יום שלישי, 18 באוגוסט 2020

נקניקיות פרימיום מבית סינרס- חוויה נפלאה

מי שמכיר אותי יודע שאני משתדלת עד כמה שניתן להפחית את צריכת הנקניקיות למרות שבני ביתי מאוד אוהבים. אני דוגלת באוכל בריא ואיכותי . אז חשבתי לעצמי, אם כל כך אוהבים נקניקיות אז אפתיע אותם בנקניקיות פרימיום איכותיות, טעימות ומיוחדות במבחר רחב של טעמים נפלאים שיתאימו לכל חיך וחיך.

הגעתי ליינון המקסים מ- סינרס - Sinners נקניקיות פרימיום אשר מיצרים ומשווקים נקניקיות פרימיום בטעמים יחודיים שהותאמו לחך הישראלי וכמובן הכשר. ללא שום חומר משמר או תוסף תעשייתי , 100% בקר ותבלינים נקיים.



החנות ממוקמת בראשון לציון, חנות קטנה ומטריפה בעיצוב מוקפד ומרהיב המציע כאמור מגוון של נקניקיות בוטיק, יין רימונים בייצור שלהם (מושלם ויש להם רק 100 בקבוקים כאלו בשנה אז ממליצה לרכוש ומהר), שמן זית, יינות, ויסקי ועוד. הגעתי אליהם שבוע שעבר ממש רגע לפני שעשינו ערב "על האש" למשפחה ולחבר'ה ותקשיבו ממש הוקסמתי מהמקום, ראשית כפי שציינתי המקום מעוצב בצבעים נקיים ויפים, נקי ומצוחצח ויינון מקסים מקסים אשר מסביר ברהיטות ובקפידה על כל סוג וסוג של נקניקיה- זו מתאימה לילדים, זו מתאימה לעל האש, זו מתאימה לארוחה בלחמניה ועוד ועוד.





אגב, כל לקוח אשר רוכש במקום מקבל פיתקית אשר משודכת לשקית עם המלצות והסברים איך בדיוק צריך להכין את הנקניקיות - בתנור/ במנגל / במחבת/ בתנור+מחבת- מושלם!!



אז כאמור מאחר ועשינו על האש עם החבר'ה והמשפחה היו גם ילדים וגם מבוגרים ולכן הפעם בחרתי במספר רחב של נקניקיות (אל תגלו להם אבל חלק שמרנו רק לנו לארוחה ייחודית לנו).

לילדים בחרתי בהתייעצות עם יינון את לואיגי נקניקייה בסנגון איטלקי עם עגבניות מיובשות ועשבי תיבול בול כמו שילדים אוהבים (וגם מבוגרים)- נקניקיה שהתבררה כסופר טעימה ואיכותית - בעלת ארומה נפלאה ושילוב מדוייק של תבלינים ובשרים.



שבלול מרגז חריף בטעם ייחודי , עם נגיעת סומק שמתאים לגריל, מעשנה, תנור או מחבת - וואו, פשוט וואו- הנקניקיה הזו פשוט כבשה את כולנו, כל כך טעימה , אגב, חריפה במתינות ומתאימה לחיך הישראלי. יש לא אחת שאני רוכשת נקניקיות מרגז ופשוט אי אפשר לאכול, כאן היא הייתה פשוט מושלמת, נעימה ועדינה:




עוד בתפריט:
נקניקיית מקס - בסגנון גרמני שומנית וחרדלית מיועדת ללחמנייה ולאנשים חזקים.


נקניקיית "פאדי" בסגנון ישראלי ים תיכוני עם טחינה גולמית ניתן להשיג גם במעיים כבש טבעי!


נקניקיית "ממבה"בסגנון אפריקאי מצרי ,נתחים מובחרים ומוקפדים שומנים טובים, טעם עדין , אגוזי ומעט פיקנטי.


נקניקיית "צוריסוס עלי" נקניקיה בסגנון ערבי מלאת טעמים ונתחים מובחרים ומוקפדים , שומן כבש ועוד שומנים נפלאים.



אז אם גם אצלכם אוהבים נקניקיות ואתם כמוני לא מוכנים להתפשר על איכות הכנסו סינרס - Sinners נקניקיות פרימיום ופנקו את בני הבית עם נקניקיות בוטיק איכותיות, טעימות ומיוחדות מאוד.

במקום יש מידי פעם ערבי טעימות, שווה להתעדכן בעמוד הפייסבוק של המותג.

ישנה אפשרות לבצע הזמנה בכל יום בין השעות 10:00-20:00
בטלפון :  058-4003055
או בקישור הבא: https://bit.ly/2DJMnlW
המשלוח והאיסוף מתבצע בתיאום מראש מראשון לציון מרכז.
⁦⁩עלות המשלוח  לפי אזור (איזורי חלוקה רחבים מאוד)
כתובת להגעה:
שינקין 19, ראשל"צ
שעות פתיחה:
א ' - החנות סגורה (פתוחים רק להשארת הזמנות )
ב'-ה' 16:00-20:00
ו' 11:00-15:00

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה