יום רביעי, 4 בינואר 2017

Nature valley מביאים אליכם את הפינוק הבא ומשיקים: שני טעמים חדשים לצ'ואי: חטיף הדגנים במרקם הרך



עם יד על הלב, כמה פעמים נתקלתם בצורך עז לחטיף מתוק? אני באופן אישי נוטה להיתקל בתופעה מידי יום בשעות אחר הצהריים ו/או שעות הבוקר המוקדמות בשלב הקפה, במיוחד לצורך זה משיק Nature valley את חטיף הדגנים צ'ואי.

כיום החטיף יותר מפנק, יותר טעים ועם הפחתת סוכר של כ-30%, מורכב מהחומרים האיכותיים ביותר, ללא תוספת צבעי מאכל וללא חומרים משמרים.

החטיף במרקם רך המשלב באופן מושלם את הטעמים מתוק ומלוח וכיום עם 2 טעמים חדשים:

חטיף צ'ואי שוקולד מריר מעולה עם ציפוי בטעם שוקולד
חטיף צ'ואי בוטנים מפנק בציפוי עם חמאת בוטנים אמיתית.


חטיף הדגנים עשוי משיבולת שועל מלאה, עשיר בסיבים תזונתיים, המגיע מבוטנים ושקדים שלמים ופחות 30% מכמות הסוכר! מכיל מינרלים ממקורות טבעיים וללא תוספת של חומרים משמרים וצבעי מאכל.

השילוב של טעמי המתוק והמלוח יוצרים טעם ייחודי, אהוב אשר מעניק חוויה עשירה וכיפית.

אך אלו לא רק טעמים חדשים, אלא גם מיתוג חדש!

סדרת צ'ואי נמכרת כעת באריזה בצבע אדום הממחישה את מטרת העל של המוצר: פינוק וכמובן מאפשר זיהוי קל מהיר של המוצר על המדף.

האדום גם מדגיש את החיבור לאדמה הן מבחינת הרכיבים האיכותיים, הטעם הנקי והיתרונות התזונתיים ואת עובדת היותו של המוצר בעל אנרגיה גבוהה, מרגש ומעורר.



החטיפים החדשים ישווק במארזים הכוללים 5 חטיפים.

החטיף נזלל בהנאה מרובה הן על ידי המבוגרים בבית והן על ידי הילדודס.

Nature Valley הינה החברה הראשונה בעולם שייצרה חטיפי דגנים ונחשבת לפורצת דרך וליוצרת הקטגוריה, כשהחלה לייצר את חטיפיה כבר בשנת 1975. המותג מיובא לארץ על ידי חברת ג'נרל מילס ישראל ומופץ בישראל על ידי חברת ליימן שליסל. 



חברת ג’נרל מילס החלה את דרכה בשנת 1860 כשתי טחנות קמח על גדות נהר המיסיסיפי, בארה"ב.
כיום מדורגת ג`נרל מילס כקונצרן המזון ה- 6 בגודלו בעולם! סניפי החברה פזורים ביותר מ- 50 מדינות בעולם, כולל בישראל והחברה מקיימת מחזור מכירות שנתי של כ- 19 מיליארד דולר. מטה החברה ממוקם במיניסוטה ארה"ב בנוסף ל Nature Valley, מחזיקה החברה במגוון רחב של מותגי מזון מהמובילים בעולם ביניהם : פילסברי, האגן דאז, Fruit By The Foot , Gushers ועוד.




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה