יום שני, 30 במאי 2016

ערק מברוקה בטעמים מופלאים


אתחיל בוידוי, אני באופן אישי מאוד לא אוהבת ערק, ריח וטעם האניס חזק ודומיננטי מידי עבורי אולם הזוגי מאוד אוהב, בעיקר בערב שישי לאחר ארוחת הערב אוהב לשבת עם כוסית ערק ולהרגע ממטלות השבוע.

בערב שישי האחרון חגגנו יום הולדת 18 לנסיכה שלנו והזמנו אורחים רבים, אחד מהמשקאות שכיכבו וחוסלו עד תום היה ערק מברוקה בטעם תפוח.

אז יש לי חדשות בשבילכם, גם מי שלא אוהב את הדומיננטיות של האניס, אלו הם בדיוק המשקאות עבורכם, טעם וריח התפוח השתלט על המשקה והוא קיבל טוויסט מעניין, אנחנו מאוד אהבנו.



מי שכמוני לא מכיר את ערק מברוקה אז ראשית אספר מעט: בשנת 1925 החל אבי המשפחה לייצר ערק במגוון טעמים בעיר מוגדור במרוקו. בשנת 1977 פתח ג'ק כהן, אחד הבנים, את המפעל הראשון בעיר הולדתו ובכך מגשים חלום ילדות עבור אביו. תחת ליוויו של אביו הכניס שיטות זיקוק חדישות וטעמים חדשים. בשנת 1992 פתח מפעל נוסף בעיר קזבלנקה והחל בייצוא של הערק לחנויות יוקרה ברחבי העולם ובחנויות הדיוטי פרי השונות. 

לאור השיטות החדשות לזיקוק המוצרים והסטנדטרטים הגבוהים שקבע עבורו, ייצר כהן מספר טעמים שונים ללא חומרי טעם וריח מלאכותיים וללא חומרים משמרים. 

בשנת 2005 עולה עם משפחתו ארצה שהוא משאיר אחריו את המפעלים במרוקו. הוא פותח בישראל מפעל קטן ומייצר בו את הערק הייחודי לו. בישראל מייצר כהן מגוון של 13 טעמים שונים: מנטה, תאנים, תמרים, אוריינטלי, מוחיטו, תפוח, קרמל, אשכולית אדומה, אספרסו, מסטיק, לימונענע, אפרסק וצמר גפן מתוק.

ערק מברוקה משלב בין המסורת והמורשת אך גם מודרניזם ויצירתיות בעולם של צבעים וטעמים ומציע חוויה ייחודית עם מוצר ייחודי. חוויה של ארבעה דורות ואהבה לשלמות מבטיחה איכות של 100% ערק טבעי. 

סדרת ערק מברוקה גרפה מספר מדליות בתחרות טרה וינו 2010 ואף זכתה בתואר הערק הקלאסי הטוב ביותר המזרח התיכון! 

ניתן למצוא את הערק בחנויות היין והאלכוהול ברחבי הארץ.

מחיר מומלץ לצרכן כ – 59 ₪ 



משווק ע"י חברת שע"ל רובין חדשה 2015 בע"מ

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה