יום שני, 10 באוגוסט 2020

עראיס מחניודה הגיע לפתח תקווה

יש מישהו בקהל שלא מכיר עראיס? את אותה הפיתה השמנמנה עמוסת בשר עסיסי ומלא בטעמים? מניחה שאין כאלו! אנו באופן אישי מאוד אוהבים את הזאנר. אני מכינה לא אחת בבית אולם לאור כל ההמלצות ששמעתי הייתי חייבת להגיע עם משפחתי ולחקור את הטעמים החדשים שהגיעו לפתח תקווה. הטעם המופלא והאותנטי של עראיס - מחנה יהודה עושה דרכו מהשוק התוסס בעיר הבירה היישר לפתח תקווה- מתחם שופ טיים.



ראשית ולפני הכל אם אתם לא מכירים את מתחם השופ טיים החדש אתם חייבים להגיע ולהכיר מקרוב, יש כאן שלל מסעדות מעולות מעולות בלוקיישן מגניב ומיוחד. 

טוב, עכשיו חוזרת לענייננו, הגענו בשעות בן ערביים לסניף החדש- הסניף מזמין מאוד, בלוקיישן מדליק עם עיצוב מגניב ומוקפד, יש מקומות ישיבה בפנים ובחוץ והאווירה מקפיצה ומיוחדת עם צוות נרחב שיעזור בכל בקשה קטנה כגדולה . במקום טאבון רחב ידיים אשר יעניק את הקראנציות והטעמים המיוחדים לכל מנה ומנה.




בתפריט ניתן למצוא עראיס בשלל טעמים: כבש, אנטריקוט, בקר וטבעוני. כמו כן ניתן לקבל תוספת של תפוחי אדמה מדורה, טעימים, פריכים עם ניחוח נפלא וטעמים מושלמים.



מאחר והגענו אני, בעלי ו-2 הבנים החלטנו לקחת את שלל טעמי הבשר, על הטבעוני הפעם ויתרנו אך שמעתי מצוות המקום שמדובר במנה מאוד טעימה. אז כאמור הזמנו את הכבש, אנטריקוט ובקר- שלושתם היו להיט היסטרי! אני באופן אישי הכי אהבתי את הכבש אבל יכולה לשתף כי הקרניבורים שלי עפו על שלל הטעמים והמנות נזללו עד תום בדקות ספורות. 












לכל המנות מצטרפים: טחינה ביתית מדהימה, צימיצורי הורססס , פלפל חריף, סלט עגבניות חרפרף ובצל ירוק"



כמו שאתם מכירים אותי אני שמה דגש מאוד גדול על ניקיון הסניף ונראותו הכללית, כאן המקום היה מדוגם, מצוחצח ומבריק, כל פינה ופינה הייתה נקיה- תענוג גדול. מלבד זאת במקום  יש פינת של ג'ל לחיטוי ידיים ופועלים כאן לפי כללי התו הסגול.

ממליצה בחום, לנו אין כלל ספק כי נחזור לכאן שוב ושוב בקרוב.

טלפון להזמנות:
03-509-5888
כתובת:
תוצרת הארץ 3, מתחם שופ טיים.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה