יום ראשון, 30 באוגוסט 2020

מפגש הטאבון בצל עצי הזית

 רגע לפני יציאתנו לחופשה משפחתית בצפון הארץ שוטטתי ברשתות החברתיות בחיפושים אחר אטרקציות ומסעדות. ממש ברגע האחרון קפצה לעיני מודעה קטנה של מפגש הטאבון בצל עצי הזית- הסתקרנתי, נכנסתי ונשבתי בקסם המקום.

מדובר במטע רחב ידיים של עצי זית השייך לסבו של שקד הבעלים של הפנינה המיוחדת. "אז איך הכל התחיל?" שאלתי את שקד, הוא מצידו סיפר כי הכל התחיל מפיתה עם לאבנה ומשם הכל היסטוריה.


כאמור מדובר במטע רחב ידיים עם פינות זולה מקסימות, נוף עוצר נשימה, אוכל אותנטי וטעים- מקום מדליק עם וייב מושלם, מוזיקה מקפיצה ונוסטלגית, אוויר צח ושירות מוקפד וכיפי- המקום המושלם לבילוי עם המשפחה.

התפריט קליל ומותאם לחיך הישראלי- לילדים ולמבוגרים.

התחלנו עם ניגוב הבית- לאבנה דרוזית עם פיתה דרוזית מהטבון , זיתים ביתיים, שמן זית וזעתר- אלו אגב מהעצים המקומיים. במקום נמצאות נשים דרוזיות שמכינות את כל הטוב הזה ועם הטאצ שלהן מתקבלת מנה מדהימה:

 



מחניודה- שקשוקה ירושלמית במחבת, מוגשת עם זיתים, לאפה מהטבון ומלפפונים טריים- לרוב אני לא נמנית על חסידי השקשוקה אך כאן השקשוקה הייתה פשוט מצויינת, סמיכה, מתובלת במתינות אך עם נוכחות- פשוט טעים:



באלדי אורגינל- חציל קלוי בטאבון עם טחינה, סלסת עגבניות פיקנטית, מוגש עם לאפה מהטאבון וזיתים- חציל קלוי עם ניחוח וטעם מעושן בדיוק כמו שאני אוהבת, עם סלט עגבניות קצוץ , מתובל היטב וטעים, מנה מושלמת:



גברת מרגריטה- פיצה מרגריטה עם מלא גבינה, עשויה בטאבון- פיצה קריספית עם בצק נפלא, רוטב קטיפתי וטעים, שפע גבינה- נחלה הצלחה מרובה הן מצד הילדים והן מצד המבוגרים בחבורה;




העברנו שעתיים מבלי לשים לב, כל כך נהננו מהאווירה, מהנוף, מהבריזה המפלאה, מוויב המקום אך שניה לפני שעזבנו לא ויתרנו על הקינוחים, פלטת אבטיח קר ומתוק:



וגולת הכותרת- הכנאפה של שקד- מנה שמגיעים לאכול אותה מכל הארץ ודי ברור מדוע- כנאפה אותנטית עם גבינה ערבית- הזמנו את המנה הזוגית שהתאימה לארבעה מבוגרים ושלושה ילדים- מנה גדולה, טעימהההה ומיוחדת מאוד, בהחלט מובן איך הפכה לשם דבר:



ממליצה בחום!!! אנחנו הגענו למקום בשעת בין ערביים מוקדמת אך אט אט המקום פשוט התמלא עד 0 מקום ובהחלט לא סתם.

טלפונים להזמנות:

050-997-6482




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה