יום שני, 30 בינואר 2017

טש וטשה חוויה גרוזינית שטרם חוויתם


שבוע שעבר בערב קר במיוחד יצאנו לחגוג באירוע בלוגרים במסעדה גרוזינית קסומה ומיוחד- טש וטשה.



המסעדה או שמא חמארה ממוקמת בשוק הפשפשים וכבר בכניסה למקום ניתן לחוש באווירה קסומה ומיוחדת, כזו שלא נתקלים בכל מקום, גם מי שלא גדל על התרבות והמאכלים הגרוזיניים יעביר פה ערב של בילוי תוסס לצד ארוחה נפלאה, בעלי המסעדה מיקי ובת זוגתו יפעת (או שמא טש וטשה) יצרו מקום ייחודי שבו כולם נהנים ומרגישים כאילו והגיעו לסלונם הפרטי של הזוג, המקום מעוצב מדהים.





על הקירות נמצא פריטים שנלקחו מבתיהן של אמו וסבתו של טש, פריטים אותנטיים ומקסימים אשר משלימים את האווירה- כך גם חלק מכלי ההגשה והצלחות במקום .




אז כפי שציינתי מעלה הוזמנו לערב בלוגרים לשם הצגת התפריט החדש אשר מציע מגוון של מאפים גרוזיניים קלאסיים ואותנטיים לצד תוספות מיוחדות כגון מבחר שיפודים, תבשילים ביתיים, מבחר רחב של מנות פתיחה ועוד...



למנות פתיחה הגיעו לשולחננו:

זיתים וחמוצי הבית:



משולש פחאלי- 3 ממרחים של תרד, כרוב וסלק עם אגוזים, שום וכוסברה:


באדריג'ני- גלילות חציל במילוי טחינת אגוזים ושום (18 ₪)- מנה מדהימה שלא הצלחתי להפסיק לנשנש:


שושקות- פלפלים קלויים במילוי גבינת סולוגוני גרוזינית ונענע (18 ₪)- גם מנה זו כקודמתה מצויינת ומהווה פתיחה נפלאה לארוחה:


לוביו – החומוס הגרוזיני (14/31 ש"ח):


סלט ירקות גרוזיני עשיר באגוזים:


עוד הגיעו מבחר מנות ראשונות: אזיס דולמה- עלי גפן ביתיים במילוי בשר ואורז ובליווי יוגורט (42 ₪)- כאחת שמאוד אוהבת עלי גפן התמוגגתי על מנה זו:


מבחר מאפים גרוזינים מדהימים: חצ'אפורי אצ'רולי עם גבינת רוקפור וביצת עין (64 ₪), חצ'פורי טבעוני במילוי כרישה ותרד ( 48 ש"ח) מאחר ותזונתי נטולת גלוטן לא טעמתי מהמנות הנ"ל אך שותפי לשולחן התענגו וחיש מהר הצלחות נותרו מיותמות:






חינקלי במילוי בשר ו/או צמחוני- קיבלנו הוראה לאכול את המנה ביד ולהנות מהמיצים שבתוכה, מאחר וגם את המעטפת של המנה לא יכולתי לאכול סיפחתי לקירבי 2 מנות מהן הוצאתי את התוכן והתמוגגתי, מדובר בתערובת של בשר קצוץ דק מלא בטעמים וניחוחות:



ציפס מוקרם בגבינות כבר טעמתם? מנה גאונית, נשנוש טעים וממכר:


קינחנו בצ'ורצ'חלההסניקרס הגרוזיני, חטיף אגוזי מלך בנטבלו ברפרפת ענבים- כי אי אפשר לבקר במסעדה גרוזינית ולא להנות מהקינוח הייחודי לעדה:



פררושווילי- מוס שוקולד עשיר עם אגוזי מלך- קינוח נהדר, לא מתוק מידי , עדין בטעמו - קינוח מושלם לערב מושלם:



'טש וטשה' הוא מקום של בני זוג, גבר ואישה. כל אחד בא לידי ביטוי בדרכי יצירה שונות. מיקי שר, יפעת רוקדת. מיקי מנצח על המטבח ויפעת מנצחת על האירוח והשירות.
החלל האותנטי והאינטימי, השוכן בבניין אבן ציורי, משרה מיד אווירה של "ביחד", ומתאים לדייטים רומנטיים, לערבי חברים ולמפגשים משפחתיים כאחד. 5 פעמים בשבוע הקצב במסעדה תופס תאוצה ולעיני הסועדים עולה מופע שמח וצבעוני של חגיגה גרוזינית מסורתית. כמו כן, החמארה בת-ימינו היא המקום המושלם לאירועים פרטיים באווירה אחרת עם 70 איש בישיבה, כאשר ישנה אפשרות לתפריט אירוע מובנה מראש.




המסעדה מציעה מנות עסקיות בימי ראשון עד חמישי, בין השעות 12:00 ל-17:00, פתיחים למרכז השולחן, מנה ראשונה ועיקרית במחיר העיקרית.

בין 17:00-19:00 הנחה של 30% על כל האלכוהול (א'-ה').

כתובת: בית אשל 31 , שוק הפשפשים, תל אביב – יפו, טלפון: 053-4274825

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה