יום רביעי, 4 בינואר 2017

קציצות ברוטב עגבניות עם טוויסט בעלילה- מתכון מיוחד

מאחר ויש לי משפחה ברוכה שיהיו בריאים אני כל יום חייבת לעמוד ולבשל, אין לי פטורים (טוב, רק אם בעלי עושה על האש אבל גם אז צריכה להכין סלטים , תוספות וכו') בקיצור, אמש הגעתי הביתה, טרודה ועייפה אחרי יום קשה במיוחד, כוח לא היה לי יותר מידי אולם ידעתי שחייבת להעמיד סירים מאחר ונותרה לי רק שעה עד שכל החבורה מגיעה, ידעתי שיש לי בשר בקר טחון במקרר ופתאום קלטה עיני גביע טחינה גולמית, אצלי מאוד אוהבים טחינה וכמעט בכל ארוחה תמצאו אחת שכזו אך הפעם התגנב למוחי רעיון מבריק שהתברר כמנצח- להכניס את הטחינה הגולמית לתוך הקציצות, תקשיבו המצאה גאונית יצא להיטטטט!!!

המצרכים:
חצי קילו בשר טחון בקר
2 בצלים קצוצים גס
צרור פיטרוזליה קצוץ גס
צרור סלרי קצוץ גס
מעט נענע קצוצה גס
4 כפות טחינה גולמית
1/4 כןס סןדה
פרוסת לחם רטובה, סחוטה ומפוררת
תבלינים: מלח, פלפל, אבקת מרק עוף, פפריקה מתוקה, מעט ראס אל חנות

אופן ההכנה:
את הירק אני קוצצת ביחד עם הלחם בסלייסר אם אין פשוט לקצוץ גס.
לערבב את כל החומרים יחדיו ולהשהות כשעה לספיגת הטעמים.
בינתיים להכין את הרוטב.

המצרכים לרוטב:
בצל קצוץ גס
שום כתוש
4 עגבניות קצוצות גס
רסק עגבניות
2 כפות פלפל צומה/עריסה
מים
תבלינים: מלח, פלפל, אבקת מרק עוף, פפריקה מתוקה.

אופן הכנת הרוטב:
לטגן את הבצל עד להזהבה קלה, להוסיף את השום כתוש ולערבב היטב, להוסיף את העגבניות ,רסק  העגבניות והעריסה/פלפל צומה ולערבב היטב, להוסיף את התבלינים ואת המים- לערבב היטב ולהביא לרתיחה.

כשהרוטב רותח לזרוק פנימה את כדורי הבשר.

לפזר מעל מעט פיטרוזליה קצוצה ולהגיש עם אורז ולהנות!!!




הטחינה הגולמית של "אחוה" מיוצרת מזרעי שומשום איכותיים ללא תוספת מלח וללא השרייה במלח, מופחתת נתרן ובעלת ערכים בריאותיים מצטיינים. הטחינה העדינה מתאפשרת אודות לטכנולוגיה חדישה ומשפרת את מרקמו של המוצר וטעמו • על פי נתוני סטורנקסט לשנת 2015, טחינה "אחוה" הנה מותג הטחינה הנמכר בישראל 

חברת אחוה, היצרנית המובילה בישראל של מוצרי חלווה, טחינה ודברי מאפה מאז 1929, משווקת את הטחינה הגולמית מתוצרתה בגרסה חדשה: טחינה בטחינה עדינה. בחברה מסבירים, כי הטחינה העדינה מתאפשרת הודות לטכנולוגיה חדשה, המשפרת את מרקמו של המוצר ואת טעמו, והופכת את חוויית הצריכה לאיכותית הרבה יותר. טחינה גולמית מתוצרת "אחוה" תימכר בגרסתה החדשה במחיר מבצע של 8 – 10 שקלים בלבד, לצנצנת חצי קילו.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה