יום שני, 5 באוקטובר 2015

ה"חוויה" לכל המשפחה- קרקס מדראנו

אחת החוויות מילדותי שחקוקה לי בזכרון כאילו לא עברו חלפו להן שלושים שנה זו ההליכה לקרקס, אני וסבי ז"ל הולכים יד ביד לקרקס משאת נפשי, שותים כוס גזוז בקיוסק,אוכלים תפוח עץ מסוכר, נהנים מיום של כיף והנאה בזמן האיכות שלי ושלו.
כל כך נפעמתי מהפעלולים, בזמנו עוד היו גם חיות בקרקס - דבר שהיה מפחיד אותי מעט ואז סבי היה מחזיק בידי ומעודד , "הנה עוד רגע וזה נגמר".

אז כאמור עברו חלפו להן השנים ומאז שיש לי ילדים אני משתדלת לפחות אחת לשנה לקחת אותם לקרקס, שיחוו את החוויה האדירה הזאת ויקחו את זה איתם בעוד שנים רבות.

הפעם בחרנו ללכת לקרקס מדראנו- קרקס מדהים  ומקצועי אשר בימים אלו חוגג 150 שנים להיווסדו יצאנו לדרך עם ארבעת ילדינו בגילאים: 17,15,9,3 ואני לא יכולה להגיד מי נהנה יותר המבוגרים או הילדים (גם הבוגרת שבחבורה נהנתה בטירוף- דבר שבהחלט לא מובן מאליו).



הגענו למקום, אפילו החניה נוחה, זמינה,קרובה וללא תשלום, במקום מזנון שבו תמצאו מגוון רחב של פינוקים (מעט יקר כמקובל במקומות הללו), עברנו את הקיוסק ואפילו צלחנו את עמדות הזוהרים למינהם ללא רכישתם והגענו לאולם הממוזג והנוח.




הפעלולים והאקרובטיקה שאבו את הילדים לעולם הקרקס וההנאה רק החלה- מדובר בהפקת ענק עוצרת נשימה: למעלה מ-40 אמני קרקס מהמובילים בעולם  המגיעים מ-13 מדינות שונות במופע מרגש ונועז במיוחד.




כאן אין רגע דל, רגע האקרובטים מרחפים באוויר ורגע הם הולכים יחד על חבל דק , רגע הם מקפיצים ורגע הם קופצים, המופע לא מפסיק לרגע, בקטעי הקישור טיטו הליצן הצחיק ואף גרם להורים למחות דמעה של אושר. .




אחד הדברים שמאוד אהבתי במופע זה שכאן נמצא קצת מכל דבר: הומור, אקשן, פעלולים, יופי, מוזיקה נעימה ולא רועשת מידי - חגיגה שלמה לכל המשפחה.



המופע נערך כשעתיים (כולל הפסקה של רבע שעה) ובהחלט ריתק את כולם, די חששתי בתחילה שבשל העובדה שהמופע ארוך (יחסית) באיזה שהוא שלב ישעמם לקטנציק שבחבורה אך הופתעתי בגדול, המופע מושקע מאוד ומהפנט, שילוב של קטעי תעוזה, צחוק, התפעלות והמון מתח , הרגשתי לראשונה שחזרתי לאותם ימי ילדותי בהם הופנתטי מהמופע.



רוצו לראות, המופעים מתקיימים עד ה-10.10.15- לחצו על הקישור וצפו במופעים שעוד נותרו- המלצה שלי- לא לפספס!!!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה