יום שלישי, 17 בינואר 2017

רוצים לפנק את היקרים בארץ או בחו"ל עם yoffi של מוצרים?


יש לנו חברים מאוד טובים שירדו לא מכבר מהארץ, מידי חג ויום הולדת אני דואגת לשלוח להם חבילות מלאות בכל טוב שיזכירו להם את הארץ, את הטוב והשפע שיש כאן ואולי אף יגרמו להם לחזור חזרה כי אני מאוד מתגעגעת, אולם מידי חג אני מוצאת את עצמי שולחת שוב ושוב כמעט את אותם המוצרים- כן אלו שהם מתגעגעים אליהם.

אמש הוזמנתי לאירוע השקת מותג המתנות הקולינארי yoffi אשר יאפשר לנו להנגיש ולשלוח את הטעמים המיוחדים שיש לארצנו הקטנטונת להציע לחברים ולמשפחה השוהים בחו"ל.



מאחורי המותג yoffi עומדת משפ' מאיופיס. משפחה ציונית, בת 3 דורות, שעשתה עלייה לפני פחות כשנתיים. במסגרת הביקורים של המשפחה בארץ, טרם העלייה, התחברו בני המשפחה למטבח המקומי והאוכל הישראלי. כל הטעמים, הריחות והצבעים שיש לתוצרת הישראלית להציע: דבש, תמרים, טחינה, חליטות, חרובים ועוד חיבר את המשפחה לשורשים של העם היהודי וארץ ישראל. ברוח ערכים אלו החליטה המשפחה להפוך את אהבתם לארץ ואת חומרי הגלם למתנה קולינארית איכותית ומעוצבת ולהעבירה אל העולם באהבה גדולה.




yoffi זוהי למעשה חברה ישראלית ייחודית שחרטה על דגלה את הנגשת הטעמים הייחודיים של ישראל לכל העולם. באתר החברה תוכלו לבחור אריזות שי מגוונות הכוללות דבש מאזורים שונים בארץ, טחינה, ממרחים, חליטות, תמרים, חרובים ועוד ולהרכיב מארז קולינארי אותו תרצו לשלוח או לבחור במארזים מוכנים, בהתאם לתקציבכם, לכל העולם.



כל מוצרי החברה הינם מייצור מקומי- תוצרת כחול לבן, חומרי הגלם טבעיים, מזינים, ללא חומרים משמרים וצבעי מאכל וכולם ככולם כשרים (בדרגי כשרות שונות כגון בד"ץ, חתם סופר ורבנות).



בין המוצרים של yoffi נמצא דבש דבורים (ממכוורות מקומיות), סירופ תמרים, סילאן טבעי, ממרח חלבה, ממרח תמרים, טחינה בטעמים (כמו זעתר, קרוקנט לוז או שוקולד), חליטות שונות ועוד, בקרוב יצטרפו לסדרה מוצרי חלבה שונים, שמן זית ויינות בוטיק. המוצרים נמכרים כבודדים, כך שכל אחד יכול להרכיב בעצמו את המתנה הקולינארית שלו או כמארזים מוכנים המאגדים את כל הטעמים של כל סדרה במארז אחד (כמו: מארז טחינות, מארז הממרחים, מארז מתוק וכו').



ניתן לרכוש את המוצרים באתר החברה ובחנויות מתמחות בתחום אוכל והתיירות כמו: לגעת אוכל, דומו (הרצליה ורמת  אביב), חנויות מזכרות ועוד

ניתן לברר את נקודת המכירה הקרובה לביתך בטלפון: 09-9518877 


מחירי המוצרים נעים בין 15 שקלים ועד 100 שקלים, לדוגמא:
ממרחים: החל מ-35 שקלים
דבש: החל מ-35 שקלים
טחינה: החל מ-39 שקלים
חליטת נענע: 43 שקלים
חליטת מרווה: 44 שקלים









אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה