יום שלישי, 20 באוקטובר 2015

מסעדת אתניקה- אותנטיות, יוקרה וטעמים

המשפט אותו אני משננת לעצמי בשבועיים האחרונים הינו "להרגע, לנשום אוויר ולשחרר לחצים", אם להודות באמת אז אני לא ממש מצליחה במשימה אולם מאוד משתדלת ובעיקר לשדר לילדי שהכל בסדר.

כן, השגרה לוחצת, מעיקה ומפחידה, אני כל היום עם היד על הטלפון לבדוק מה קורה עם הילדים והבעל, לדאוג למיקום מדוייק ולהשתדל לצאת כמה שפחות, מה שלא חייבים לא עושים בימים טרופים אלו.

אולם בדיוק בשל עובדה זו ביום חמישי האחרון רגע אחרי ימים קשים במיוחד הרגשתי את המועקה והמחנק בגרון, חייבת לצאת לנשום אוויר צח, ללא דאגות, ללא חדשות , ללא פיגועים ופגועים, יצאנו למסעדת אתניקה בהרצליה , מסעדה רומנטית, יוקרתית ואותנטית.



אתניקה היא מסעדת אלגנטית , שבה ניחוחות נוסטלגיים ממלאים את החלל המודרני בהנאה אוריינטלית. תפריט כשר משתנה מידי יום כדי להבטיח הנאה קולינארית ממיטב חומרי הגלם שמגיעים מהשוק. אוהבי הבשרים ישמחו לשמוע על חדרי היישון המיוחדים במסעדת אתניקה, שמעניקים לבשר את טעמו הכל כך מיוחד. 


תפריט המסעדה מורכב ממספר סגנונות מטבחים, המציעים מנות בשריות, דגים ותבשילים מיוחדים. חומרי גלם של המנות, נבחרים בקפידה מהספקים הטובים ביותר ומבוססים על התוצרת הארץ ישראלית המקומית ולכן המנות הן באיכות ובסטנדרטים הגבוהים ביותר.


אז מה היה לנו?

למנות ראשונות הגיעו לשולחננו:

חומוס הבית בליווי גרגירים ושמן זית- את החומוס מכינים כאן, טרי וטעים, מוגש עם לחם הבית האפוי בטאבון:


פלטת אתניקה הכוללת: סלט ביצים, מטבוחה פיקנטית, טאבולה, סלט עגבניות חרפרף, בטטה בסילן וטחינה,באבאגנוש- כל הסלטים טריים ורעננים מאוד, טעימים ואיכותיים, סלט הטאבולה לדעתי הטוב ביותר שאכלתי עד היום:


לחמעג'ון- תערובת בשר מתובל כמיטב המסורת עם עשבי תיבול, עגבניות מיובשות וצנוברים על מצע של בצק הנאפה בטאבון המקומי- מנה קלילה, טעימה המהווה פתיחה מצויינת לארוחה:


קרפציו פילה בקר- פרוסות דקיקות של פילה עגל טרי כבושות במרינדת בלסמי ושמן זית בתיבול מלח אטלנטי עם נגיעות סלט חצילים וממרח זיתים המקפיץ את המנה, מוגש  עם רצועות לחם הבית קלויות עם זעתר- מנה פשוט נפלאה, הקרפציו איכותי מאוד, אחד הטובים שאכלנו :


קרפציו סלמון- פרוסות דקיקות של סלמון נורבגי טרי כבושות במרינדת לימונים, שמן זית בתיבול מלח אטלנטי, גם מנה זו מוגשת עם רצועות לחם הבית - מנה קלילה ונפלאה, אני מכירה המון אנשים שלא אוכלים בשר ועל כן מנה זו  יכולה להוות פתיחה מושלמת- חגיגה אמיתית:


עוד רגע ועוברים למנות העיקריות אבל עוד מנה חלומית הגיעה לשולחננו, סיגרים מרוקאים- עלי סיגר ממולאים בתערובת בשר ביתית בתיבול מרוקאי מסורתי, מוגש על קרם חצילים שרופים- כביכול מנה פשוטה מאוד אולם טעימה ברמות על:


מנוחה קלילה ועוברים למנות העיקריות הנפלאות.

אנטריקוט 350 גרם- נתח עגל טרי מהשוק המקומי מוגש לצד קונפי שום - כזכור מתחילת הפוסט היישון מתבצע במקום, הבשר איכותי ונימוח, עשוי בדיוק במידת העשייה המדויקת, מתובל בעדינות - נתח נפלא:


דניס שלם- טרי ואפוי בתנור עם שמן זית, שום ועשבי תיבול , מוגש עם עגבניות שרי צלויות- מנה קלילה, טעימה , דג טרי ואיכותי- התיבול מינימליסי ועל כן היה לי ממש טעים, ממליצה בחום:


בגזרת הקינוחים אין יותר מידי חידושים בעיקר בשל העובדה שהמסעדה כשרה, על כן בחרנו בגלידת וניל עם חלבה וסורבה- קלילים , מרעננים וטעימים:



כל המנות היו נפלאות, כל כך נהננו והתענגנו, הפרשיות, המקוריות והמקצועיות זעקו מכל מנה.

בקרוב יושק תפריט חדש שיציא מגוון נוסף של מטעמים לצד הקיימים כמובן.

ממליצים בחום!!!

אריה שנקר 7, הרצליה
09-9511177




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה