יום שבת, 28 במאי 2016

חדש על המדף מבית מותג הטיפוח crèma


כאמא ל-2 מתבגרות מידי שבוע נוספים אלינו מותגי טיפוח נוספים, חלקם עוזבים כלאחר יד וחלקם נשארים כחלק מסל הצריכה היומיומי שלנו, כך גם עם מוצרי מותג הטיפוח crèma אשר מככב בגדול אצלינו.



לקראת הקיץ הקרב ובא המותג מפתיע עם סדרת דאודורנטים חדשה לנשים בניחוח פרח מים-הניחוח האהוב של תחליב רחצה קרמה פרח מים – עכשיו גם בדאודורנט.

דאודורנט crèma פרח מים, עם רכיב ה-shower freshness 24h ,המעניק תחושת רעננות של מקלחת לאורך כל היום, בעל ניחוח מרענן ונעים מאוד. 

הדאודורנטים של crèma מגיעים בשלושה סוגים: ספריי, רולאון וסטיק. כל הדאודורנטים בסדרה הינם אנטיפרספירנט ומונעים ריחות זיעה ל- 24 שעות,מכילים ויטמין E להרגעה וטיפוח העור ומעניקים לך תחושת רעננות של מקלחת לאורך כל היום.

סדרת הדאודורנטים החדשה בניחוח הקייצי פרח מים, ניחוח קייצי ונקי, מצטרפת לתחליב הרחצה בניחוח האהוב . 



במיוחד בימי הקיץ אנו דואגות לעור פנינו המתייבש בקלילות עקב שינוי מזג האוויר על כן דואגות לשטוף אותו עם ג'ל רחצה לפנים, הפעם בחרנו את ג'ל הרחצה בניחוח אשכולית אדומה RED GRAPEFRUIT FACIAL GEL לניקוי יסודי של עור הפנים , בעל נוסחה עשירה המכילה רכיבים טהורים ועדינים במיוחד לניקוי יסודי של עור הפנים, מנקה את עורנו בעדינות וביעילות ומותיר תחושה נקייה ורעננה בכל שימוש. 

· גורמי לחות המונעים יובש ושומרים על הלחות הטבעית 

· ויטמין e השומר על רכות ולחות העור 

· מסייע בהשגת מרקם עור חלק יותר ומאזן את עודפי השומן בשכבת העור העליונה. 

· ברמת pH המתאימה לחומציות הטבעית של עור הפנים 

· מתאים לשימוש יומיומי ולכל סוגי העור




כל מוצרי חברת Crèma לא נוסו על בעלי חיים

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה