יום רביעי, 1 בנובמבר 2017

לחופשה אקסטרימית וחוויתית- לודג' מנרה

החופשה השנתית שלנו בקיץ האחרון הייתה ב"יער השחור" זו הייתה חופשה מהנה במיוחד, מגבשת ומאתגרת, באחת האטרקציות (מגלשות ההרים) הילדים נזכרו בביקורנו הרבים ב"צוק מנרה" וכבר בדרכנו למלון בסיום אותו היום הם ביקשו לחזור ולבקר בצוק , הבטחתי שבחוזרנו ארצה נבקר באתר.

הימים עברו, החגים הגיעו ודחינו ודחינו את הביקור, בסופ"ש האחרון העמסנו את הילדודס, ארזנו מזוודות ויצאנו ליומיים מלאים בכיף וחוויות עם לינה בלודג' מנרה- מנרה לודג' מגיש חופשת אקסטרים בשיטה הבלעדית Free Pass. לקוחות המזמינים לינה במנרה לודג' מקבלים צמיד ובאמצעותו נכנסים חופשי לכל פעילויות הפארק האתגרי צוק מנרה - מתחם האקסטרים המוביל בישראל.


מתחם הלינה מנרה לודג', מונה 55 חדרים הפזורים על פני חמישה מבנים, חדר אוכל, לובי, אולם כנסים ובית כנסת. מיקומו יוצא דופן, במרום צוק מנרה, חלק מרכס רמים, בגובה 900 מטר. הנוף הציורי, הנשקף מכל פינה חושף את הרי הגולן, החרמון ועמק החולה. בעונות המעבר ניתן לצפות בנדידת הציפורים, בעונת החורף המתחם מתכסה בשלג ובעונת הקיץ הטמפרטורה נעימה. החדרים מעניקים חוויה של אירוח ביתי חם ומלא בקסם האתגר הצפוני – צוק מנרה, הבית לחובבי האתגרים והספורט באשר הם. חבילת האירוח במתחם כוללת לינה, ארוחת בוקר, שמזכירה ממש קיבוץ של פעם וכניסה חופשית לפארק האקסטרים, שימוש בכל המתקנים לאורך כל זמן השהות, ללא עלות נוספת! המתחם מספק חווית טבע, אקסטרים ותרבות משולבת ומציע גם סיורי עששיות מרתקים מלווים בחידות, סיור זריחה בטבע המתעורר לחיים לעבר המצוק. בר שייקיים טבעיים נפתח לאחרונה בתחנה התחתונה לטובת חובבי הבריאות והפיטנס.



לצד החדרים שטחי ענק הכוללים נוף עוצר נשימה, מרחבי דשא ששם ניתן לעשות "על האש", להנות מזמן איכות עם המשפחה, לרבוץ עם ספר טוב (רק אל תשכחו להביא לבוש חם לערב) או סתם לשבת לשתות קפה ולצפות בנוף.





אנו שהינו בחדר קומפורט- משופץ, נקי מאוד, ממוזג (למרות שבזמן שהותנו ממש לא היינו זקוקים למזגן זה היה סופ"ש קרירי), טלוויזיה עם חיבור לכבלים, אינטרנט חופשי, מיטה זוגית+ 3 מיטות לילדים, פינת אוכל קטנה, מטבח שכלל מקרר, מיקרוגל, פינת קפה, חדר רחצה כיפי. 







האירוח כולל ארוחת בוקר מדהימה ומפנקת הנעשית על ידי שף המקום- השף ראיף דעבוס - אשר מידי בוקר נכנס למטבח ומפנק את אורחי המקום- הרעיון הוא לחשוף את אורחי הלודג' לטעמי האזור המשלבים אוצרות קולינריים, מקומית המשלבים בין מטבחים – ישראלי, לבנוני, סורי ודרוזי. דעבוס, בן הכפר עין קיניה מרמת הגולן, נחשף בחייו למגוון רחב של טעמים ותרבויות, המטבח הדרוזי המסורתי, המטבח הלבנוני, והמטבח הסורי שיחד חוברים למטבח הגלילי הישראלי ומהם נולד מטבח חדש המשלב בין כולם והופך לחוויה קולינרית מאתגרת. לאורחים מחכה חווית טעמים שהיא הרבה מעבר לארוחת בוקר, היא למעשה חוויה של תרבות ועושר קולינארי. כל בוקר במטבח, ראיף יגוון וייתן את הנגיעה האישית שלו. לצד קפה דרוזי מהביל או בשמו "קאווה".







ועכשיו לאקסטרים- לכיף האמיתי:

צוק מנרה מספק חוויה עוצמתית, המותחת את גבולות הריגוש עד לאקסטרים. מציע שלל פעילויות אתגריות לכל המשפחה ולמקצוענים, העוסקים במגוון רחב של מקצועות האקסטרים.

כל פעילויות הפארק מחולקות ללפי 3 רמות אתגר, כל אחד בוחר להתחיל ברמה שמתאימה לו ומאתגר עצמו לשלב הבא , לכבוש עוד פסגה.

המתחם כולל 3 טרמינלים הפרוסים על פני המצוק ובליבו הרכבל הארוך בישראל- 1940 מטר אורכו ו-750 מ' גובהו בשיא.



מגלשות הרים במסלול שאורכו כ-1,200 מטר- זוכרים? כל הביקור כאן החל ממגלשות ההרים למעשה- ואם הילדים השוו את המקום הזה ליער השחור זה כבר אומר לכם הכל- האיכות, הכיף, האקסטרים- הם עלו ועלו ולא רצו להפסיק.



טרמפולינת באנג'י דום- כיף לקטנים ולגדולים:




סנפלינג על המצוק ועוד מגוון פעילויות המעלות את הדופק- הפעם בשל תנאי מזג האוויר לצערם של הילדים התחנות הללו לא היו פעילות.

סיור ברכבת הצוק - הסיור ברכבת בצוק מזמין אותנו המטיילים באזור לחוויה של סיור מודרך ממונע בטבע. הסיור משלב תצפית מרהיבה על לבנון, עמק החולה החרמון ומטעי ההר, בנוף עוצר נשימה ,משך הסיור כ- 20 דק` 
הסיור מלווה בהסברים , עצרנו לאורך הסיור מספר פעמים וקיבלנו הסברים מעמיקים על כל מקום ומקום, אין ספק כי הילדים וגם המבוגרים לומדים פה המון.



העברנו יומיים מלאים חוויות , כיף והנאה, הילדים ממש לא רצו לעזוב את המקום וכמובן הבטחנו לחזור בקרוב, אז אם גם אתם מחפשים מלון עם המון כיף והנאות, במחירים נוחים מאוד, עם המון פינוקים, ארוחה טובה , בריזה טובה ונוף קסום זה המקום עבורכם- אז הזמינו עוד היום מקום, הנאה מרובה מובטחת לכם.



האתר ממוקם בציר ראשי באצבע הגליל, על כביש 90 דרומית לקריית שמונה.



הפתעה חדשה בצוק- ספיניניג המוני:

מיד לאחר החגים יתקיים בצוק אירוע ייחודי וראשון מסוגו, ספיניניג המוני. כ-200 רוכבי אופני ספיניניג ידהרו להם במקום מול הנוף המרהיב עם מיטב המאממנים ומדריכי הספינינג בישראל. את האירוע מוביל סטודיו אינפינטי בהובלת שמוליק מלול מקיבוץ שמיר שמתמחה באירועי רכיבה המוניים (26-27.10). הרשימות כבר לקראת סגירה. אל תפספסו .

www.cliff.co.il 04-6905830





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה