יום רביעי, 11 במאי 2016

סדנת כתיבה שיווקית- איך כותבים את זה נכון

אני אוהבת לכתוב מאז שאני ילדה, יש לי אין ספור יומני כתיבה לאורך כל שנות ילדותי אשר מספרים על כל שהתרחש בשנים אלו, כך גם ספרי שירה שכתבתי באותם הימים, הכל נכתב למגירה ולעיתים בוחרת להוציא ולהיזכר בימים עברו, כך גם התחיל הבלוג שלי את דרכו.

כמשפחה אנו יוצאים המון לבילויים משותפים, טיולים בחיק הטבע, כותבת המון מתכונים ומבשלת (בעברי אף ניהלתי כשנתיים את פורום הבישולים של אוסם), חברה פנתה אלי לפני כארבע שנים וביקשה שאתחיל לשתף את כולם בחוויות שלנו ומכאן הדרך נסללה חיש מהר והבלוג הפך להיות פעיל בחיים שלי יותר ויותר.

גם היום לאחר כ- ארבע שנות וותק בבלוג תמיד צמאה ושמחה לקבל טיפים נוספים לכתיבה שיווקית נכונה, על כן בחרתי בסדנת כתיבה שיווקית מאת חן קרופניק המקסימה.


חן חיה, נושמת וחולמת על כתיבה, כותבת ב'עכבר העיר אונליין' במדור ילדים, כתבות באתר 'מאקו' במדור תשעה ירחי לידה, בית ומשפחה ונשים. בYNET במדור בריאות ומדור שישים פלוס, כתבות על החיים שלה והדעות שלה באתר אונלייף, בי וומן, כתבות במגזין 'הורים וילדים' וגם כותבת את התוכן באתר ההורות בו היא שותפה שותפה- www.noony.co.il

מלבד הכתיבה היא מרצה בנושא ומדריכה אחרים איך להעביר את הרעיון שלהם לדף (אם לנייר או למחשב) ולפנות איתו לאתרים ועיתונים בשביל שכולם יוכלו לקרוא את מה שיש לנו להגיד.

במסגרת הסדנא חן מלמדת אותנו מה הם ההבדלים בין בלוג לאתר, איך לקדמו בגוגל וברשתות החברתיות, על כתיבת פוסט נכונה, נתונים טכניים, לינקים פנימיים ועוד המון טיפים.

מי שכותבת באופן רציף יכולה להעיד כי חלק מן הטיפים היא מכירה (כמוני) אולם עדיין למדתי המון דברים חדשים נוספים שכלל לא ידעתי ויצאתי מהסדנא למודה ומחכימה יותר- גם אם יש לך בלוג מספר שנים ממליצה בחום ללכת לסדנא.

מתי ואיפה?
15.5 יום ראשון בשעה 20:00 בפתח תקווה.
23.5 יום ראשון בשעה 20:00 ביבנה.
7.6 יום שלישי בשעה 10:00 ביבנה.

מה מחיר הסדנא?
45 ש"ח

מה הסדנא כוללת? 
שעה וחצי של הדרכה, כולל תרגיל מעשי, נשנושים טעימים במיוחד. כל משתתף יקבל את המידע הנלמד מודפס.

חן- 0528848286

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה