יום שבת, 17 באוקטובר 2015

לראשונה בישראל: Italian Designers Tour רשת "לאפייט" Lafayette Italy מארחת את נבחרת מעצבי העל מאיטליה להשקת קולקציית סתיו-חורף 2015/16

לראשונה בישראל: Italian Designers Tour
רשת "לאפייט" Lafayette Italy
מארחת את נבחרת מעצבי העל מאיטליה
להשקת קולקציית סתיו-חורף 2015/16


השבוע הוזמתי להכיר מקרוב את קולקציית סתיו חורף של אופנת לאפייט בליווי המעצבים הבכירים מאיטליה.


רשת "לאפייט" Lafayette Italy הוותיקה הידועה בייבוא נעליים ותיקי עור של המותגים המובילים באיטליה, מארחת לראשונה בביקור מיוחד בישראל (Italian Designers Tour) את מעצבי העל בתחום ההנעלה היוקרתית. נבחרת מעצבים זו מגיעה לארץ לרגל השקת קולקציית סתיו חורף 2015/16 אשר תיערך בסניפי הרשת ברחבי הארץ. מעצבים אלה הינם מבכירי המעצבים של 40 חברות האופנה האיטלקיות המובילות אשר מיוצגות ברשת. חברות אופנה אלה מייצרות מותג פרטי ומיוחד לרשת "לאפייט". מעצבי העל אשר באים לביקור:

· Enrico Barbato ("ACCADEMIA OF VENICE")

· Gilberto Ballin ("Moda di Fausto" – "GILBERTO")

· Pietro Massarotto ("DONNA LAURA")

מדובר בתחילת של יוזמה של הרשת אשר מטרתה לקרב את המעצבים והיצרנים מארץ המגף לקהל הלקוחות הישראלי וכן לחזק את הקשרים עם המותגים והחברות האיטלקיות.



המעצבים מדווחים כי מגמות האופנה לחורף הקרוב יתאפיינו בנעליים קלאסיות ואלגנטיות, רובם בצבעי שחור או לבן, ועליהם משחקים בגימורים וצורות, אפליקציות שונות, וזריקות צבע מרהיבות בעיטורים, אבזמים, אבני סוורובסקי מיוחדות ותכשיטים אשר יהפכו כל נעל ליצירת אמנות.

מעבר לדגמים הקלאסיים יוצר כל מעצב ליין של נעליים בצבעים עזים וגזרות נועזות למי שחשקה נפשה להתבלט בין טיפות הגשם.



Enrico Barbato הוא מעצב יליד איטליה בן 38. מזה כ-15 שנה הוא עובד בחברת ACCADEMIA OF VENICE אשר הוקמה בשנת 1971. החברה מייצרת בעיקר לשוק הבינלאומי, כגון ארצות הברית, יפן, אוסטרליה, איחוד האמירויות הערביות, רוסיה ועוד. בחברה שמים דגש על בחירת חומרי גלם משובחים, שילוב אקססוריז ואבנים טובות, הקפדה על עבודת יד, פריטים מושקעים ומודלים מיוחדים בסגנון צעיר וקלאסי. נעלי המותג מאופיינות באלגנטיות בעלי קווים פשוטים אך עם פריטים מתוחכמים תוך הקפדה טוטלית על נוחות הנעל.



לדברי Barbato ההשראה לעיצוב הנעליים הקולקציה הנוכחית הינה המסע הדמיוני משלהי הסתיו אל עבר החורף העמוק. חברת ACCADEMIA ממוקמת באזור היסטורי ליד ונציה היכן שהים נושק לעיר העתיקה של ונציה על מבוך תעלותיה. ניתן לראות בצבעי הקולקציה הנוכחית את צבעי העלים המשתנים בסתיו מירוק לצהוב לזהוב וסופם בחום, כולם מתמזגים עם כחול הים העמוק ואור המים בתעלות. עוד צבעים מעוררי השראה הם השחור של הלילות החורפיים ולבן הפנינה המייצג את השדות המכוסים בשלג. גם שינוי הצורה של העלים הנושרים היווה השראה לעיצוב הקולקציה ומייצג טרנספורמציה של צורה וצבע דרך האקססוריז העשירים, אבני הסוורובסקי וקישוטי העורות. צבעים נוספים שישלטו בעונה הקרובה הם 


לדברי המעצב, אישה אשר נועלת נעליי ACCADEMIA תנצח בהרפתקאות הג'ונגל העירוני. החל מהקו האלגנטי ועד לקוו היומיומי, דרך מגוון של נעלי סניקרס המיוחדות של המותג.



Gilberto Ballin הוא מעצב איטלקי ידוע בן 40 אשר למעשה גדל במפעל הנעליים אשר הקימו הוריו בשנת 1978 בשם Moda di Fausto. הוא השתלם בחברות ברחבי אירופה ובשנים האחרונות משמש כמעצב הבית של החברה. איכות חסרת פשרות, התייחסות אל כל נעל כאל יצירת אמנות לאישה ותמהיל מאוזן בין העבודה המסורתית לסגנון מודרני הם המוטו אשר מלווה את החברה לאורך השנים. כיום החברה חולשת על אינספור שווקים ברחבי העולם.


קולקציית סתיו חורף שלGilberto מאופיינת בשפע צבעים המתורגמים לעיצוב בקונספט חורפי, תוך שילוב אבזמים שונים, פרטים אשר מעניקים תחושה של שנות ה-60 משם נשאבה ההשראה לקולקציה הנוכחית. ניתן למצוא בעיצובים שלו נעליי עקב קלאסיות בגימור מבריק או מט וכן משחקים עם צבעים שונים, מרקמים והכל בארומה אירופאית, נשית המתאימה לכל אישה בכל הזדמנות – עבודה, יום יום, יציאה חגיגית ועוד.



Pietro Massarotto הינו מעצב איטלקי בן 37. הוא הקים את המותג DONNA LAURA בתוך חברת הנעליים Matina. הנעליים מיוצרות באיטליה ממיטב העורות והבדים. עיצוב מודרני ותחכום תוך שמירה על עבודת היד המסורתית, מאפיינים את מוצריה החברה.


נעלי דונה לאורה מאופיינות בסגנון נשי אלגנטי בקווים פשוטים עם פרטים מתוחכמים והכל מחומרים רכים אשר תורמים לנוחות הנעל. הקו המנחה בקולקציה הנוכחית הוא אלגנטיות ללא פשרה על נוחות. הקולקציה מאופיינת בצבעי שחור קלאסיים עם הבהקי צבע באבזמים מיוחדים, פריטים מסוגננים אשר הופכים כל נעל למיוחדת במינה. טרנד מיוחד בחורף הקרוב בקולקציה של DONNA LAURA הינו מגפונים בסגנון ספורטיבי וכן נעליים בעלות סוליות ג'ל מרופדות מיוחדות. הצבעים אשר ישלטו בחורף הזה יהיו בורדו, כחול ואפור פחם, השואבים השראתם מהעצמת הצבעים עם בוא ימי החורף לאירופה.



רשת "לאפייט" על 8 סניפיה ברחבי הארץ מביאה ללקוחותיה את מיטב ההנעלה העולמית בכל עונה. המותגים המשווקים בארץ ידועים באיכותם, בעיצובם וביוקרה שהם מקרינים. שילובים מרהיבים של אלגנטיות ותחכום, קלאסיות ורעננות, צבעי חורף קלאסיים מצד אחד ומצד שני קריצת צבעוניות. המוטו אשר מלווה את הרשת לאורך השנים הינו כי כל אישה יכולה למצוא את הנעל או התיק המתאימים לטעמה. מגפיים, מגפונים, נעלי בובה, נעלי עקב ואפילו נעליים בסגנון ספורטיבי – את כולם ניתן למצוא בקולקציית החורף של "לאפייט".


במיוחד בעונה האחרונה, ניתן למצוא ברשת דגמים נועזים מהרגיל, צבעים עזים ומבחר עצום של סגנונות ודגמים: מנעלי מוקסין ובלרינה יומיומיים בצבעים קלאסיים ועד לנעלי עקב סופר אלגנטיות בעלות טרנד עכשווי.




ניתן להשיג בסניפי הרשת:

תל אביב : גן העיר – אבן גבירול 71 , 5279036 - 03 

רמת גן : קניון איילון, 6199436 – 03

כפר סבא : קניון בית יתיר, וייצמן 42, 7450286 -09

ראשל"צ : קניון הזהב, טל. 03-9524987.

נתניה: קניון עיר ימים, טל: 09-7684007

קרית ביאליק: קריון 04-8742898

חיפה: מרכז דן פנורמה – שד' הנשיא 109, 04-8101696



הרצליה פיתוח: מרכז עודפים הרצליה OUTLET מדינת היהודים 85, 9569371 – 09

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה