יום ראשון, 2 באוגוסט 2020

אין אין אין חגיגה, בלי בלי בלי עוגה והפעם עוגה מקושטת ויפיפיה


היום לנסיך שלי יש יום הולדת 14, וואי מודה, מתרגשת, הילד הקטן שלי צמח וגדל לו והפך לגברבר צעיר בן 14, אז ראשית לפני הכל המון מזל טוב ילד מושלם שלי.

אז חגיגות יום ההולדת החלו כבר בשישי, בשבת והיום עם כל החבר'ה- כמובן שאין חגיגה בלי עוגה ולכן הפעם החלטתי להכין מאפינסים אישיים עם מבחר קישוטים מגניבים ומיוחדים, כך כל אחד יבחר את העוגה שאהב במיוחד.

ראשית ולפני הכל אספר על הקישוטים המרהיבים ואחר כך אתן לכם את המתכון המושלם לעוגת שיקולד עסיסית ונימוחה.

חברת ליימן שליסל משיקה 2 ערכות סוכריות מרהיבות לקישוט קינוחים , עוגות, עוגיות ועוד מבית וורנר - הערכות מתאימות לקישוט ויכולות לשמש גם כתוספת לפעילות אפייה יצירתית של הורים וילדים , מתאימות במיוחד לפעילות לקראת ימי הולדת, מסיבות סיום ובמהלך החופש הגדול .



וורנר DECO - ערכה צבעונית ומקסימה המכילה 6 סוגים שונים של סוכריות בשלל צבעים, במגוון גדלים, צורות וטעמים. 
וורנר prince & princess - ערכה צבעונית, מקסימה ו"נסיכותית" של 3 סוגי סוכריות: פתיתי קריסטל סגולים, פנינים ורודות ולבבות בצבעי לבן-ורוד-סגול .

ערכות הסוכריות, מיועדות כאמור לקישוט עוגיות, עוגות, קינוחים, גלידות או כל קינוח קיץ מתוק אחר. סוכריות הקישוט ארוזות כל סוג בנפרד, במבחנות נוחות לשימוש השומרות על הטריות. הערכות מומלצות לשימושם של חובבי האפייה כמו גם להפעלה יצירתית של הורים וילדים, לקראת מסיבות יום ההולדת, וכן בימי החופש הגדול בהם כולנו מחפשים בקדחתנות איך להעביר זמן איכות עם הילדים. 

את ערכות הסוכריות לקישוט ניתן להשיג בכל רשתות השיווק, במרכולים וחנויות הפרטיות.

ערכות הסוכריות לקישוט של מותג וורנר מיובאות לישראל ומשווקות בה על ידי חברת ליימן שליסל אשר הוקמה בשנת 1955 וכיום נחשבת למובילה ביבוא שיווק והפצה של ממתקים ומזון. ליימן שליסל מציעה גם מגוון רחב של חבילות שי לאירועים ולחגים. בחברה מועסקים כ-500 עובדים בעזרתם פוקדים ישירות את רוב נקודות המכירה בארץ. באתר החברה - www.l-s.co.il ניתן לקבל מידע אודות המותגים אותן מייבאת ומשווקת ליימן שליסל בישראל. 






הבטחתי מתכון לעוגה העסיסית והמושלמת, אז בבקשה:

המצרכים :
לעוגה:
כוס קמח תופח
כוס סוכר
כוס אבקת שוקולית
כוס שמן
4 ביצים טרופות
חצי קופסה שמנת מתוקה

לציפוי:
100 גרם שוקולד מריר מפורק לקוביות
חצי קופסה שמנת מתוקה

אופן ההכנה:
מחממים תנור ל-180 מעלות. מערבבים את כל חומרי העוגה, מעבירים לתבנית 26 משומנת (או תבנית מלבנית), ואופים כחצי שעה. כשהעוגה יוצאת מהתנור מכינים את הציפוי: ממיסים יחד את השוקולד והשמנת, ושופכים על העוגה. אפשר לקשט בסוכריות צבעוניות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה