יום שבת, 14 במאי 2016

ראשונים- דגני בוקר לפעוטות וילדים

כולנו מכירים את חשיבות ארוחת הבוקר בעיקר אצל ילדינו, מחקרים מראים כי אכילת ארוחת בוקר מזינה תשפר את תפקוד המוח, תעודד למידה, תעלה את ציוני המבחנים ותפחית סימני רעב כמו כאבי בטן וכאבי ראש, מתח בשרירים ועייפות – כולם גורמים המפריעים ללמידה.


לילדים האוכלים ארוחת בוקר, קל יותר להשיג את הצרכים התזונתיים היומיים. ארוחת בוקר בעצם שוברת את הצום של הלילה ,לכן היא חשובה לשמירת הסוכר בדם ולמניעת ירידה של סוכר בדם הגוררת אחריה עצבנות, חוסר ריכוז וחולשה דווקא בבוקר. אכילת ארוחה המבוססת על דגני בוקר עשירים בסיבים תזונתיים ומועשרים בוויטמינים ומינרלים (כמו ברזל וחומצה פולית),

אני באופן אישי דואגת ומתעקשת בכל בוקר שילדי יצאו מהבית לאחר ארוחת בוקר קלילה, לרוב זו צלחת דגני בוקר עם חלב, אולם גם בגזרה זו יש טובים יותר ויש טובים פחות.

לאחרונה יצא לי להכיר מקרוב את דגני הבוקר החדשים מבית ראשונים- מוצר המשך לסדרת מוצרי HEART לתינוקות האהובה והמוכרת.

נתתי לאחיין המתוק שלי בן השנתיים וחצי ולנסיך שלי בן הארבע לטעום את המוצר כדי לחוות את דעתם, חיש מהר התחסלה לה הצלחת ואף ביקשו תוספת.




המוצר פותח על בסיס פניות לקוחות רבים שהשמשו במוצרים אחרים ורצו מוצר יותר מתאים לצורך. 

כפי שציינתי מעלה רוב דגני הבוקר מכילים ה-מ-ו-ן סוכר , כיום רובנו יודעים ומכירים את חשיבות הפחתת הסוכרים והמלחים ועל כן אהבתי מאוד את דגני הבוקר של ראשונים.

לכל דגני הבוקר לילדים, הן הממותגים והן ה NO NAME מוספים כ 30%-סוכר !!! הילדים הורגלו לכמות זו מגיל אפס ובמידה והכמות מופחתת זה לא טעים לילד. 

בכל מנה של דגני בוקר לילדים יש 2-3 כפיות סוכר!!! 

לדגני הבוקר למבוגרים שמתהדרים ב "ללא תוספת סוכר" מוסיפים ממתיקים מלאכותיים. אלה, מלבד שהם אסורים לפעוטות וודאי שאינם בריאים, מכילים פחמימות מסוג "רב-כהלים", ולמעשה מכילים פחמימות לא מעטות ולעיתים אפילו יותר מאלו המומתקים עם סוכר. בעלי טעם לואי חזק. גורמים לתופעות לואי כגון נפיחות בבטן, אי נוחות במערכת העיכול, גזים, כאבי ראש.

בראשונים תמצאו מתיקות מעודנת, רק 8% סוכר וכחצי כפית סוכר למנה של 30 גרם.

דגני הבוקר הינם דגנים מלאים, ללא ממתיקים מלאכותיים עם הרכב ויטמינים משופר: מועשר ב-17 ויטמינים ומינרלים,מכיל סיבים תזונתיים, נוגדי חימצון ואומגה 3 ו-6, ללא שומן טראנס, ללא צבעי מאכל, דל נתרן וללא חומרים משמרים.


אנחנו אהבנו ואתם?

החלטתי לפנק אתכם בקופון שווה במיוחד- 50% הנחה:http://bit.ly/1Z6K5wl

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה