יום שלישי, 31 במאי 2016

אין חגיגה בלי המאפים של ליאת

היום הנסיכה שלי חוגגת יום הולדת 18, יום מרגש עבורי, היום היא בקצה השני של העולם חוגגת את המאורע ואני פה מנגבת את דמעות האושר, השמחה והגעגועים.

לרגל המאורע עשינו ארוחת ערב משפחתית גדולה ביום שישי , הזמנו את האנשים הקרובים אלינו ביותר וחגגנו את הגיל ה"חוקי" לדבריה של ביתי.

כולנו יודעים כי אין חגיגה ללא עוגה ועל כן בהתראה מאוד קצרה הרמתי טלפון לליאת המדהימה מהמאפים של ליאת אשר ממש לא נבהלה ויצאה לדרך, ביקשה מספר פרטים על חוגגת המסיבה- תחביבים, גיל, צבעים וכו' ויצאה לדרך...



ידעתי שאני בידיים טובות אך כנראה שלא הבנתי עד כמה כי כשהעוגה הגיעה הבנו עד כמה ליאת מוכשרת, העוגה יפיפיה הן מבחוץ והן מבפנים, ניכר כי הושקעה כאן מחשבה ועבודה מדויקת ונפלאה, העוגה עשירה מאוד בטעמים ובניחוחות (הקרם הינו קרם בננה- רעיון מהפכני שעוד לא טעמתי וזה טעים...).


בפנים קיבלנו עוגת שוקולדית בת 2 שכבות אשר ביניהן מציצה שכבת קצפת בננה נוספת- עוגה טעימה ועשירה כל כך, כל הסובבים בשולחן הן הגדולים והן הקטנים התמוגגו.

קבלו הצצה פנימה:


ליאת מלבד עוגות מדהימות אופה גם נשיקות ממותגות/צבעוניות ורגילות לכל אירוע ומאורע , הנשיקות בעלות מרקם נפלא, קלילות וטעימות במיוחד (בטעם ענבים, אננס ועוד...), היא מוכרת אותם במארזים אישיים, צנצנות ו/או בבודדים.


למסיבת יום ההולדת של ספיר ליאת הכינה לי מארזים אישיים שהגשתי על צלחת האוכל לכל סועד:



בנוסף ליאת מוכרת עוגות ו/או עוגיות בטעם ביתי עם חומרי גלם באיכות גבוהה, הכל טרי וטעים במיוחד:





המוטו של ליאת הינו לאפות באהבה זה כל מה שצריך, אז לקראת מסיבות סוף השנה ו/או ראש השנה (אל תרימו גבה, זה עוד רגע כאן) הרימו טלפון עוד היום ופנקו את היקירים לכם.

פרט נוסף מאוד חשוב, ליאת מכינה גם מטעמים ללא גלוטן (יש לה ילד רגיש לגלוטן כך שעושה זאת במקצועיות יתרה ולא סתם על הדרך).
להזמנות: 0524474710

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה