יום שני, 3 באוגוסט 2020

"נפטון" מציגה "צ'ימיצ'ורי" לשדרוג כל כריך

באופן אישי אני מאוד אוהבת רוטב "צ'ימיצ'ורי"- יכולה לאכול אותו עם כל דבר- עם טוסט חלבי/כריך עסיסי עתיר טעמים עם גבינה, ירקות ורוטב ואף סטייק עסיסי ואיכותי. כאשר הגיע משלוח מבית נפטון עם רוטב "צ'ימיצ'ורי" המתאים לתיבול אסאדו, סטייקים, עופות וצ'וריסוס על האש וגם לתיבול תפוחי אדמה, איטריות, כריכים וירקות!  ידעתי היום מכינה כריך שישי אך במקום עם מטבוחה עם רוטב צימיצורי- וואו שלמות זה כאן!!

כאחת שמכינה את הרוטב לא אחת חייבת לציין לטובה את המרקם, את שילוב הטעמים המדוייק את האיכות הגבוהה- כיף לקבל את זה ממוצר קנוי.




חברת "נפטון" (משנת 1980), המתמחה בפיתוח, ייצור ושיווק תבלינים, תערובות תיבול, ממרחים ורטבים, מציגה "צ'ימיצ'ורי" - רוטב הפלאים המזוהה עם ארגנטינה ואורוגוואי - להכנת מנות טעימות במיוחד. 

הרוטב, המשודך לבשרים על האש כמו אסאדו, סטייק, צ'וריסו ועוף - משתדך מצוין גם לדגים, ירקות, תפוחי אדמה, איטריות וכריכים. רוצים הוכחה? נסו את המתכון שמוצע בהמשך, להכנת כריך צ'ימיצ'ורי נהדר! 

הצ'ימיצ'ורי של נפטון מכיל בין השאר: פטרוזיליה, כוסברה, שמן קנולה, שמן זית, שום, פלפלים, עשבי תיבול ותבלינים והוא ללא מונוסודיום גלוטמט, צבעי מאכל או חומרים משמרים. 

כשרות - פרווה, בהשגחת בד"צ העדה החרדית ירושלים והרבנות הראשית באר שבע. 

מחיר: 9.90 – 12.90 ש"ח (לאריזה במשקל 180 גרם). 



להשיג ברשתות: יינות ביתן, חצי חינם, ברקת, מחסי השוק, סלאח דבאח ובחנויות פרטיות ברחבי הארץ.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה