יום חמישי, 19 במאי 2016

החרמון- שפע אטרקציות בהר אחד.



בסופ"ש האחרון יצאנו לחופשה משפחתית מלאת אטרקציות ואתגרים, הסיום המהנה התבצע בהר החרמון, בוודאי אתם שואלים את עצמכם, חרמון? בקיץ? אז זהו שכן!! גם בקיץ נמצא פעילויות ואטרקציות בהר החרמון.




אתר החרמון הינו אתר נופש הפועל כל השנה. הוא משתרע על שטח של כ- 2,432 דונם, בגובה 1,600 – 2,040 מטר מעל פני הים. במהלך חודשי הקיץ הארוכים, במזג אוויר נפלא של ההרים הגבוהים, מציע האתר מגוון פעילויות: עלייה ברכבל מבקרים המעפיל לפסגה, סיורי קיץ מודרכים הכוללים היכרות עם החי והצומח באזור, סיור והסברים בגבעות הקרב שעל הר החרמון “העיניים של המדינה”. בנוסף, גלישה במזחלות “האקסטרים” בנופי החרמון.

התחלנו את היום בגלישה במזחלות "האקסטרים" , אטרקציה "מגניבה" לדברי ילדי אשר מומלצת בחום.



מזחלת הרים “אקסטרים” ייחודית במינה בארץ, עם מסלול של 950 מ’ בין נופי החרמון הפראיים, המגיעה למהירות של 45 קמ”ש (בשליטת הגולש), עליות, ירידות וסיבובים מפתיעים במיוחד.

המזחלות פועלות בכל עונות השנה: סתיו, חורף, אביב וקיץ. 

הגלישה מותאמת ליחיד או לזוג.




משם המשכנו ברכבל לפסגת החרמון (שלא תתבלבלו גם בימי הקיץ למעלה קררררררר אז שלא תגידו שלא אמרתי, נא להצטייד עם בגד חם ונעליים סגורות).





בתקופת הקיץ אתר החרמון מזמין אותנו לסיורי קיץ (ללא עלות) משפחתיים עם מדריכים מהחברה להגנת הטבע. הסיור מתחיל בגובה 2020 מטר, בתצפית והסבר על הרי הלבנון, הגליל העליון, סוריה ורמת הגולן ומסתיים בסיפור המרתק של “הקרב על החרמון”.




במהלך הסיור רואים את הצמחייה הייחודית לחרמון: צבעוני החרמון, חד עד הלבנון, דובדבן שרוע ועוד, אנחנו באופן אישי בשל העובדה שהיינו מצויידים בילדים קטנים בחרנו לוותר על הסיור אולם פגשנו בהמון אנשים שכן עשו זאת ומאוד נהנו.





מחירים לרכבל:

מבוגר במחיר 49 ₪.

ילד בגילאי 3-12 שנים במחיר: 42 ₪.

מחירים למזחלת הרים:

מבוגר במחיר 30 ₪.

ילד בגילאי 3-12 שנים במחיר: 25 ₪.



                 




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה