יום ראשון, 29 בינואר 2017

מי לא אוהבת שופינג? ולקבל מתנות?

עם יד על הלב, כמה כרטיסי אשראי יש לכן בארנק? לי יש מספר לא מבוטל, האחד של שופרסל, השני של H@O, השלישי של לייף סטייל- כל אחד ומטרתו, הלוא אנו אוהבות לבזבז (כשם הבלוג שלי) אך אם זאת להנות מהטבות, מבצעים, הטבות ואם אפשרי הנחות.

שבוע שעבר ראיתי בדף הפייסבוק של מאמא גורו- מועדון הצרכנות של האמהות כי הן משיקות את כרטיס האשראי - Diners Extra Family- הכרטיס שמחזיר לנו על קניות והוצאות המשפחה - זה אקסטרה משתלם למשפחה!אז מיד נכנסתי, הזמנתי וכבר ממחר אתחיל להרוויח (דרך אגב, את הכרטיס אקבל עם שליח עד הבית ללא תוספת תשלום).



אז מה זה אומר בעצם? מה זה שונה מכל כרטיס אחר אתן בוודאי שואלות- אז ככה, משלמים על הקניות ברשתות המובחרות עם Diners Extra Family ומקבלים החזר של עד 1,000 ₪ בשובר דיגיטלי למימוש במגוון ענק של רשתות- אתן מאמינות? בזכות הבזבוזים שלנו נוכל לקבל החזר של עד 1,000 שקלים בשנה.

כרטיס Diners Extra Family מעניק לנו החזר של 7% על קניות ברשתות הפארם, האופנה וההנעלה, רשתות הצעצועים, הספרים ועוד, ראו פירוט בטבלה שלהלן. ניתן לצבור עד 1,000 ₪ בשנה.



איך ממשים את הצבירה?

מדי חודש יישלח אלינו סכום הזיכוי שצברנו, כדי שנוכל להחליט אם להשתמש בו או אם להמשיך ולצבור החזרים. מעדיפים להמשיך לצבור זיכויים? כל סל זיכויים חודשי שצברנו יישמר לזכותינו לתקופה של עד שלוש שנים. לצפייה במגוון בתי העסק והרשתות לחצו כאן >

מחיר הכרטיס במבצע השקה ועומד רק על 14.90 שקלים לחודש בלבד.

במאמא גורו לא מפסיקים לפנק ולכן בנוסף לכל הטוב הזה קיבלתי גם מתנת הצטרפות- ספר תמונות אישי מודפס מאפליקציית לופה לטלפון כולל משלוח במתנה!

אז את עוד פה? הכנסי עוד עכשיו והזמיני את הכרטיס, כאמור כפי שציינתי מעלה הכרטיס יגיע אליך עד הבית ללא חיוב נוסף ותוכלי להתחיל לחסוך ולהנות- אז מי באה איתי לשופינג מפנק מחר?







אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה