יום ראשון, 29 במאי 2016

למלא את החסר עם אקוסאפ תוספי תזונה

טוב, מודה, שנים אני לא ממש דואגת לבריאותי, לא לוקחת ויטמינים, לא דואגת לתזונה נכונה ואין ספק כי במרוצת השנים הגוף נותן את אותותיו וכי הנשירה כבר הפכה להיות די בלתי נסבלת, העייפות משתלטת ולא רק בשעות הלילה המאוחרות, לעיתים אף מצב הרוח משתנה מקיצון אחד לשני די מהר.

לפני כחודש לערך במקרה קראתי מאמר מאוד מפורט המסביר על כל אחד מהויטמינים , איך הוא תורם לגופנו ומה כדאי ורצוי לעשות, שוב מודה, קראתי, החכמתי ובכך הסתיימו הדברים.

לאחרונה הציעו לי לקבל להתנסות אישית את הקומפלקס ויטמיני B - מדובר בפורמולת B-COMPLETE המורכבת מקבוצת ויטמיני B באיכות הגבוהה ביותר , הפועלים יחדיו באופן סינרגטי ומשתתפים בעשרות תהליכים פיזיולוגיים בגוף.
המוצר מגיע בצורה הנוזלית הגורמת לספיגה מירבית, בעל טעם עדין של פירות יער ועשוי מרכיבים טבעיים בלבד- חשוב לציין כי השימוש בתוספי תזונה נוזליים מבטיח ספיגה מהירה ויעילה של החומר הפעיל משום שהחומרים החיוניים נמצאים כבר במצב המתאים לספיגה ומדוללים בנוזל, בעוד שבצריכת תוספי תזונה מוצקים כמו בטבליות או כמוסות המרכיבים החיוניים חייבים קודם כל להתמוסס ולהיות מדוללים במיצי העיכול ורק אז להיספג בגוף .

אז כבר כמעט שבועיים אני מקפידה על לקיחת המוצר וחייבת לציין כי אני מרגישה שהגוף מתחיל להתחזק, בתקופה האחרונה הבטן קצת פחות מציקה, הנשירה פוחתת אט אט (בכל זאת זה תהליך שהגוף עובר), העייפות מתחילה בשעות המאוחרות יותר של היום , אולי אני עולה על דרך המלך? 




ישנם שמונה ויטמני B הנמנים עם קבוצת ויטמיני ה B אשר נבדלים זה מזה בתפקידם, אך יחד עם זאת הם חולקים מספר מאפיינים זהים. ויטמיני ה B כוללים את הויטמינים הבאים:

רכיבי קבוצת ויטמין B:

ויטמין B1 – מסייע בחילוף החומרים של חלבונים ופחמימות ובפעילות של מערכות העיכול והעצבים. חשיבותו של ויטמין זה עלתה במיוחד בעקבות פרשת רמדיה, כאשר עקב חסרונו בתרכובת מזון לתינוקות נפטרו ונפגעו מספר תינוקות.

ויטמין B2 – מסייע בגדילה ומונע מחסור בדם, חשוב לעיכול סדיר, לבריאות העור והשיער, ולפעילות תקינה של העיניים.

ויטמין B3 – מסייע בחילוף חומרים של סוכרים וחלבונים. חיוני לעצבים, לנשימה, לעיכול תקין וליצירת אנרגיה; מחזק את הזיכרון ומונע כאבי ראש ונדודי שינה.

ויטמין B5 – חיוני לפעולת העצבים, מערכת החיסון, ההורמונים הנשיים והכדוריות האדומות. נמצא בדבש מלכות, כבד, קטניות, אגוזים וחלמון ביצה.

ויטמין B6 – מסייע בחילוף החומרים של החלבון ופעילות העצבים. נמצא בבשר, דגים, ביצים, קטניות, אגוזים, נבטים ושמרים.

ויטמין B7 (ביוטין) – שומר על העור ועל הכדוריות האדומות ומקטין מתח נפשי. נמצא בכבד, חלב, ביצים, בוטנים ואגוזים, קטניות וירקות עליים.

חומצה פולית (ויטמין B9) – מונעת חסר דם, מחזקת את פעילות מערכת העיכול והזיכרון. נמצאת בבשר, דגים, תרד, אגוזים, דגנים וירקות עליים.

ויטמין B12 – גדילה, פעולת העצבים ויצירת כדוריות הדם האדומות. נמצא בבשר, דגים, חלב וביצים.

ויטמין B לשיער

לקומפלקס בי יש השפעה חזקה על מצבי סטרס ושחיקה של הגוף. במצב של מתח לגוף יהיו חוסרים בויטמיני B מה שישפיע באופן ישיר על נשירת שיער.

אך גם מצבים של עודף בויטמין B עלולים לגרום לנשירה, על מנת לבחון האם קיים מצב של חוסר או עודף יש צורך לבקש בדיקת דם מקיפה מרופא המשפחה, ובמידת הצורך להיעזר בתוספי תזונה מתאימים.

הכנסו עוד היום לאתר והזמינו במשלוח מהיר עד הבית ללא עלות, ללא הזמנת מינימום והכי חשוב מוצרים איכותיים שיתרמו לנו לאורח חיים בריא יותר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה