יום שבת, 7 בינואר 2017

תקתקתי את השבת ואתם?

ערב שבת בחרנו לסעוד אצל גיסי וגיסתי היקרים, כמנהגנו כל אחת מהגיסות מכינה מטעמים ויחד יוצרים שולחן שבת עמוס מטעמים טעימים במיוחד.

אז גם אמש העמסתי את הסירים באוכל טעים במיוחד ואת הסלטים תיקתקתי בקופסאות המקסימות של מתוקתקות, מי שמכיר אותי יודע שיש לי חולשה מטורפת לקופסאות איחסון ואני נוטה לרכוש ללא הפסקה קופסאות איכותיות, לא יכולה לסבול את הקופסאות הפשוטות שלרוב משמשות כחד פעמיות בלבד בשל איכותן הירוד.

הקופסאות של המתוקתקות, איכותיות מאוד, מסיביות, ננעלות בארבעת צדדי הקופסא לאיטום מעולה ועל כן שומרת על טריות המזון לאורך זמן, מתאימות לשימוש במיקרוגל, במקפיא ובמדיח ואף מתאימות לאיחסון מזון לתינוקות (אינן מכילות ביספינול).



קופסאות האחסון של מתוקתקות מיוצרות על ידי חברת קורטיקו בע"מ אשר מייצרת ומשווקת מוצרי פלסטיק איכותיים כחול לבן בשיטת ההזרקה, החברה ותיקה מאוד בשוק וקיימת כבר למעלה מעשרים שנים.
קורטיקו היא המקום בו נפגשים פלסטיק איכותי, הנדסת אנוש, שימושיות ויופי.

מערך הייצור ערוך להציע שפע פתרונות ייחודיים בתחומים שונים; ארגון ואחסון, לייף סטייל, ריהוט גן, ריהוט ילדים ומשטחי שינוע מפלסטי. החברה פועלת תחת תקן ISO, כל מוצריה מתוכננים ומיוצרים במקצועיות, ביצירתיות ובקפדנות יתרה, תוך עמידה בסטנדרטים מחמירים ובדרישות בקרת איכות.

במשך השנים צברנו ניסיון רב וידע טכנולוגי המאפשר לנו להציע פתרונות ייחודיים למוצרי פלסטיק, לרבות מוצרי פלסטיק עם שילוב של אלמנטים ממתכת.


אז תקתקו לכם גם קופסאות איחסון איכותיות ונפלאות, כאלו ששומרות על אורך חיים ארוך, שומרות על טריות המזון- דבר נוסף כיפי במיוחד (לפחות עבורי) שמאחר והקופסאות מרובעות ו/או מלבניות הן מתוקתקות היטב במקרר ו/או בארון הפלסטיקים.

אתר החברה www.cortico.co.il
דף הפייסבוק של החברה: https://www.facebook.com/metukteketbox

ניתן להשיג בהום סנטר, בחנויות כלי בית מובחרות ובאתרי אינטרנט שונים

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה