יום שבת, 14 במאי 2016

מלון מטיילים מטולה

אמש חזרנו מחופשה משפחתית כיפית במיוחד, ערב יום העצמאות הצפנו למושבה הקסומה "מטולה" בו שוכן "מלון מטיילים מטולה".

אחת הנקודות שאנו הכי אוהבים לבלות בה הינה מטולה מאחר וזו נקודת דרך מעולה לטיולים ואטרקציות באיזור, במרחק פסיעה מהמלון ניתן להגיע למרכז קנדה , לצוק מנרה וקייקי כפר בלום (עליהם אכתוב בהמשך ) מגיעים במרחק נסיעה קצרה , שמורת הבניאס, הירדן ומפלים נוספים קרובים מאוד אף הם.



אז מקום במלון הזמנו ובהתאם לכך גם את האטרקציות, בסיום כל יום ביקרנו בחורשת וייס הצמודה למלון בה ניתן לערוך פיקניקים משפחתיים על שולחנות קק"ל, מקום נקי ומסודר, עם שירותים צמודים ומים (פרט חשוב מאוד).

טוב, נחזור לעניינינו, מדובר במלון קטן ואינטימי בעל 27 חדרים, מתוכם 4 דירות נופש עם חדרים כפולים (כמו שאנו שהינו בהם), 7 חדרים עם מרפסת.

חצר רחבת ידייים עם המון פינות ישיבה כיפיות, ממליצה בחום לשבת בערב עם כוס יין ולהנות מהבריזה ומהשלווה שתמצאו רק כאן:







לובי המלון מזמין עם צוות אדיב במיוחד שנמצא וזמין במקום 24 שעות ביממה.





כל אורח מקבל תיקיה ובה הסברים על המלון, הטבות מיוחדות ורבות לעסקים השוכנים בסביבה כגון אטרקציות, מסעדות ועוד, מפת התמצאות באיזור וסיסמא ל-WI FI בחינם.




בכל יום בשעה 18.00 מחכה צוות המלון לאורחיו עם כוס קפה ו/או תה מהבילה, מפות והמלצות לטיולים ליום המחרת:



אז כפי שציינתי שהינו בחדר כפול בו יחידה משפחתית עם הפרדה בין חדר השינה והסלון, מותאמת לאירוח משפחות. (זוג + 2 או לזוג +3).
בחדר מיטה זוגית גדולה ומפנקת , 3 מיטות לילדים, 2 טלויזיות LCD, מיני מקרר, פינת קפה ומיזוג אוויר, כפי שתשימו לב החדרים מאוד מרווחים,בעלי עיצוב מזמין ומרענן.











חדר אמבטיה רחב ידיים, גדול ומפנק במיוחד:





 חדר אוכל עם ארוחת בוקר מפנקת (לצערי לא הצלחתי לצלם מאחר והיו המון אורחים במקום) הכוללת: חביתות, ביצים קשות, מבחר לחמים ולחמניות, מבחר רחב של גבינות וסלטים, מעדנים, שתיה חמה, שתיה קרה, קורונפלקס, עוגות ועוד מטעמים.



בסוף שנת 2013 שופץ מלון המבריא הוותיק על כל חדריו וזכה לשם החדש "מלון מטיילים מטולה". למלון הוספה מעלית והוכנסו בו מערכות מודרניות הנדרשות במלונאות החדשה. כל זה תוך הקפדה מלאה על שימור החצר הותיקה והמסורת ארוכת השנים.

רשת מלונות מטיילים מספקת חווית אירוח מושלמת לאוהבי טיולים ומונה עד כה כארבעה בתי מלון: מלון מטיילים מלכיה, מלון מטיילים גשר הזיו, מלון מטיילים מטולה ומלון מטיילים אילון. כולם ממוקמים בסמוך לאתרי טיול ונופים קסומים בגליל.

חווית האירוח כוללת אירוח אישי, בייתי ומוקפד בחדרים נוחים ונעימים וארוחת בוקר ישראלית עשירה.

אני ממליצה בחום, אין לי כלל ספק כי עוד נחזור לרשת לבקר ולהנות.


מלון מטיילים רחוב הראשונים 52 מטולה

טלפון / נייד: 04-688-30-40

טלפון נוסף: 04-688-30-34

דוא"ל: baviram6@gmail.com

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה