יום שבת, 28 במאי 2016

גלידת אלדו- פתח תקווה



פתח תקווה על המפה בכל נושא הקולינריה כבר די מזמן, על כן לא הופתעתי לגלות שגם סניף מרשת הגלידריות הנפלאה - אלדו נמצא אצלינו בעיר.

רשת הגלידריות אלדו הוקמה כבר בשנת 1993 והייתה חלוצה בתחום הגלידריות האיטלקיות בארץ, את הגלידות מכינים בכל סניף בתדירות יומיומית תוך מתן דגש על מוצרים איטלקיים איכותיים וללא התפשרות על מקצועיות, איכות וטיב השירות הניתן בכל סניף וסניף, הגלידה בעלת טעם קטיפתי וטעים במיוחד.

הרשת מונה כ-40 סניפים הנמצאים ברחבי הארץ מאילת שבדרום ועד כרמיאל שבצפון, אנו כאמור ביקרנו בסניף פתח תקווה השוקק חיים (נמצא במרכז יכין).

הגלידות המיוצרות בסניפי הרשת, הן פרי תוצרתן של מחיות המיובאות מאיטליה ממפעלי MONTE BIANCO ו-TORRONALBA, הנחשבים לאיכותיים ביותר בייצור המחיות. בנוסף לגלידות השמנת הידועות לטובה, אפשר למצוא גם גלידות בריאות ללא סוכר ושומן, גלידות סורבה המיוצרות מפרי טבעי וללא שומן, וכן מוצרים נלווים כגון ופל בלגי, קרפ צרפתי, קפה, עוגות, משקאות קרים וכו…
אז יום חמישי שעבר, לאחר שעברנו שבוע עמוס וגדוש העמסנו את הילדים ויצאנו לפנק את הילדודס בגלידה איכותית וטעימה.

הסניף מרווח עם מבחר מקומות ישיבה בפנים ו/או בחוץ, נקי ומצוחצח (לאורך כל שעת ביקורנו עובדות המקום ניקו את המקום ללא הרף- כאן קיבלו את נקודת הזכות הראשונה אצלי).

הנסיך הקטן הגיע למקרר הגלידות וממש לא הצליח לבחור ממבחר הגלידות הגדול והמגוון, תראו את האושר שעל פניו בקבלת הגביע.


אז כפי שציינתי מעלה המבחר כאן גדול , תמצאו כאן מלבד גלידה איכותית וופל בלגי, קרפ צרפתי, יוגורט, פרוזן יוגורט, משקאות ועוד...


אז כאמור, התחלנו עם הזעטוט הקטן ובחרנו גלידה ממקרר הגלידות האיכותי והמגוון, כל אחד ימצא כאן את מבוקשו, גלידות חמוצות, גלידות מתוקות ואפילו טבעוני:




הנסיך חובב היוגורט נמשך כמגנט למקרר היוגורט והוקסם מהמבחר והשפע- מבחר פירות טריים, מתוקים, עוגיות, אגוזים, רטבים ועוד:






וזו התוצאה:


אנחנו הזמנו וופל בלגי חמים (שהוכן במקום), מפנק וטעים במיוחד מלווה ב-2 כדורי גלידה איטלקית מפנקת, קצפת והמון רטבים :


גם מקרר הפרוזן יוגורט מגוון ומפנק עם מבחר פירות קפואים, שוקולדים, עוגיות ועוד מבחר פינוקים, שימו לב שכל המקררים מדוגמים, נקיים ומושכים את העין.



מי שמכיר אותי יודע שאחד הדברים שחשובים לי במסעדה ו/או בגלידריה זה הניקיון, הסדר והשירותים, כאן אלדו קיבלו אצלי 5 כוכבים- מצוחצח, מדוגם ומסודר.

אין לי כלל ספק כי לכאן נחזור עוד רבות.

הסניף כשר.


אלדו סניף פתח תקוה

יכין סנטר דרך יצחק רבין 17








אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה