלווה את הבשרים ויוצר הרמוניה מושלמת וחוויה של טעם וריח. לצד הכריכים מוגשים ירקות מוחמצים הנעשים במקום ורטבים בעלי טעם מתפרץ המתמזג בצורה מושלמת בטעמי הבשר העסיסי. הרטבים כולם נעשים מדי יום מחומרי גלם טריים ומשובחים.

בתפריט נמצא :


אנחנו בחרנו לטעום כריך אנטריקוט ארגנטינאי מיושן פרוס דק על הפלאנצ'ה בלחמניית פרנה אפויה במקום. בתוספת: חסה, עגבנייה, בצל מטוגן, מיונז, חרדל וצ'ימיצ'ורי במשקל 170 גרם בשילוב ביצת עין.
הכריך מדהים- לחם הפרנה קריספי מעט מבחוץ ורך בפנים, סופג אליו את כל הרטבים ויוצר ארומה מענגת, ביס מהכריך וביצת העין נזלה אל תוך נתחי האנטריקוט - עונג.


המבורגר 100% בשר בקר ארגנטינאי טחון במקום בלחמנייה ביתית בתוספת חסה, עגבנייה, בצל מטוגן, קטשופ ומיונז, במשקל 250 גרם עם המון בצל מטוגן, מדובר כאן בהמבורגר מבשר אנטריקוט קצוץ ואיכותי, אני לא מחסידות ההמבורגר אולם הפעם ממש נהנתי מהמנה.


עוד נמצא בתפריט כריך נתחי פילה עוף על הפלאנצ'ה בלחמנייה אפויה במקום בתוספת: חסה, עגבנייה, בצל מטוגן, מיונז, חרדל וצ'ימיצ'ורי.

למנות מתלווים חמוצי הבית הטעימים הנעשים במקום ע"י רעייתו של מוריס:


לארוחה המפנקת הוספנו גזוז של פעם בטעמי אננס ודובדבן- טעים וכיפי- בהחלט נוסטלגיה כיפית:


אז אם גם לכם בא להתפנק עם כריך טוב ומנחם רוצו לאנטריקוטה.

אנטריקוטה - אוכלים, מתמכרים ומספרים... 

יש כאן גם משלוחים אז אם אתם תושבי ראשון לציון זכיתם.

הרצל 84 , ראשון לציון

טלפון: 053-9443092
פקס: 03-5062434











אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה