יום שני, 16 בינואר 2017

פיצה דומינוס ממשיכה להפתיע עם פיצות השף



שבוע שעבר רגע לפני שעלינו על המטוס החלטנו לפנק את הילדודס והזמנו (באמצעות האפליקציה- שירות מהיר, זמין, קל ונוח) את פיצת השף החדשה - מלכת השוק של פיצת דומינוס.


הרשת ממשיכה להתרחב ולאור ההצלחה בקטגוריית הפרימיום יוצאת לדרך עם שלוש פיצות שף ייחודיות חדשות ומפנקות: מלכת השוק (הכוללת פרחי כרובית אפויים וקונפי ירקות ברוטב שמנת ועלי תרד), פלנצ'ה עגבניות (הכוללת קונפי עגבניות שרי בצבעים, עגבניות מיובשות וצנוברים) ו-102 חריפה (הכוללת חגיגת זני פלפלים טריים וחריפים בשילוב שום להקפצת הטעמים)



אז כאמור אנו הזמנו את פיצת מלכת השוק , מדובר בפיצה בעלת בצק דק וטעים, עם שפע של תוספות קריספיות ומלאות בטעמים, אין לי כלל ספק כי אנו נמשיך לנסות את שאר הפיצות הנהדרות.



לקראת ההשקה - מחיר הפיצות החדשות יעמוד על 58 שקלים לפיצה בהזמנת 2 מגשי פיצה - פיצת שף ופיצה משפחתית 100% מוצרלה

בעקבות הצלחת קטגורית הפרמיום בדומינו'ס פיצה, הרשת משיקה מהדורת החורף של פיצות שף Assaf Granit by Domino's Pizza. קטגורית פיצות השף הושקה לראשונה במאי 2016 בתהליך פיתוח ארוך יחד עם השפים אסף גרניט, אורי נבון וצוות 'מחניודה' וכללה כ-5 פיצות שונות: ארבע מחבתות, בקרנה, בצלאל, פולנטה ושקשוקית. כעת, דומינו'ס פיצה משיקה את מהדורת החורף הכוללת שלוש פיצות שונות המשלבות חומרי גלם חדשים ואיכותיים הנאפים בתהליך הכנה ייחודי על גבי מחבת ליצירת קריספיות ומראה מלבני. מהדורת החורף החדשה כוללת שלוש פיצות ייחודיות – מלכת השוק, פלנצ'ה עגבניות ו-102.

פיצת דומינו'ס שף – מלכת השוק: כיאה למלכה אמתית הפיצה עוטה על עצמה כתר עסיסי בדמות כרובית אפויה בתנור כשהשילוב המיוחד של קונפי עגבניות שרי וקונפי שום מעניקים לה את העסיסיות והטריות של השוק. כדורי הבייבי מוצרלה נימוחים ורכים, גבינת הפרמז'נו פדאנה מגורדת מעל וכל זה מוגש בליווי רוטב שמנת אלפרדו איכותי על מצע עלי תרד טריים ובצק דק שנפתח בעבודת יד על מצע קמח דורום עם שמן זית כתית מעולה. להשלמת הטעם, כתוספת בצד לפיזור על ידי הלקוח, יוצעו עלי פטרוזיליה טריים קצוצים וצנוברים.




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה