יום שבת, 14 במאי 2016

חגיגת עצמאות אמיתית עם סלטי משני

באופן אישי אני לא חסידה של סלטים מוכנים, מעדיפה להכין אותם בבית, כך יודעת בדיוק מה הם המרכיבים וממה עשויים אולם אם כבר רוכשת משתדלת לקנות את הטוב והטעים ביותר.

את חגיגות יום העצמאות עשינו בפיקניקים משפחתיים בצפון הרחוק אך כמובן לא שכחנו לקחת עימנו את "סלטי משני" הנפלאים כי הרי לא ניתן לעשות "על האש" ללא מבחר סלטים מרעננים וטעימים.

מי שלא מכיר את סלטי משני מדובר במפעל משפחתי אשר החל את דרכו כבר לפני כ-75 שנים במטבחם הפרטי של משפחת כדורי, לאור הביקור המפעל גדל והתרחב אך הטעם והאיכות לא השתנו.
בסופרים נמצא מבחר רחב של סלטים מתוצרת החברה אולם במעדניות של סלטי משני בראשון לציון, ברחובות ובמודיעין נמצא מבחר ענקי,טרי,נקי וטעים במיוחד, עוד ניתן למצוא בחנויות מעדני גורמה, תבשילים ביתיים ומוצרי מזון איכותיים מרחבי העולם, בשרים על האש ועוד, הכל כמובן טרי ובמחירים נוחים.

סלטי משני מפורסמים באיכותם הגבוהה של מגוון הסלטים הביתיים אותם מייצרים מדי יום. בשלוש חנויות המפעל של סלטי משני (רחובות, ראשל"צ וסניף מודיעין אשר נפתח השבוע) ניתן למצוא כ- 100 סוגי סלטים, חמים וקרים: 3 סוגי חומוס, 2 סוגי טחינה, למעלה מ 15 סוגי חצילים ועוד עשרות סלטים במבחר טעמים וסוגים. כל סוגי החומוס והטחינה של סלטי משני הינם טבעיים, ללא תוספת שמנים, עמילנים וצבעי מאכל.

אז מה היה לנו בשולחן החג? 



חומוס בטעם ביתי:


טחינה ירוקה טעימה במיוחד:


סלט טורקי שבאופן מפתיע במיוחד התענגתי עליו:


חציל במיונז גם הוא בטעם ביתי:


גזר עם לימון בטעם חמוץ חריףףף:


כרוב אדום:


פיטריות עם בצל (מומלץ להגיש חם):


סלט פלפלים צרובים טעים במיוחד:




כל הסלטים נהדרים, ללא טעם לוואי, ללא חומרים משמרים, טריים ובעלי טעם ביתי, כולם זללו בהנאה ואף לא האמינו כי הם קנויים.




המלצות להתאמת סלטים לבשר מפי המומחים של סלטי משני:

קבב- קציצה שופעת תיבול ונוטפת עסיס, לכן מומלץ לאכול עם סלטים חמצמצים יותר ומרעננים יותר כמו סלט גזר עם לימון בטעם חמוץ חריף וכמובן, טחינה ירוקה מושלמת עם קבב מכל העדות.

בשר בקר- לאלה מביניכם אשר לא יכולים בלי בשר בקר אדום, מומלץ להגיש את הבשר עם חציל רומני וסלט טורקי שמלווים באומץ את הנתחים האדומים. לאוהבי החריף מומלץ להגיש בצד צלוחית קטנה של סחוג ירוק אמיתי אשר לא רק תפתח את התיאבון היא גם משתלבת מצוין בארוחה. 

נתחי בשר (אנטריקוט/סינטה/פילה בקר וכו')- מומלץ לשלב עם סלט טחינה ירוקה, וסלסה חריפה, סלטים אלו מעדנים את טעם השומן שבנתחים. 

דגים משתלבים נהדר עם חציל בטחינה, העישון של הדג יחד עם הטחינה יוצר לא פחות ממעדן. 


חנויות המפעל סלטי משני: 
ראשל"צ: יעקב כהן 2, טל: 03-9611369

רחובות: המנוף 8
סניף חדש! מודיעין: בית ירדן, צומת שילת

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה