יום שלישי, 10 בינואר 2017

הפסקה ענוגה באמצע החיים- ספא אקויה

שבוע שעבר החלטנו אני והזוגי שהגיע הזמן לצאת להפסקה, לצאת להפסקה מהמרתון המטורף שלנו שכולל ילדים, בית, עבודה, שגרה ולצאת לקצת זמן איכות שלו ושלי, הפעם בחרנו להרחיק מעט, כיוונו את ה-WEEZ וכעבור 45 דקות כבר הגענו לפנינת הקסם- ספא אקויה השוכן במתחם חמי יואב.



ספא אקויה למי שלא מכיר הינו שילוב קסום של מנעמי החיים הטובים וכולל הרמוניה נהדרת בין ספא איכותי המציע מבחר עשיר של טיפולים לצד קונספט קולינרי שכולל בראנצ' עשיר וססגוני, ארוחת צהריים עשירה ומגוונת , מבחר פינוקים בדמות: סאונה, גקוזי, ספא דגים ועוד, כל אלו יוצרים חוויה טהורה של עונג וכיף באווירת שפע, רוגע והנאה.







מלבד הספא נוכל להנות ממעיינות חמי יואב שכוללים חוויה מפנקת לגוף ולנפש- במקום 11 בריכות מים תרמו מינראליים- למים סגולות מרפא ייחודיות, המסייעות בהתחדשות הגוף והנפש. לצד המעיינות נמצא אגם קסום ושלוו, המשווה ניחוח של רוגע מופלא.





אז כאמור הגענו בשעות הבוקר המוקדמות, בקבלה כל לקוח מקבל צמיד ובעזרתו ניתן להנות מכל האטרקציות במקום ללא הגבלה- כבר בכניסה הבנו שהגענו למקום קסום, מתחם האירוח שופע בגן מרהיב וירוק במיוחד, סוכות ישיבה מעניינות, פינות חמד אינטימיות, נדנדות פזורות במתחם , שלווה ורוגע מצויים כאן בשפע. התקבלנו בבראנצ' מפנק ואיכותי שכלל מבחר ירקות, גבינות, מטבלים, פוקצות, לחמים, קינוחים, שתיה חמה ושתיה קרה ועוד.





חשוב לציין כי מלבד הבראנצ' שפתוח באופן חופשי עד שעת ארוחת הצהרים נמצא במקום עוד בר שמציע מבחר משקאות חמים וקרים לצד בירה, יין, גלידות ופינוקים נוספים.

התרעננות קלה וכבר קפצנו למלתחות המתוקתקות ומבריקות לשם החלפת בגדים למדי ב'- לבגדי ים ושמנו פעמנו לכיוון המרחצאות, התחלנו את הבוקר בספא דגיגונים, משם עברנו לבריכות התרמו מינראליים, לגקוזי וחוזר חלילה, כל כך נהננו מהזמן הזוגי שלא שמנו לב כי הזמן רץ לו בקצב ו"נאלצנו" לצאת להפסקה והמשכנו לחדרי הטיפולים בספא.









אבל עוד רגע לפני הספא, קיבלנו המלצה חמה להגיע לפיטו סאונה- בדמות חביות עץ הבנויות מעץ אורן המעניקות חווית ספא מרגיעה ויחודית המשלבת חביות הבנויות מעץ אורן ובעלות טמפרטורה גבוהה הנשמרת בתוך החבית והאדים מצמחי המרפא משפיעים על גופו של המטופל ומותירים אותו גמיש ומוכן לאחד מהטיפולים המפנקים הארומטיים שמציע הקלאב ספא, שיסחוף אתכם למחוזות אחרים.



הספא כולל 15 חדרי טיפול מפוארים אשר הושקעה בהם מחשבה רבה בעיצוב, החדרים משרים אווירת מרגוע, נינוחות והנאה, טרקלין מנוחה המציע פינות מנוחה מפנקות לצד כיבוד קל, שתיה חמה וקרה.
צוות המטפלים במקום מקצועי מאוד, אדיב ונעים מציע מבחר רחב של טיפולים- עברנו עיסוי של 45 דקות, במילה אחת אתאר אותו- מושלם!! ולא רק לי כל אורח שיצא מהטיפול שיתף את בן/בת הזוג כמה הוא נהנה וכמה המטפל/ת מקצועי/ת- אם אתם שואלים אותי זה בהחלט לא קורה בכל מקום.



 


מכל הכיף, העיסוי והפינוקים כבר ממש נהיינו רעבים ויצאנו לבדוק מקרוב את ארוחת הצהריים, הארוחה עשירה מאוד וכוללת: דגים, 3 סוגי בשר, 4 סוגי תוספות חמות, מבחר סלטים, לחמים וקינוחים לצד שתיה קרה, חמה וחריפה.








ואם עוד קודם היינו עייפים הבנו עכשיו עייפות מהי ולכן המשכנו לכיוון הגקוזי, עוד קצת בריכות חמות וקדימה למקלחות, אך עוד רגע לפני מצאנו את יורם המקסים- אחד מבעלי המקום, אדם משכמו ומעלה עשיר בידע וכל כך נעים וישבנו עימו עוד שעה ארוכה על כוס תה ונענע- בהחלט סיכום מדהים ליום חלומי.








אם גם אתם מחפשים מקום בו תוכלו להנות, מקום לגוף ולנפש זה בדיוק המקום עבורכם, לי באופן אישי אין כלל ספק כי לכאן נחזור עוד על מנת לתחזק את הגוף, הנפש והזוגיות.













אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה