יום שלישי, 10 במאי 2016

פרופילי הגליל

כמי שמעבירה שעות במטבח יכולה להעיד כי זה החלל הפעיל ביותר בבית, זה מתחיל עוד בשש וחצי בבוקר ומסתיים אי שם בשעות הלילה המאוחרות.

מאחר והחלל הזה הינו המרכזי והדומיננטי בבית ידעתי עוד בתחילת דרכנו בשיפוץ כי לא נחסוך ולו במהומה בבחירת חומרי הגלם הטובים ביותר, במקצוענים ביותר ובאיכותיים ביותר.

מאחר והזוגי שלי הינו מפקח בנייה ומגיע מהתחום ידעתי שיש לי על מי לסמוך וכי אותו לא יוכלו למרוח בסיפורים ובהטעיות ועל כן יצאנו לדרך עם עיניים עצומות, אולם ביננו האם כשאתם תכננתם ו/או בניתם את המטבח הצצתם באותיות הקטנות? בדקתם מה כוללת האחריות? האם אתם יודעים באמת ממה מורכב המטבח שלכם? כל זאת ועוד ניתן לעשות כתחקיר רציני מאחר והמחירים וההיצע שיש בשוק רחבים במיוחד.

הידעתם כי לאחרונה ישנה מהפכה במטבח? 

חברת "פרופילי הגליל" פיתחה פטנט מהפכני לראשונה בעולם- מטבח שהשלד שלו עשוי מאלומיניום , עליו ישנה אפשרות להתקין דלתות מטבח מכל חומר, גודל ועיצוב- בשל עובדה זו החברה מבטיחה עמידות בפני רטיבות ומזיקים ומעניקה אחריות לכל החיים.


אז אתם בוודאי שואלים את עצמכם, למה בעצם לעשות מטבח מאלומיניום ולא מעץ המוכר והידוע? מיד אסביר, כאמור חברת "פרופילי הגליל" הינה החברה הראשונה בעולם שמציגה ארונות מטבח שהשלד שלהם מיוצר מאלומיניום בלבד. דלתות המטבח יכולות להיות מיוצרות כבעבר מעץ או מפורמייקה. למותג החדש קוראים Aluminew Kitchen והוא ייוצר עבור משווקי מטבחים מחברות מגוונות.



הפיתוח החדשני מקנה ללקוחות אחריות לכל החיים, ועמידות בפני רטיבות ומזיקים (למשל טרמיטים), בעיות שמאפיינות מטבחים מעץ או מסיבית. ארונות המטבח עשויים אלומיניום, והם מיוצרים בהתאמה אישית. ניתן להרכיב עליהם כל מטבח, כלומר דלתות וחיפויים מכל חומר ובכל עיצוב רצוי. 



תהליך הציפוי של פרופילי האלומיניום מעניק להם עמידות וחוזק לאורך שנים רבות, וגם העובדה כי הצירים והמסילות של ארונות המטבח מתחברים לגוף מאלומיניום ולא מעץ, תורמת לתוחלת חיים ארוכה בהרבה של מטבח מאלומיניום לעומת כל מטבח אחר. 



לאלומיניום יתרונות בולטים רבים, שהופכים אותו לחומר מנצח בייצור ארונות מטבח: מדובר במתכת קלה אותה ניתן לעצב בקלות ובכל צורה. אלומיניום אינו נסדק או נרקב, הוא עמיד לקורוזיה ולתנאי אקלים קשים, אינו מתבלה במגע עם חומרי ניקוי ואינו רעיל, לא דורש צביעה וגם לא תחזוקה.

יתרון נוסף ולא מבוטל של מטבחים המיוצרים מאלומיניום היא העובדה שמדובר בחומר מהטבע, שניתן למחזור וייצורו אינו כרוך בפגיעה בכדור הארץ, הן מבחינת כריתת עצים והן בזכות פליטה נמוכה של חמצן מהחומר. 



המטבחים מאלומיניום של חברת "פרופילי הגליל" מיוצרים בשיטה של "תפירה אישית". ניתן להזמין מטבח מאלומיניום בכל סגנון עיצובי שהלקוח בוחר. כמו כן, פרופילי האלומיניום הם מודולריים ומאפשרים לחדש את המטבח בקלות ובפשטות, בצורה ששומרת יותר מבעבר על טריות המזון המאוחסן, ומונעת ממנו ריקבון ומגע עם מזיקים.

המטבחים מיוצרים במפעל הגלילי, ומשווקים ומותקנים ע"י שורה של יצרני מטבחים ברחבי הארץ.



ארי יפה, מנכ"ל חברת פרופילי הגליל, יצרנית Aluminew Kitchen: "אלומיניום משמש לבניית מטוסים כי בחומר הזה המון יתרונות . מדובר בחומר קשיח וקל לעיבוד, וניתן לייצר ממנו כל צורה רצויה. מטבחי העץ כפי שמוכרים לנו כיום יחלפו בשנים הקרובות מהעולם, וכל מי שירצה להתחדש במטבח עתידני, בריא, נקי וסניטרי יותר, יעבור למטבחים המיוצרים מאלומיניום, בכל עיצוב רצוי. בעולם פחדו עד עכשיו לרדת מהעץ ולנסות חומרים חדשים, אולם לא ניתן לעצור את הקידמה, והגיע הזמן שהחומר הפנימי של תאי המטבח – יוחלף בחומר מתקדם ועמיד הרבה יותר מבעבר".

בחודשים האחרונים נערך פיילוט וכבר יוצרו כ-40 מטבחים שונים שהותקנו בבתי לקוחות ברחבי הארץ, וכעת נערכת החברה לייצור המוני, לאור הגידול המתמיד בביקוש.









אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה