יום שני, 2 בינואר 2017

עוגיות גרנולה קראנציות וטעימות במיוחד

אמש קיבלתי משלוח מפנק במיוחד- גרנולה אורגנית של רפאלס חבילה אחת הושארה כלאחר כבוד לזלילה עם יוגורט וכבר בערב ביתי הכינה לעצמה מוזלי מפנק וטעים והחבילה השניה הופרשה לטובה עוגיות גרנולה קראנציות, טעימות במיוחד של קרין גורן- זהו מתכון אותו אני עושה כבר שנים ונוחל הצלחה מרובה תמיד.

חומרים ל-2 צנצנות גדולות מלאות עוגיות
250 גרם חמאה רכה 
3/4 כוס סוכר  (150 גרם)
1+1/4 כוסות דחוסות סוכר חום כהה (300 גרם)
2 ביצים שלמות + 1 חלמון בנוסף
2 כוסות קמח (280 גרם)
1 כפית שטוחה אבקת סודה לשתייה
1 כפית קינמון
1/2כפית מלח
2+1/3 כוסות שיבולת שועל (350 גרם)
1 כוס אגוזי מלך קצוצים גס  (100 גרם)
1 כוס חמוציות מיובשות או צימוקים  (150 גרם)
1 כוס שוקולד צ'יפס (אם רוצים- אני מוותרת לרוב)

אופן ההכנה

מחממים תנור ל-160 מעלות.

במיקסר עם וו גיטרה מעבדים חמאה ושני סוגי סוכר במהירות בינונית עד לקבלת תערובת קרמית. מוסיפים את החלמון ואת הביצים אחת אחת ומעבדים לתערובת אחידה. מנמיכים את מהירות המיקסר ומוסיפים קמח, אבקת סודה לשתייה, קינמון ומלח. מעבדים רק עד לקבלת בצק אחיד. מוסיפים שיבולת שועל, אגוזים, חמוציות מיובשות ושוקולד צ’יפס ומעבדים קצרות לפיזורם האחיד בתערובת.
בעזרת כף גלידה קפיצית מניחים גבעות מהתערובת באופן מרווח על תבנית מרופדת בנייר אפייה. אם אין כף גלידה – בידיים רטובות מגלגלים את התערובת לכדורים דחוסים וגדולים יחסית (בגודל פינג-פונג).
אופים 18-20 דקות בלבד, עד שהעוגיות משתטחות מעט ומזהיבות. העוגיות מוכנות כשהן יציבות בשוליים ועדיין רכות ובהירות במרכז.



חברת "רפאל'ס" תשיק סדרת מוצרים חדשה – גרנולה אורגנית ב- 6 טעמים

כפי שציינתי מעלה קיבלתי להתנסות אישית את הגרנולה האורגנית מבית רפאלס, מדובר בגרנולה אורגנית איכותית וטעימה מאוד המכילה שפע של אגוזים, זרעים ופירות/ גרנולה אורגנית חלוה תמרים ושקדים וגרנולה אורגנית ללא סוכר אגוזים ופירות,



חברת רפאל'ס, המתמחה בייצור ושיווק של מוצרי מזון טבעי, גרנולה וחטיפי דגנים, משיקה סדרת מוצרים חדשה על טהרת הרכיבים טבעיים: גרנולה אורגנית "גרנולה רפאל" – תערובות גרנולה אורגניות בטעמים ייחודיים, אגוזים זרעים ופירות, חלוה תמרים ושקדים וללא סוכר אגוזים ופירות. כל תערובת תשווק באריזת נוחות בגדלים 300 גרם ו-800 גרם, מגשיות שקופות לשמירה על הטריות ולנוחות מקסימלית בפתיחה וסגירה לשימוש חוזר. סדרת הגרנולה האורגנית החדשה של רפאל'ס תימכר בבתי הטבע, רשתות המזון ורשת שופרסל ברחבי הארץ. 


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה