יום שבת, 14 במאי 2016

רשת ג'ירף הגיעה לפתח תקווה

את העובדה שאני אוהבת מאוד אוכל אסייתי וסושי מניחה שרובכם כבר יודעים , על כן לא הייתה שמחה ממני כאשר קיבלתי הזמנה להגיע ולהכיר מקרוב את הסניף החדש של מסעדת ג'ירף שהגיעה אלינו לעיר, כן, פתח תקווה על המפה עם המסעדות הכי טובות שיש.

מי שלא מכיר רשת ג'ירף הוקמה לפני 20 שנה על ידי המסעדן הוותיק רימון בן יקיר. הסניף הראשון התמקם ברחוב אבן גבירול, והוא מלבלב בו עד היום. מאז הוקמו מסעדות ג'ירף נוספות ברמת החיל וברחוב מונטיפיורי בתל אביב, בחיפה, הרצליה, ראשל"צ, אילת, ולפני כחודשיים – גם בקניון דרורים בצומת בני דרור.
ג'ירף פתח תקווה היא המסעדה התשיעית של הרשת וממוקמת ברחוב שחם 30, מסעדה גדולה המציעה כ-120 מקומות ישיבה ומשתרעת על פני כ-300 מ"ר.

לצד המסעדה החדשה, יוצאת רשת ג'ירף בחידוש מלהיב: מעדנייה שנקראת ג'ירף קוויקס, המיועדת לממהרים ולמי שאינם פנויים לשבת בנחת לארוחה במקום. מהמקררים שהוצבו בקוויקס אפשר לשלוף אריזות של המנות הפופולאריות של ג'ירף: סושי, סלטים וקינוחים.
בין השאר אפשר למצוא במקררים סלטים מיתולוגיים כמו סלט עוף מלפפונים; סלט בריאות; סלט תאילנדי מרענן ועוד, לצד סלטים חדשים כמו סלט אטריות שעועית תאילנדי; סלט אטריות סובה וטונה, או סלט עוף צלוי.



האמת? לא יודעת איך לא חשבו על זה קודם? הרי יש המון אנשים (כמוני) שבאופן אישי בשעת הפסקת הצהריים לא ממש זמינים לארוחה במסעדה אך מאוד מתחשק להם לסעוד עם מנה משובחת והם מחפשים להנות ממנות איכותיות אולם יש להם זמן רק לבוא, לקחת וללכת מאחר והפסקת הצהריים קצובה וברשותנו רק כ-30 דקות על כן קונספט זה מהווה עבורם פתרון מושלם.

עוד על מדפי המקרר של ג'ירף קוויקס: בירות אסיאתיות, תה קר בטעמים, וקינוחים כמו הפבלובה המיתולוגית ו"עוגת שחר" – עוגת הביסקוויטים האהובה של ג'ירף, לצד קינוחים חדשים כמו מוס צ'אי מסאלה.

מקררי הקוויקס יהיו פתוחים בין השעות 11:00-18:00. בין השעות 16:00-18:00 מוצעת הנחה של 50% על כל הפריטים (למעט שתייה)

בג'ירף מתכוונים לפתוח בעתיד קוויקס נוספים, במסעדות קיימות וחדשות.

עוד בשורה משמחת גם לחובבי הסושי: לצד הרולים המוכרים והאהובים של ג'ירף, אפשר למצוא במקרר הסושי גם שני מוצרים ייחודיים: סוגים מגוונים של אוניגירי – משולשי אורז עטופים באצה, במילוי דגים או במילוי צמחוני.

אחד המוצרים הכי כיפיים, שאפשר למצוא כמעט בכל חנות מזון ביפן. מדובר על משולש אורז ממולא, עטוף באצת נורי, שמשמש ארוחה קטנה על הדרך, ממש כמו סנדביץ'. המילויים מגוונים: ירקות ודגים מסוגים שונים ובקומבינציות שונות.

האצה של האוניגירי עטופה משני צדדיה בצלופן שקוף, ובעזרת סרט משיכה, המצוי במרכז העטיפה, מסירים את הצלופן בשני שלבים, משני הצדדים. כך, האצה נשמרת פריכה וקראנצ'ית ממש עד האכילה. (ללא עטיפת הצלופן, האצה היתה באה במגע עם האורז, סופגת לחות ממנו, והופכת לסמרטוטית תוך דקות ספורות). אחרי שמסירים את הצלופן, מזלפים לתוך משולש האורז כמה טיפות סויה, ואוכלים בכיף.



וגם צ'יראשי סושי – "סושי מפוזר" (להיט, אני התאהבתי): קערות אורז עם סשימי טונה או סלמון, סלט אבוקדו ויוזו, מלפפון וטוביקו. גם טבעונים יוכלו ליהנות מצ'יראשי סושי משלהם, ובו בטטה, פטריות שיטאקה מתקתקות, אדממה, גזר ומלפפון.


ביפן יש מסעדות שלמות, המבוססות רק על צ'יראשי סושי: כל המרכיבים של סושי, רק במקום מגולגל – בתוך קערה, כשעל כל קערה יש טופינג אחר. המנה מיועדת לכל מי שאוהב את טעמי הסושי, אבל גם רוצה לשבוע ממנו. זו בעצם מנה עיקרית, או מנה ראשונה גדולה. 


הצ'יראשי סושי של ג'ירף מופיע ב-3 גרסאות: עם סלמון, עם טונה, או צ'יראשי טבעוני. 

מדובר בקערה של אורז סושי, כשמעל לאורז מפוזרות פיסות של סשימי סלמון או טונה, סלט אבוקדו עם יוזו, מלפפונים, טוביקו, ג'ינג'ר כבוש, שומשום שחור וגזיזי אצות.



הצ'יראשי הטבעוני מורכב מקערת אורז, טופו מטוגן, בטטה, פטריות שיטאקה מתקתקות, גזר ומלפפון. 
הוראות הפעלה לאכילת המנה: מזלפים על הכל סויה בנדיבות, מוסיפים ווסאבי, מערבבים היטב, ואוכלים בכיף!
קבלו הצצה למנה מעורבבת:


אז כמובן שהגענו על מנת להכיר את הקונספט אולם גם את תפריט המסעדה המצוין, אז קבלו הצצה למטעמים שטעמנו:

סובה טונה- סלט קר של אטריות סובה, קוביות טונה טרייה, מלפפון, בצל ירוק ואדממה- סלט פרשי ומרעננן בעל שילוב טעמים מעניין וטעים במיוחד:



סלט עוף ומלפפונים- רצועות עוף עשוי בגריל עם מלפפונים ברוטב סויה, צ'ילי וכוסברה- גם סלט זה כמו קודמו פרשי , קריר וטעים:



סלט אטריות שעועית תאילנדי- עם עוף ושרימפס, או עוף בלבד, עגבניות שרי, בצל סגול,צ׳ילי, חסה, בוטנים ועשבי תיבול- סלט מעולה, אנחנו דגמנו את המנה עם העוף, מנה עשירה בטעמים עם עקצוץ של חריפות, אל תוותרו:



קלמרי מטוגן- עם רוטב פלפלים אדומים וקארי תאילנדי אדום- מאחר ואנו לא אוכלים פירות ים לא נגענו במנה אך שותפנו לשולחן התמוגגו:



פורטובלו- פטריית פורטובלו ממולאת במחית פטריות וכרשה, ברוטב מירין מתוק- מנה מצויינת, מוגשת חמה , פתיחה מרשימה בהחלט למנות שבדרך:



ג'ירף ספיישל- מרק גדול עם פרגית צלויה, כיסוני וון-טון ממולאים בעוף קצוץ, אטריות סומן עדינות, נבטים וירקות- מרק נפלא, עשיר בטעמים וניחוחות, גם למי שלא חובב מרק ממליצה לא לוותר, מנה מעולה:



סינטה נודלס- אטריות ביצים עם נתחי סינטה בקר, שלושה סוגי בצלים, קשיו, נבטים, צ'ילי וכוסברה- מנה מצויינת, עשירה מאוד המתאימה לדעתי לשני סועדים, כאן תמצאו בשפע את נתחי הסינטה , מנה מושלמת, מעט חרפרפה וכל כך טעימה:



סינטה סצ'ואן- נתחי סינטה בקר, פטריות ובצל ברוטב סצ'ואן חריף-מתוק. עם אורז מאודה, לא כולם כמוני אוהבים את התפריט האסייאתי לכן מנה זו היא האידיאלית עבור כולם, מנה מצויינת, עשירה בטעמים וגדולה במיוחד:


כמובן שעל הקינוחים לא ויתרנו ועל כן דגמנו גם מהם מספר מנות:

ברולה בננות- שכבות של קרם ברולה בין טוויל שקדים. עם בננות מטוגנות ברוטב קרמל-קינמון- מנה נפלאה, שילוב בין קריר לחמים, בין מתוק למעט מלוח- מושלם:



פבלובה- ברוטב פירות יער- הפתרון האידיאלי לשומרי הכשרות ו/או לאלו שמעדיפים קינוח קליל ומרענן:



פרופיטרול- 3 פחזניות ממולאות בגלידת וניל, ברוטב שוקולד חם- הקינוח שתמיד מנצח אצלי- הקינוח האולטימטיבי עבורי:


מוס צ'אי מסאלה על בסקוויט תמרים רך עם  טופי ג'ינג'ר- את הקינוח הנ"ל הכי פחות אהבתי אולי בשל העובדה שהצ'אי מסאלה היה מאוד דומיננטי, את המנה הזו תוכלו למצוא במקררי ג'ירף קוויקס :



לדברי רימון בן יקיר, המייסד והבעלים של הרשת, ג'ירף קוויקס היא עוד אפשרות מלהיבה בעולם האוכל, המתאימה במיוחד לקצב החיים במאה ה-21, כשהכל צריך להיות קל, מהיר, איכותי, ובמחיר נוח. 

ג'ירף נחשבת לרשת הקז'ואל דייניג המובילה בישראל במערך משלוחי האוכל. המסעדה החדשה בפתח תקווה תיתן בקרוב מענה גם במשלוחים, לכל תושבי בקעת אונו - פתח תקווה, קריית אונו, סביון, יהוד, אור יהודה והסביבה - שכבר שנים מבקשים ליהנות גם הם ממשלוחים של הפיליפינית, הקיסרית, המאלזית והחריפה.

ג'ירף פתח תקווה – רחוב שחם 30. בימים אלו החל שירות משלוחים ברחבי העיר והסביבה.


ג'ירף פ"ת מצטרפת לשאר הג'ירפות ברחבי הארץ: תל אביב: אבן גבירול 49 * מונטיפיורי 31 * הברזל 19 * הסדנאות 9, הרצליה * שד' הנשיא 131, חיפה * ילדי טהרן 3, ראשל"צ * טיילת הרודס, אילת * חדש! קניון דרורים, צומת בני דרור

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה