יום שלישי, 11 באוגוסט 2020

קפסולות אריאל Allin1 - זה באמת נקי!


מכבסת, תולה, מכבסת, תולה. גיסתי האהובה אמרה לי באחד מביקוריה שבכל ביקור שלה אצלי יש כביסה על החבל ואיך כך הדבר? אז אכן כך הדבר, ילדי שיהיו בריאים חושבים שהם גרים במכבסה ופשוט לובשים בגד ולאחר מספר דקות הוא כבר נמצא בסל הכביסה ומי שמכיר אותי יודע שיש לי שריטה קשה מאוד בנושא הכביסות- מה שמלוכלך ולו במעט עובר לכביסה, מה שמריח מעט לא טוב עובר לכביסה אשר יוצאת נקיה, רעננה וריחנית במיוחד. 

כאשר הגיע המשלוח של קפסולות אריאל ידעתי שיחד ננצח כל כתם ולכלוך. עם קפסולות אריאל Allin1 נקבל ניקיון עמוק ושמירה על היגיינה מיטבית באמצעות טכנולוגיה חדשנית ! 



מכירים את אותו הרגע שהילד מתלכלך בשמן ו/או בבוץ ו/או בכתם שאתם יודעים מראש שלא ירד? אז זהו שלא!! 

קפסולות הכביסה החדשות של אריאל Allin1 עושה שימוש בטכנולוגיה בלעדית חדשה, הנקראת Purezyme העושה שימוש באנזימים מיוחדים להסרת הכתמים הקשים ביותר, גם אלו שלא נראים ובכך מבטיחה שמירה על היגיינה ונקיון עמוק לצד שמירה על הבגד. 

המומחים של אריאל מסבירים: "רוב הכתמים הם למעשה הצטברות בלתי נראית, של זיעה ושומן, שמקורם בעור גופנו. כאשר הם לא מוסרים באופן יסודי בכביסה, הם יצטברו ויצרו לכלוך וסירחון. קפסולת Allin1של אריאל עם טכנולוגיית Purezyme הולכת צעד אחד קדימה ומעבר להסרת הכתמים הנראים, היא גם מספקת ניקוי עמוק והיגיינה, על ידי הסרת הכתמים הבלתי נראים". 




מחיר קפסולת Allin1 של אריאל: 33₪ לאריזת 27 יחידות, 40 ₪ לאריזת 35 יחידות ו – 66 ₪ לאריזת חיסכון (55 יחידות) *המחיר באחריות הקמעונאי בלבד 

ניתן להשיג בפארמים וברשתות השיווק.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה