יום שני, 16 בינואר 2017

סלט קוסקוס שונה וטעים במיוחד


בארוחת השבת שלנו תמצאו על השולחן אין ספור סלטים, מידי יום שישי אני מפתיעה ומכינה עוד ועוד סלטים חדשים על מנת שלא ישעמם אף פעם.

הפעם רגע לפני שבת קיבלתי לידי להתנסות אישית קוסקוס אורגינלי ממרוקו והחלטתי שחייבת להכין איתו סלט מרענן ופרשי אבל שלא דומה לקודמיו, הכנסתי לתוכו המון דברים טובים ומה אגיד לכם יצא סלט פצצה.



המצרכים:
2 כוסות קוסקוס מוכן לפי ההוראות בגב השקית
פלפל צהוב קצוץ לקוביות קטנות
פלפל אדום קצוץ לקוביות קטנות
פלפל ירוק חריף קצוץ לקוביות קטנות
בצל סגול קצוץ לקוביות קטנות
עגבניה קצוצה
המון פיטרוזליה קצוצה ומעט נענע קצוצה
קופסת שימורי חומוס
חמוציות
מיץ מ-2 לימונים
מלח, פלפל, שמן זית בנדיבות.

אופן ההכנה:
לערבב היטב את כל החומרים, להשרות כשעה במקרר לספיגת הטעמים ולהגיש- טעיםםםםםםםם!!!!!!!



חברת "תומר", המתמחה בשיווק מוצרי מזון, מציעה לחורף את קוסקוס DARI - קוסקוס משובח להכנה מהירה, המיוצר במפעל DARI במרוקו, מהמפעלים הגדולים והוותיקים במרוקו המתמחים בקוסקוס.


קוסקוס "דארי" מאופיין בטעם אותנטי, הדומה לקוסקוס המסורתי המיוצר בעבודת יד. הקוסקוס מיוצר מחיטת דורום איכותית, ללא חומרים משמרים וצבעי מאכל. הקוסקוס מוצע ב- 2 גדלים של גרגירים – דק ובינוני.

אופן ההכנה: (לאריזה של 500 גרם קוסקוס) - מכניסים את תוכן השקית לכלי, מוסיפים 3 כפות שמן, מלח ותבלינים לפי הטעם. מערבבים ומוסיפים 2.5 -3 כוסות מים רותחים או ציר מרק רותח. מערבבים ומשהים 15 דקות עד לספיגת הנוזלים.

הקוסקוס מתאים למגוון תבשילים ומאכלים: בשילוב עם המרק הקלאסי של חומוס וירקות, עם קציצות מפרום או קציצות בשר ברוטב, ובכלל כתוספת לכל מנה בשרית, צמחונית או חלבית. כמו כן, ניתן להכין ממנו סלטים בריאים - בשילוב עם פירות יבשים ואגוזים ועוד.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה