יום שלישי, 11 באוגוסט 2020

שושנה וראובן אקספרס עד הבית

 בינואר השנה ממש רגע לפני פרוץ הקורונה לחיינו ביקרנו במסעדת שושנה וראובן אקספרס, כל כך נהננו מהמקום שהבטחנו לעצמנו לחזור עוד ועוד. הקורונה פרצה לחיינו ושיבשה את התוכניות אך נשארתי בקשר עם עמית המקסים , הבעלים של המסעדה אשר לא שקט על השמרים והחליט להמציא את עצמו מחדש- ישב, חשב וחישב מסלול מחדש וכיום מלבד המסעדה הוא עושה משלוחי בשר איכותיים ומיוחדים עד הבית. 

קצת רקע על המסעדה: הכל החל לפני למעלה משישים שנה, עת סבו ראובן וסבתו שושנה של עמית פתחו את מסעדתם הראשונה בשכונת התקווה - בחשו בסירים, צלו בשרים ופינקו אלפי סועדים. עמית היווה עזר כנגדם עוד בהיותו ילד ומאז ידע שזה מה שיעשה כאשר "יהיה גדול". עברו הימים ואכן עמית לקח חלק במסעדה המשפחתית. לימים הגשים את חזונו וחלומו ופתח את מסעדת "שושנה וראובן אקספרס" השוכנת בבני ברק (אגב, את השם עמית שינה ממש לאחרונה לאחר כשלוש שנים בהן המסעדה פעלה ומשהו בבטן הרגיש לו חסר), מדובר למעשה במסעדת בשרים עם לוקיישן מדליק ועם המון כבוד ועטרה לסב ולסבתא שבעצם היוו עבורו מודל לחיקוי.

אז כאמור עמית התחיל לעשות משלוחי בשר בוטיקיים עד לבית הלקוח. ביום שישי האחרון ויתרנו על "סנדוויץ שישי" שלנו וחיכינו בכיליון עיניים למשלוח הבשרים שלא איחר להגיע, הכל ארוז בקפידה, טרי, איכותי ועם טעמים מדוייקים ונפלאים. 









מניחה שגם אצלכם בלוטות הטעם התחילו לעבוד , כאחת שטעמה את הבשרים במסעדה וגם עכשיו במשלוח האחרון יכולה לשתף כי בהחלט מדובר בבשרים באיכות גבוהה מאוד ללא פשרות.

הפעם הזמנו משלוח של המבורגרים (פונקנו גם בלחמניות רכות, נימוחות ומתקתקות) וקבבונים (אימל'ה איזו שלמות, איזה טעמים). המשלוח עצמו מגיע ארוז בקפידה , כל הבשרים עטופים היטב, טריים מאוד ועם שילובי טעמים מדוייקים מאוד (יש לי שריטה עם קבבים חייבת אותם בדיוק בתבלון שאני אוהבת אחרת פשוט לא אוכלת וכאן הם היו מושלמים). גם על סלטי הבית לא פסחנו ודגמנו חומוס, טחינה וסלט סלק שחוסלו חיש מהר.




אז בשרים איכותיים יש!! מחבת פסים יש!! ציפס יש!! וייאלה אחלה ארוחת צהריים שהובילה מיד לאחר מכן לצלילה בבריכה שבגינתנו.









אז אם גם אתם מחפשים איכות וטעמים נפלאים הזמינו עוד היום , הנאה מרובה מובטחת לכם.

שושנה בשרים טריים עד הבית! 
טלפון למשלוחים והזמנות: 054-3548080.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה