יום חמישי, 13 באוגוסט 2020

ברלין בפלורנטין- בר שכונתי קסום ומיוחד

 אם לא ניתן לטוס לחו"ל לפחות להנות במקום שנותן את התחושה כאילו ונתנו קפיצה קטנה לברלין. כך היה עת הגענו לבר ברלין בפלורנטין, בר קסום ומיוחד, ממש  פנינה שכונתית מיוחדת שאתם חייבים לבקר. הגענו בשעת ערב מוקדמת וחיש מהר המקום התמלא עד אפס מקום- קבוצות קבוצות התיישבו להם להנות מהאווירה המיוחדת, מהוויב המדליק שהמקום מציע, מהאלכוהול הנהדר והאוכל המושלם. 

אחת הערים בעולם שאנו מאוד אוהבים זו ברלין על כן לא היה לי כלל ספק כי זה המקום האידיאלי עבורנו, הן מבחינת מגוון האכוהול, הן מבחינת האווירה ועל אחת כמה וכמה מבחינת האוכל המושלם עם הטעמים הגרמניים המדוייקים להפליא. 

המקום מחולק ל-3 מתחמים - יש פינת ישיבה עם זולות מדליקות וספות כיפיות (המתחם בו אנו ישבנו), איזור הבר ומגוון פינות ישיבה מחוץ למקום. מוזיקת רקע כיפית מקפיצה את האווירה התוססת והמיוחדת , מגוון יצירות אומנות של דיירי השכונה מקשטים את המקום- כיף, כבר אמרתי?



התחלנו את הערב עם קוקטיילים שנרקחו במיוחד עבור המקום, 3 הקוקטיילים אותם דגמנו היו פשוט מדהימים ,עם טעמים נפלאים ואלכוהול איכותי.

אני בחרתי ב- Passlon FIZZ- רוקו ג'ין, בזיליקום, פסיפלורה אכסינת- וואו אחד הקוקטיילים הטובים ביותר ששתיתי עד היום (ותאמינו לי שתיתי)- קוקטייל פרשי, רענן, קיצי וחמצמץ, כל מרכיב בעל טעם דומיננטי שיצרו משקה אלים של ממש. 

הזוגי בחר ב- Habibi- ערק, שקדים, תפוזים וקינמון- גם כאן הוא ממש עף מהמשקה, הקוקטייל היה דומיננטי, עם רמת אלכוהול בדיוק כמו שהוא אוהב ועם טעמים נפלאים.


הקוקטייל השני שאני בחרתי הינו : BERLIN SOUR- ייגרמייסטר, פסיפלורה, אשכוליות- גם קוקטייל זה נחל הצלחה מרובה וממש העיף אותי בשילובי הטעמים המופלאים- אין ספק שמי שעשה כאן את תפריט הקוקטיילים בהחלט יודע את העבודה ואת רמת הדיוק המושלמת על מנת שנקבל משקה מדהים.


למנות ראשונות בהמלצתו של בועז (אחד מבעלי המקום) איש מקסים, מלא אנרגיות הזמנו:

נאצ'וס- נאצ'וס אפוי עם גבינת צדק, מוצרלה, פלפל חלפיניו, סלסת הבית, שמנת חמוצה, גוואקמולי ובצל יבש- ראשית ולפני הכל הנאצ'וס פריכים וטעימים במיוחד בדיוק כמו שאנחנו אוהבים, שאר המרכיבים הוגשו בנדיבות רבה במנה מה שהעניק לה טוויסט מדליק וטעמים נבחרים, כל חומרי הגלם איכותיים מאוד (לעיתים בגוואקמולי יש טעמי לוואי שהורסים לי את המנה, כאן היה מושלם)- בהחלט הנשנוש האולטימטיבי לצד המשקה (אגב, לדעתי כמעט בכל שולחן הוא כיכב):



פרצל גרמני- פרצל ענק חם מהתנור עם גבינת צדר מותחת מעליו, מוגש לצד מיונז שום הבית, חרדל וכרוב כבוש- ברלין כבר אמרנו? מנה גרמנית אותנטית ומושלמת, פרצל פריך, חמים וטרי , טעים בדיוק כמו שאכלנו אי שם בגרמניה שם שילוב טעמים מדליק של הגבינה, מה שיצר טוויסט מעניין למנה:


למנה עיקרית הזוגי חובב ז'אנר הנקניקיות בחר את מנת המלין - נקניקיית עגל עסיסית עם בייקון קורנביף, אלף איים, מיונז ובצל ירוק- וואו, אפילו אני שלא נמנית על חובבי הנקניקיות ממש עפתי מהמנה, נקניקיה סופר איכותית, עסיסית, שמנמנה וטעימה , שילוב הבייקון קורנביף העיפה אותה עוד יותר והעניקה טאצ' מיוחד למנה:



אני בחרתי בכריך אסאדו- אסאדו צלוי על הפלנצ'ה (במקום המנה מוגשת עם גבינת צ'דר, אני ביקשתי להוריד), פלפלים קלויים, ברביקיו ובצל - מוגש בחלה חמה מהתנור (מעט מתקתקה) בליווי צ'יפס אמריקאי וקורנישונים- וואו איזו מנה, איזה ביס מפתיע ומושלם, כל ביס שכזה ממש לונה פארק של טעמים לחיך, שילוב מדוייק בין שלל הטעמים, וואו , ממש עפתי על המנה, טעים בטירוף:




מי שמכיר אותי יודע שאני לא יכולה לסיים ארוחה ללא קינוח שיסגור את הארוחה וגם כאן למרות שהמקום כביכול לא מתיימר להתעסק עם קינוחים יש בתפריט 2 אופציות מתוקות, אני בחרתי בסופלה קרם וניל- ממולא בקרם וניל עם ממרח אגוזי לוז ונוטלה- בשביל מקום שכיבול לא מתעסק עם קינוחים הקינוח הזה מושלם, בהחלט סוגר את הפינה והכמיהה למתוק:



חייבת לציין כי זה היה אחד הערבים המוצלחים שהעברנו, כל כך נהננו מהאווירה, מהאירוח, מהאוכל והאלוכוהול, העברנו 3 שעות מבלי לשים לב כלל לשעון, אין לי ספק כי נחזור לכאן בקרוב. 

אז אם גם אתם מחפשים את המקום לבילוי המושלם, הן עם החב'רה , הן דייט זוגי רומנטי וכיפי זה המקום עבורכם. 


טלפון להזמנות:
054-426-4563
כתובת:
חיים ויטאל 1, תל אביב יפו
שעות פתיחה:
כל יום החל מהשעה 17.00





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה