יום ראשון, 1 בינואר 2017

מחפשת את השעה ה-25, מי מכן איתי?



נעים מאוד להכיר, שמי שרית ואני אמא, רעייה, מנהלת שיווק במשרה מלאה, בלוגרית צרכנות, אוזן קשבת לכל החברים והחברות של ילדי, וועד הורים בגן וב-2 כיתות בבתי הספר, יו"ר וועד הורים בית ספרי, וועד הבניין, כלה לחמה שיש לה רק בנים, בת , שאמשיך?

אוף, לפעמים בא לי להגיד שוברים את הכלים ולא משחקים, קשה, מרגישה ש-24 שעות ביממה כלל לא מספיקים לי, הלו"ז שלי מטורף כל כך שיש ימים שאני מספיקה לישון רק שעתיים בלילה.

פעם חברה שלי אמרה לי מה את מתלוננת? בואי תגידי מה את עושה כל היום, אז הכנתי רשימה: מתעוררת בבוקר, מתקלחת, מכינה שתיה חמה לכל הילדים+ לי ולזוגי, מכינה ארוחת בוקר למסגרות לכל אחד, שלא תטעו כל אחד אוהב משהו אחר, מיד לאחר מכן מעירה את הילדים, מלבישה את הקטנים, יוצאים , מתחילים הסעות לגן ולבתי הספר, ממשיכה לעבודה, בעבודה כמעט ולא נושמת מהעומס המטורף, חוזרת הבייתה, לעיתים כבר בדרך נדרשת לבצע איסופים ו/או הקפצות, לוקחת לחוגים, לוקחת לחברים, מכינה ארוחת ערב, כביסות, ניקיונות (כן, חולת ניקיון לא קטנה), מקלחות, שיעורים, ארוחת ערב, סיפור לפני השינה, עוד ניקיונות, עוד כביסות, עוד ועוד ועוד ועוד, שששששששששששש הם נכנסו למיטות, אז מה עכשיו? שותה קפה? לאאאאאאאאא, צריכה לדאוג ליום המחר.

אז מכינה רשימת קניות, לעיתים קרובות מבצעת את הקניות באינטרנט וחוסכת לעצמי המון זמן, כך גם תמרוקים, חומרי ניקוי וכו'.

ואז הגיע השקט האמיתי, מכינה לי כוס קפה ויושבת לכתוב ואז זה מגיע, העונש הרציני באמת, אין אינטרנט, כססססססססס, ברצינות? דווקא עכשיו שיש לי קצת כוח, השעה רק 23.00 ויש לי עוד קצת זמן עד שארדם על המקלדת, מה עושים? שירות לקוחות בשעה כזאת כבר אין, שוברת את הראש אבל אז נזכרת בשירות הנהדר של בזק שחוסך לי המון זמן, יעיל וזמין- "שירות עצמי" אשר נותן לנו מענה על החשבון האישי שלנו- החל מפירוט השיחות, מהירות WI FI, בדיקת חשבונות והשוס תיקון ופתרון בעיות בראוטר שלנו- כן, כן, בלי להמתין לאיש מקצוע , אז מה אם אני אשה? נראה לכם שאני לא יכולה לתקן את הראוטר לבד?




אז מזיזה את הקפה, מפשילה שרוולים, פותחת את האתר של בזק ועוברת צעד צעד אחר ההוראות, הפשוטות יש לומר.







ישששששששש, האינטרנט חזר, מהיום מוסיפה עוד טייטל לתפקידים שלי- טכנאית.













אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה