יום רביעי, 12 באוגוסט 2020

יודל'ה בר- תשכחו מכל מה שאתם מכירים

בטרפת היום יומית שלנו מצאנו את עצמנו השבוע חושבים כי די ממזמן לא היה לנו מעט זמן זוגי ולכן אמש החלטנו לחתוך את השבוע ולצאת לדייט שבועי זוגי. שמעתי המון המלצות על יודל'ה בר מקום קסום ומדליק עם קונספט כיפי של בר מסלולים אשר משתלם לכל כיס, עם אווירה כיפית ומחירים נוחים, יצאנו לחקור וחזרנו לספר.








 אז אכן ראשית ולפני הכל מדובר בבר רחב ידיים השוכן בצמידות למסעדת נאפיס בראשון לציון, שלל חניה במקום (תודו, זו התחלה מאוד טובה), בכניסה כל סועד סורק קוד וחותם על הצהרת בריאות, מדידת חום וייאלה נכנסים פנימה לעבר המתחם, ברקע מתנגנת מוזיקה קצבית מדליקה, על המקרן הענק הוקרן משחק כדורגל והאווירה מדליקה וכיפית מאוד.

הסלוגן של יודל'ה הינו מחירים נוחים ושפויים הן בחזקת האוכל והן בחזקת האלכוהול, במקום תמצאו בר מסלולים של "שתה כפי יכולתך" - בוחרים את המסלול הרצוי ושותים ללא הגבלה מהמבחר המופיע- לדעתי זה להיט והמחירים די מצחיקים.



כבר שנכנסים למקום יודל'ה מיד מפנק את אורחיו בפופקורן טרי יום יום המוגש בשפע ומכניס לאווירת ערב ישראלית. 

אוהבי הנרגילות ימצאו כאן מגוון נרגילות איכותיות המיובאות מחו"ל. מלבד האווירה, האוכל והשתיה הסופר איכותית נימצא במקום ערבי תוכן מעניינים עם הופעות של סטנד אפ קבוע אחת לשבוע, ערבי במה ועוד.

תפריט המזון ביודל'ה הוא חלק בלתי נפרד מהאווירה ומתאים לחבר'ה שמגיעים לנשנש מנות "שיירינג" לחלוקה, לזוגות בדייטים רומנטיים וגם לרעבים שמחליטים להתקרנף על מנה משביעה והכל במחירים סופר נוחים .

אז ראשית הרמנו כוס בירה לחיים ויצאנו לערב חוויתי וכיפי במיוחד:



ראשית צירפנו לשולחן את החמוצים שחייבים לככב בכל שולחן, חמוצים טריים, קריספיים, מתקתקים וטעימים במיוחד:



ברוסקטות עם רוסטביף, חסה, רוטב איולי עשבי תיבול וצימיצורי- מנה ענקית של 8 ברוסקטות עשירות בטעמים, ניחוחות וצבעים , מנה גדולה לחלוקה וטעימה במיוחד:




עראיס- 4 רבעי פיתה עם בשר טלה טחון הנאפים בתנור אבן- מנה קלילה, הנשנוש האולטימטיבי מבחינתנו, אנו מאוד אוהבים את הזאנ'ר וגם כאן המנה הייתה מצויינת:




כאחת שמאוד אוהבת פיצות לאחר התייעצות עם טופז המלצרית המקסימה בחרתי בפיצה המפנק- פיצה עם מוצרלה, צהובה, צ'דר, פרמזן ופיטריות פורטובולו, ראשית ולפני הכל כפי שציינתי מעלה גם מנה זו גדולה ומתאימה לחלוקה לפחות לזוג. הפיצה הייתה פשוט מושלמת, בצק דק וקריספי בדיוק כמו שאני אוהבת, עם שללללללללללללל גבינות עשיר במיוחד ונפלא, אני ממש עפתי על המנה:



מנת הדגל של יודל'ה היא ה"הבורגר" – המבורגר תוצרת בית המוגש בכמה וריאציות שישאירו אתכם פעורי פה! הזוגי הקרניבור שלי בחר במנת "חלום רטוב" - קציצה במשקל 220 גרם העשוי מנתחים איכותיים  עם תוספת של ביצת עין, פיטריית פורטובלו ובצל מטוגן- ראשית ולפני הכל מדובר בקציצה דחוסה בדיוק כמו שהקרניבור אוהב, עשויה במידת העשייה המדוייקת, בתוך לחמניה רכה ונימוחה שספחה לתוכה את שלל הטעמים והרטבים הנפלאים. המנה הוגשה עם תוספת ציפס' - לטענתו אחד ההמבורגרים המוצלחים שדגם, מומלץ בחום:




זה היה אחד הבילויים הכיפים במיוחד שחווינו לאחרונה- הן מבחינת האוכל, האווירה, האלכוהול והשירות הסופר איכותי, כל אלו ייצרו ערב מושלם!! אין לי ספק כי נחזור לכאן שוב בקרו במאוד עם חבר'ה.

סניף ראשון לציון-
כתובת:
לישנסקי 27, ראשון לציון
טלפון להזמנות:
03-5281158, שלוחה 1

סניף גבעת ברנר-
כתובת:
מתחם צ'מפיון מוטורס, גבעת ברנר
טלפון להזמנות:
03-5281158, שלוחה 3

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה